Multimedya da Derin var.Uzun bir aradan sonra yeni bölüm sizlerle iyi okumalar :)
- Ee ne olucak şimdi,yani ne yapacağız?
Güneş:
-İşte bizde bunu düşünüyorduk "yüksek sesle"
dedi imali bir şekilde.Ve'yüksek sesle' kısmında iki parmağını kaldırıp indirerek tırnak işareti yaptı.Özenti.
Şu kitaplarda sıkça bahsedilen ve çok havalı bulduğum göz devirme hareketini yaptım.
Batuhan :
-Bence unur gider,umursamaz.Hem koskoca Doruk Yetkiner işi gücü yok da bir avuç çocukla mı uğraşacak?Melis:
-Sen öyle san ya çocuğu resmen rezil etti.Buket:
-Aynen ya yazık oldu vallaEge:
-Abartmayalım bence.Batuhan haklı.Siz inaniyor musunuz cidden bizimle uğraşacağına ki adamın tek bildiği Derin.Onun da adını bilmiyor.Araştıracak edicek te bizi bulcak.Daha neler.-Herkez iki dakikalığına kapasın çenesini.Aklıma yüzlerce şey hücum etti.
Biraz bekledim ve devam ettim:
-Bakın,bence herkez kendince bir şeyler düşünüp çözüm bulmaya çalışsın.En güzel fikir kiminse onunkini yapalım.Böyle herkez ayrı dilden konuşunca elimize birşey geçmez.
Herkez bu söylediğime katıldı. Ve iki dakikalık düşünme süremiz başladı.Eminim şu an herkez çözüm üretmek için çabalıyodur.
Peki ben ne yapıyorum?Doruğu düşünüyorum.(ismiyle hitap edince bir garip oluyor biliyorum,sonuçta tanışmadık bile ama afet çocuk demekten de bıktım.)
Niye bilmiyorum ama onu düşúnmek bile beni heyecanlandırıyor.Sarhoşlukla hayal meyal hatırlayabildiğim yüzü o kadar kusursuz ki.
Kim bilir kaç tane benim gibi kızlar vardır hayatında.Yani Onu gördüğünde şok olan,siması akıllarından çıkmayan pek çok kız.
Ben böyle düşünmeye devam ederken kısa süren sessizlik Timuçinin
-Dıııt,süre bitti ilk ben söyleyeceğim.
Sözüyle bozuldu.Ne yazık ki
- Allah aşkına Timuçin sen bir şey söyleme.
Bu sözümü duymamazlıktan geldi ve devam etti.
-Bence 1 ay okula gitmeyelim,yiyecek depolayalım ve burda orkunun evinde yaşayalım.Televizyon bilgsayar internet aburcubur.Ooh geçinir gideriz .
Çok saçma bir fikir öne sürmesine rağmen sanki dünyanın en mantıklı çözümünü bulmuş gibi havalı ve ciddi bir ses tonuyla söylemişti bunları.
Güneşin,kafasına nişan alıp fırlattığı ancak bu konudaki yeteneksizliği yüzünden karnına isabet eden kumandayla önce neye uğradığını şaşırarak garip bir ses çıkardı sonra da susması gerektiğini anlayarak 'oldu ozaman' deyip arkasına yaslandı.
Şu ciddi ortamda bile saçmalayabiliyorya helal valla.!
-Koruma isteyelim babalarımızla konuşup.Ne kadar çok koruma okadar güvende olmak .
- Böyle bir adamı 3-5 koruma durdurabilir mi sence ?
- Bence hepimiz ailelerimizi toplayıp olan biteni anlatalım.İllaki bir yol bulurlar.
- Ne kadar mantıklı, öyle yapalımda bir ton azar yiyelim.Hadi azarın etkisi çabuk geçer de cezalardan ceza beğen bölümünde biraz takılı kalabiliriz.Dışarı çıkmak yok eğlenmek yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Züppe.!
RomanceBabasının zoruyla gittiği okulundan nefret eden bir kız,inat edip okulunu önemsemezse ne olur dersiniz.? Babası ne gibi bi ceza verebilir veya bir ceza bir hayatı nasıl alt üst edebilir? Okuyacağınız hikaye; Yeni bir başlangıç'ın hikayesi Hiç hoş...