-Özledim-

396 11 0
                                    

Uzun ve sessiz bir yolculuğun ardından okula gelmiştik.Babamın sesiyle inmek için hareketlendim.

-inmek istemiyorsun galiba..
sesi uyarır gibiydi.

Cevap vermeden arabadan indim.'Görmüyormusun kalkıyorum ya ' diye çemkirmemek için kendmi zor tuttum.Okula doğru yürümeye başladım.Kapidan içeri  girdiğimde herkezin bahçede olduğunu farkettim

'ah günümüzde ne kadar da güzel geçiyor'dedim kendi kendime.Kızlar her zamanki dekolteli bluz ve mini etekleriyle bahçede dolaniyorlar  -bazılarının bir yerlerini göstermek istermişçesine yürüdüklerini söylemeden edemiyeceğim.
- Erkekler kendi hallerinde kimisi ayayakta duruyor kimisi arkadaşlarıyla konuşuyor kimisi sewgilisiye öpüş-

- iıykk okulun içinde bide edepsizler..!

Duymaları için biraz bağırarak söyledim ama beni kalmadılar iğrençler.. Ah allahım bir an önce bizimkileri bulmalıyım!!

Adımlarımı hızlandırarak bahçede dolanmaya başladım.Tam pes edip Güneşi arayacaktım ki çok tanıdık gelen kahkaha sesleriyle bu fikrinden vazgeçtim. Sesleri takip edip okulun arkasına ilerledim.Tam da tahmin ettiğim gibi.. Hızlı hızlı o tarafa yürürken Güneş beni farketmiş olacak ki ufak bir çığlık atıp bana doğru koşmaya başladı.

Üzerime öyle bir atladı ki biraz daha zıplasa ikimizinde yere yapışıcağımıza emindim.Satılamayan bir son verdik ve birbirimize 32 dış sırıtarak bakmaya başladık. Sessizliği Güneş'in sözleri bozdu dememi beklerdiniz sanırım ama hayır,ben bağırarak konuşmaya başladım.

-Oha yanı kızım bu kadar mi ozledim cidden?Biraz daha kuvvetli olsan şu ikimizde iki seksen yerde uzanıyor olurduk ..!

-Ne yapıyım kızım ya kaç aydır görüşmüyoruz bile biraz heyecan yapmış olabilirim.

-Abart Güneş abart daha iki hafta önce alışverişe çıkmadıkmı canım biz?

-Anlaşılan sadece ben özlemişim.Çünki sen hiç özlemişim gibi durmuyorsun. 

Sesinde kırgınlık vardı.Ama ne yapayım abartmayı sevmem bunu Güneş'te biliyor ama unuttu sanırım.

-Saçmalama tabiki özledim dile kolay kaç aydır (!) görüşmüyoruz yanii  deyip göz kırptım.
Ve gönlünü almak için o küçük yanaklarında öpücükler kondurdum bilmem kaç kez .

-Ay.. dur Derin tamam .Derin ya bak dur diyorum ! Yeter kızım ya .Valla özür dilerim sendeözlemişsin.. biliyordum ben zaten şaka..şaka yaptım dur artık!!

Her kelimenin ardından kahkaha attoğı için gülmekten kızarmış olduğunu farkedip bıraktım.Yazık yani o da can sonuçta.
Kolumdan tutup çekiştire çekiştire diğerlerinin yanına götürdü beni. Hayır sanki çekiştirmese gitmeyecektim.
Diğerlerinin yanına gittiğimizde Buket ve Melisle çok da samimi olmayan bir kucaklaşmayla yetindim özlemimi belirtmek için.

Çok bile yaptım aslında çünkü özlemedim onları.Özlemek için bir insanı sevmem gerek öyle değilmi?Ama onlardan pek haz etmiyorum.Para onlarda çok önlemli. okullarını da takmiyorlar -ikincisine çok da önem vermiyorum- varsa yoksa en moda telefon,en moda çanta ,en moda bilmem ne.Hayır yanı okadar modayı takip ediyorsunuz madem niye güzel giyinmiyosunuz ki.!

Ya moda kötü yada bunlar laf için modayla ilgileniyormuş gibi yapıyorlar.
2.ihtimal daha mantıklı geldi
herneyse.

Ege:
-Görmeyeli hiç degişmemişsin hala çirkinsin Derin.
dedi halinden memnun bir şekilde alayla -bunun gibi bişeydi yani-

-Hadi ya hala mi çirkinim .!?
dedim bende dalga geçerek.

-Evet canım hala çirkinsindeyip burnumu sıktı

-Pislik deyip omzuna yumruğumu geçirdim -övünmek gibi olmasın güçlü bir kızımdır ve ortaokulda dövüş sanatları kursuna gitmiştim-

Sonrada acısını geçirmek istermişçesine sıkı sarıldım.

-Tamam,tamam özrünü kabul ediyorum. Dedi gülerek.Gözlerimi kırarak ona baktım

-Ama hakettin .!

Ardından Orkun'u farkettim çok samimi bir gulusle

-hoşgeldin bizim kız  ~bana bizim kız der~

-Hoşbuldum bizim oğlan ~o söyler de ben dururmuyum? Asla~
Dayanamayıp kucağına atladım.Aslında alışıktır bu tür hareketlerime ama biraz hazırlıksız yakalamış olabilirim.

-Oo birileri beni çok özlemiş anlaşılan. ben söylüyorum size kızlar cazibeme dayanamıyor diye .Al işte canlı kanıtı..

-Evet orkun o şebek suratına dayanamıyorum ,dedim alayla
Gözlerini kısarak bana bakmaya başladı,tam ağzını açacaktı ki Timuçin araya girdi;

-Anladık çok özlemişsiniz birbirinizi

-Aynen o nasıl bir atlayıştı kizim.Hep Güneşten öğreniyorsun sen bunları deyip sohbete katıldı Çağrı.
Görmedim ama Güneşin,ona dil çıkardığından eminim.~heyt be kimin kankisi~

Orkun:
-Hadi artık zil de çaldı herkez sınıfına..

-ama orkun daha yeni kavuşmuşken beni sizlerden ve kendinden alıkoyma.Yapma bunu bana.

Acınası bir ses tonuyla söylemeye çalıştım ama daha çok ''iğrenç bir ses tonuyla" oldu.

Ege:
-Orkun haklı Derin daha ilk günden geç kaldık zaten .dedi
ve elimden tutup okula sürüklemeye başladı.Sürüklemek diyorum çünkü biraz fazla karşı çıkmış olabilirim.

En sonunda pes ettim ve beni götürmesine izin verdim kisa bir süre sonra sınıfımıza girdik.

Evet okulun sayılı sevdiğim yönlerinden birinin sonuna gelmiş bulunmaktayım.Başlasın işkence.!

Telafi olarak bu bölümü biraz daha uzun yazdım.Umarım beğeniyorsunuzdur.okuduktan sonra yorum yaparsanı sevinirim:))Yarın bölüm paylaşamayacağım.Ama bundan sonra hergün birer bôlüm yayınlıycam :))

Zengin Züppe.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin