19

657 76 82
                                    

Öncelikle bekleyen herkesten özür dilerim 😔 ben arayı açmayacağım dedikçe bölüm atmam hep gecikiyor. Bayram tatili vs derken bölüm yazmak benim için çok zordu o yüzden yeni bitirebildim ama iyi haber bir bölüm daha hazır büyük ihtimalle yarın atarım. Yazım yanlışım varsa affola hemen atmak istediğim için bir kere kontrol edebildim.İyi okumalar diliyorum 💚

*Medyadaki şarkı jisung'un bölüm içinde söylediği şarkıdır.

🌸

En son ne zaman bu kadar gerilmiştim hatırlamıyorum. Lisede bir çocuğun kaşını yarıp büyükannemin okula gelmesini beklerken mi yoksa okulu uzattığımı aileme açıklarken mi tam kestiremiyorum bildiğim tek bir şey var ki şu an arabada oluşan gerginlik herhangi iki ülke arasındaki soğuk savaşın başlangıcı olabilirdi.

Öyle ki terleyen ellerimi pantolonuma sürtürken çıkarttığım ses bile huzursuz ediyordu beni. İkimizde anlık gaza gelişimizin kurbanı gibiydik ne ben ne de Minho tek bir laf etmiyordu sadece arabaya binince adresi söylemiştim ve devam etmiştik aramızdaki diyalog bundan ibaretti.

Bu ölüm sessizliği biraz daha sürerse kendimi arabadan atabilirdim o yüzden dünyanın en saçma sohbetini başlatacak olsam bile konuşmam gerekiyordu.

"Eee annen nasıl?"

Yine de sormam gereken sorunun bu olmadığını fark ettiğimde iş işten geçmişti.

" Annem mi?"

Sorduğum sorunun absürt olduğunu o da fark etmişti ki suratında anlamsız bir sırıtış vardı.

"Evet annen merak edemez miyim anneni çok sevdim kendisini."

"İyi iyi tutturdu eve döneceğim diye yapamıyormuş şehirde cuma günü dönecek galiba bu kadar tutabiliyoruz kendisini."

"Hak verdim annene ya mesela içinde babam olmasa gimpo güzel yer."

"Jisung diyorum ki bu gece anne baba aile okul konuşmak yasak olsun ne dersin?"

"Aslında çok iyi olur sadece sohbet başlatmak istemiştim."

"Lütfen kimseyle annesini sorarak sohbet başlatma bundan sonra."

Dediğine gülmüştüm çünkü haklıydı annesi belki de merak ettiğim en son şey bile değildi. Ona sormak istediğim hakkında öğrenmek istediğim çok şey vardı.

Arkadaşlarının yanında olduğu gibi rahat olmasını istiyordum yanımda ya da ne bileyim yeni tanıştığınız bir insanla saatlerce bin tane konu hakkında konuşursunuz ya öyle kaynaşmak istiyordum. Bu zamana kadar verdiğimiz kahve molalarında okul, okuldaki hocalar ve olaylar hakkında konuşmuştuk sadece.

En basiti iltifat etmek istemiştim ona dağınık bıraktığı kızıl saçları alnına dökülmüştü üzerinde siyah bir gömlek ve bol bir kot pantolon vardı tek kelimeyle müthiş gözüküyordu.

Ben ise onun ikisine beyaz basic bir t-shirt ve dar kot pantolon ile markete çıkmış gibi duruyordum. Üzerime geçirdiğim deri ceket bir miktar düzeltiyordu havamı.

"Ne dönüyor kafanda daldın yine."

Minho'nun konuşmasıyla tekrar ona döndüm.

"Hiç bu gece seni nasıl sarhoş etsem onu düşünüyorum neyle başlasak acaba bira? Kokteyl? Yoksa direkt sert bir şeylerle mi başlasak?"

"Jisung gece hayatım yok dedim hiç sarhoş olmadım demedim."

"Emin ol ikisi çok farklı şeyler sana bunu göstereceğim ve bana teşekkür edeceksin."

Calculus : Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin