-Sürpriz Afet-

254 4 2
                                    

Allahım çıldırıcam.Buluşma saatimize 1.30 saat kaldi ama hala giyecek birşey bulamıyorum.Yetişemem diye alışverişe de çıkmadım.20 den fazla kıyafet denedim ama ya fazla renkli,ya dekolteli,ya fazla dikkat çekici... Daha tam olarak ne giyeceğimi bile bilmiyorum.Elbise mi ? Pantalon bluzmu ? Yada şort falan dur bakiyim ay tulum gibi bişeyde olabilir...Of ne saçmalıyorum ya.Yaklaşık yarım saat geçtikten sonra kapım aniden açıldı.Elinde kocaman çilekli pasta duran biri içeri girdi.Tam 'sen kimsin ve ne yapmaya çalişiyosun'diye cırlayacaktım ki aklıma gelen isimle sevinçten çıldıracak gibi oldum.İnanamıyorum gerçekten o mu ??

-Batuu..!! 
Diye bağırdığımda tepkime şaşırmış olacakki pastayla kapatmaya çalıştığı yüzünü ortaya çıkardı ve ekşiterek bana baktı.Sonrasında o da beni taklit ederek aynı ses tonuyla:

-Deriin..!!
Dedi ve elindeki pastayı masanın üstüne bıraktı.İkimizde birbirimize doğru adim attik ve Batu'nun kucağına atladım.Beni çevresinde döndürdükten sonra yere bıraktı işte o an aklıma gelen herşeyi söyledim..

-Sen olduğuna inanamıyorum gerçekten..insan bir haber verir ya ne zaman geldin ki hem sen?ne kadar kalacaksın?Bak artık oraya buraya gitmek yok çok özlüyorum sonra..

Waoww bunların hepsini tek solukta söylediğime inanamamakla beraber,uzun süredir almayı unuttuğum nefesle doldurdum ciğerlerimi.

-Nefes al Derincim lütfen,ölmek için daha çok gençsin.
Sesindeki alay dikkate alınmayacak gibi değildi.

-Ne nefes alması ya böyle çat kapı gelinir mi!? Şok oldum seni görünce.Tabi birde çilekli pastayı görünce -çoğu kız gibi çileği ve çilekli olan herşeyi (sevmesem bile) yiyorum aslında çikolatayı da çok severim ama şu an konumuz Çilek-
Ha bu arada tanıştırayım.Batuhan  çocukluk arkadaşım.Her bir şeyimi bilir doğal olarak bende onunkileri.Babalarımızda bizim gibi çocukluktan beri arkadaşlarmış.Evleri bizimkinin hemen yanı.En son 1 ay önce görüşmüştük Batuyla .Fransa'ya gidecekti Harun Amca (babası) yerine.Holding işleri işte..

-Evet gerçekten benim,haber vermedim sürpriz yapmak istediğim için,sabah geldim ama sana yetişemedim okula gitmişsin.Mecburen geri döndüm.Ve uzun bir müddet seyahat falan yok bana biliyorsun okul başladı.Son olarak bende seni çok özledim

O deriin bir nefes alırken bende bön bön Batunun suratına bakıyordum.Biraz önce tek solukta konuştuğum için kendimle gurur duymuştum ama batu bu kadar cumleyi...hemde tek nefeste... Tamam ben susuyorum.
Dayanamayıp zaten suratımdan belli ettiğim şaşkınlığımı belirtmek için;

-Maşşallah nefesin de pek kuvvetliymiş..
Dedim.

Kahkaha atarak bana bakmaya devam etti bir süre.Sessizliği Batunun sözleri bozdu

-Anlaşılan soruların bitti.Artık şu pastayı yiyebilirmiyiz acıktım da.?

-Salak ya dur bekle
Bir koşu mutfağa indim ve bütün çekmeceleri karıştırdım.Sonunda doğru çekmeceyi açtığımda iki çatalı kaptığım gibi koşarak odama çıktım.
Batu odanin ortasına oturmuş pastayı didikliyo.¿hemde eliyle..Neyse canim alişkinim ben zaten.

-Nerde kaldın kızım ya azdaha geç kalsan ağız burun dalıyordum pastaya..!

-Susta yiyelim hadi.

Son söz bu oldu onumuzdeki 5 dakika içinde pasta bitmiş biz kirlenmiştik.Geri  kalanları çöpe attıktan sonra çatlları bir köseye birakip ikimizde banyoya yöneldik.Çocuk gibi ikimizde çeşmenin altına sokmaya çaliştik ellerimizi sonuç olarak üstümüz başımız ıslandı.Kahkahalar eşliğinde banyodan çıktık ve odamdaki büyük koltuğa oturduk.Batuhan aklına takılan bir şey varmış gibi biraz durdu

-Derin geldiğimde ne yapıyordun,dolabın önünde acıların çocuğu gibi..?

-Ah salağın tekiyim ben salak salak salak geç kaldım ya saat kaç kesin oldurcek bizimkiler beni ..!?

-Ne salağı,niye öldürülüyosun? Noluyo Derin..?
Yaklasık iki dakikada olan biteni anlattım ve onu da davet ettim.'yardım et Batu' deyip acı acı Batuhan'in suratına baktığımda bir süre bekledi ve düşündü.

-Şimdi sen kıyafette seçemessin oyüzden seçeceğim 5 elbiseyi deneyeceksin ve beğendiğimi giyiceksin.Sonrada kuaföre götürücem.

-Senn ?

-Kuaförde en az yarım saat oyalanırsın zaten Derin ben o sırada hazırlanır gelirim.

-My hero is Batu..!

Diye bağirdim ve koccaman sulu bir öpücük bıraktım yanağina.

-Tamam tamam daha elbise seçicem ben.
Dedi ve dolabıma doğru ilerleyip kapaklarını açtı.

****************
Yaklaşık 5 dakika sonra ellerinde beş elbiseyle çıkageldi.Ben bu kadar kısa sürede seçtiği için şaşkın şaşkın bakarken,Batu kolumdan sürükleyerek giyinme odasına götürdü.Şaşkınlığımı yenip kapıda elbiseleri aldım ve tek tek hepsini denedim.Batu ya güveniyorum.Zevkimi çok iyi bilir.E olsun okadar kaç yıllık arkadaşım...

-Bu denediğim son elbiseydi Batuama hepsi aynı

-Hayır Derin sadece karar veremiyorsun.Çok üzgünüm ama sen bekliycek kadar zamanımız yok.Ahh ben de olmasam napıcaksın ki.

Şu an ona laf falan atmalıyım dmi? Yada ters birşey söylemeliyim falan.Ama haklı çocuk o olmasa naparım ki ?

-Tamam karar verdim ben 3.elbiseyi giy gel.

-Hangisi o ya deminden beri denemediğim elbise kalmadı.Biliyorsunki sen gelmeden öncede bir çok elbise denedim ve-

-Üstü siyah altı beyaz tül olan strablez bir elbise işte Derin.Ne balık hafızalısın.!

Haklı! Öyleyim..Nasılda tanıyo arkadaşını.

-Derin hemen hazırlan gel ben aşağıda bekliyorum.Bak dikkatini çekerim aşağıda bekliyorum.Arabada.Anladın sen..

Deyip odamdan çıktı.Ne demek mi istedi.'Çabuk ol geç kalırsan arabayla ewe girerim!' Evet saçma gelebilir size ama bana göre değil.Küçükken çok uyuşuktum hep gec kalirdim.Batu surekli 'olmayan arabamla ewinize giricem!' diye tehdit ederdi.Evet tamam bencede saçma.

Elbiseye kısa bir bakış atıp hemen üzerime geçirdim.Kendimi aşarak aynanın öne geçip bir 10 dakika kendime bakmadım ve saçlarımı maşalayıp ellerimle kaparttim.Elbiseye uygun platform topuk siyah ayakkabılarımı da alıp makyajımı yapmak için aynanın karşısına oturdum.Çok fazla makyaj yapmam.Sevmem de zaten abartı makyaji yaşlı göstriyor bence.Gözlerimin maviliğini ön plana çıkaran bir göz makyaji ve rujla artık hazırdım.Koşar adım evden çıkarken anneme öpücük atıp açıklama yapmadan evden çıktım.Tam kapıyı kapatmıştım ki karşımda duran afetle adeta yerime çivilendim.Yanlıs anlamayın afet dediğim Batu değil,yaslandığı araba!
Adımlarımı hızlandırıp Batu'ya doğru yürüdüm.Oha bu gerçekten BMW İ8.Sesli bir şekilde ıslık çaldım ~evet ıslık çalmayı da biliyorum.Batu gibi bir arakdaşınız olunca pek çok şey öğreniyorsunuz~

-Arabam seni de büyülediğine göre iyi ki almışım Dedi kibirli bir sesle.

-Oha Batu bu afet birşey hem bir saniye sen biraz önce aldım mı dedin sen?Oğlum bu şey ufak bir servet değerinde.yani senin için .sen aldıysan..

-Biraz önceki sözlerimden bunu anlayamadınmı Derin? Framsaya gittik okadar bir karşılığı olacak heralde.

Evet acayip bir araba sewdalısıyım.Ama sürme konusunda değil.Model olarak

Teknik bir sorundan dolayi yarıda kesildi bolum normalde böyle bitmiyordu.kusura bakmayin.Bir sonraki bolume aktardm mecburen.iyi okumalar.
Ayrıca yorum veya vote yaparsaniz sewinirim.Beğenip beğenmediğinizi öğrenmek isterim..))

Zengin Züppe.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin