"Ablam valla çağırıyorlar gitmemiz gerek"Gülerek bana ayak uydurmuştu bunu söylerken.Çok komik görünüyordum farkındaydım ama yapacak bir şey yoktu.Mutlu uyandıysam şakalarıma katlanacaktı.
"Kim çağırıyor koçum söyle alalım façasını benden sana izin çıkmaz koy kıçını koltuğa!"
Telefonu tekrar çaldığında açtı yine ne konuştuklarını anlamadığım bir şeyler anlatıp telefonu kapattığında gülümsemeye devam ediyordu.
"Valla patroniçem gidiyoruz göreve çağırıyorlar"
"Yine mi ya! Gökçe ve Yekta? Daha dün evlendiler!"
"Yok Yekta gelmeyecek,onu izne çıkardım biraz vakit geçirsinler "
"Kalbin çok mu güzel senin?"
"Sen varsın diye"
"Ne kadar sürer?"
"Çok sürmez bir tehlikesi yok,en fazla iki üç gün sadece kontrole gitmem gerekiyor "
"Anladım"
"Evdeyken kapını kilitle,uyurkende.Birşey olursada hemen Yekta'yı veya Efe'yi aramayı unutma.Bir Hakan vakasına daha dahil olursam bu sefer cezaevine bana don atlet taşırsın söyliyeyim"
"Aman! Tövbe de ! Manyak herif! Tamam !"
"Ve seni ne kadar çok sevdiğimi,burayı asla terk etmeyeceğimi,dünyanın öbür ucuna gitsemde seni asla bırakmayacağımı unutma"
Elini kalbimin üzerine koyarken söylemişti tüm bunları.Yüzüme oturan buruk tebessümle baktım yüzüne.Gözlerinde yorgunluk ve sevgi vardı.Görebiliyordum.Bende elimi onun kalbinin üzerine koydum.
"Benimde buraya sıkıca sarıldığımı unutma ve bana söz ver.Olurda gidersem sen benden gitmeyeceksin.Olurda sen gidersen bende senden gitmeyeceğim.Söz veriyorum.Söz mü?"
"Efken sözü"
"Damla sözü "
İkimizde güldüğümüzde sıkı sıkı sarılmıştık birbirimize.Dudaklarıma bıraktığı busenin ardından uğurladım onu.Ve kahvaltımı yaptıktan sonra gelen mesajla hazırlık yapmaya başladım.Annemler toplanmış bana geliyordu.
...
"Sizde kendinize dikkat edin annem,babacım beline çok yüklenme."
"Tamam kızım iyi akşamlar"
"Sizede"
Kapıyı kapatıp içeri yönelmiştimki kafamda yankılanam sesle durup kendi kendime gülmüştüm.
Evdeyken kapını kilitle,uyurkende.Birşey olursada hemen Yekta'yı veya Efe'yi aramayı unutma.Bir Hakan vakasına daha dahil olursam bu sefer cezaevine bana don atlet taşırsın söyliyeyim...
Arkamı dönüp kapıyı iki kez kilitledim ve içeri geçtim telefonu elime aldım ve bir mesaj attım.Çift çizgi olmuştu.
Siz:Birtanem? Ne yaptın işini? Halledebildin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onbaşı'm
Teen Fiction"Neden korkuyorsun?" "Seni çok sevip, sarılmaya ömrümün yetmemesinden.Sana geri dönememekten" Bir 27 yılı elinde mermiyle davasına, Bir 24 yılı elinde çiçekle hayata harcamak... Aradaki fark bir uçurum ancak unutmamak gerekir zıtları bulmazsak eğer...