-çok çok kötü biri..!-

187 5 2
                                    

Gözlerimi açtığımda erkek olduğunu anladığım birinin odasında olduğumu farkettim.Tabi ya Orkun'un.Hala çok uykum var ama aşağıdan öyle bir ses geliyorki kim olsa uyanır.

Bir dakika,herkezin sesini duyuyorum şu an.Ne işimiz var ki hepimizin Orkun'un evinde?Saat kaç?Annem merak etmişmidir ya çıkarken haberde vermedim?

Bu sorular zaten ağrıyan başımın daha çok ağrımasına neden oldu.Ne güzel ya..!Yetmezdi zaten o kadarcık.Off ne saçmalıyorum ben.?

Dayanamayıp odadan çıktım.Seslerin -ses demeye bin şahit anırıyolar sanki!- geldiği yönde merdivenlerden indim.Babanne gibi çemkirmeye başladım.

-Off yeter be sağır falanmısınız da bağırıyosunuz.Anneniz size normal konuşmayı öğretmedimi?Neyse alıp veremediğiniz gidin dışarda halledin.Uyuyoruz şurda.

Cidden bunları ben mi söyledim ? Ben şok ben wefat..

Timuçin:
-Hele şükür uyanabildin Derin hanım.

Çağrı:
-Başımıza nasıl bir dert açtığından haberin varmı.?

Orkun:
-Size birşey olmaz.Bizden sonra çıktınız nerden anlayacaklar bizim yüzümüzden çıltığınızı abartmayın.

Batu:
-Bencede.Burda endişe etmesi gereken varsa oda Güneş,Derin,Orkun ve ben.

Melis:
-Bilmem farkındamısınız biz bir grubuz,hep birlikte takılıyoruz sizinle beraber bizde yanarız.

Ege:
-Abartmayın bence.Kız alt tarafı üstüne düştü.

Timuçin:
-Ve kustu.

Artık sıkılmaya başlamıştım.Biliyorum rezil olmuştum falan ama bunlar neyden bahsediyorlar ki ? Napcak çocuk kustum diye öldürcek mi bizi ? İyice abarttılar.Zaten başım çatlıyo içkiyi biraz fazla kaçırdığımdan mıdır nedir..

-Tamam tamam.Bakın şöyle yapıyoruz.Siz kendi aranızda tartışmaya devam ediyorsunuz.Bende yukarı çıkıp yatıyorum.Sabah ben iyi olunca hep beraber sakince konuşuyoruz.Nasil fikir? Müthiş.Bencede.Hadi eyv-

Orkun:
-Hiçbir yere gitmiyorsun Derin.Madem başımıza bir iş açtın ve ben çok içme dememe rağmen aman ne olacak en fazla sarhoş olurum deyip içtin,çek şimdi cezanı.

Batu:
-Burda bizimle oturup çözüm buluyorsun canım benim,gel

Ayaklarımı yerde sürüye sürüye Batunun yanına gittim.Oturmam için yana kaydı ama ben oraya değil kucağına oturdum ve sarılıp uyku moduna geçtim.Yani geçecektim.Kafamı kaldırıp;

-Uyumak yok Derincim Orkun haklı.Konuşmamız lazım.

İsmimi söylerken "j" yerine "c" kullandıysa demekki baya ciddi.

-Pe-ka-la.Hadi anlatın neler oluyor?Benim bilmediğim?

Buket:
-Sen anlat Derin üstüne düşmek ve kusmak için mafya gibi bir çocuk yerine kendi halinde normal olan bir insan bulamadınmı !!

-Ne mafyası bee abartmayın.O yaşta çocuk mafyası olur o ancak.

Tamam yani birinin üstüne düşmüş olabilirim.Birde kusmuş.Niye abartıyolar ki şimdi.Zaten utancımdan geberiyorum.Habire kafama sokup sokup durmasalar.!

Yanlız çocuk nasıl taş birşeydi ya.Gördüğümde beynim yandı resmen.Gerçi yakışıklı olduğu kadar öküzdü de.Hayvan beni nasıl itmişti.

-Sanırım bu Kişi baya önemli biri?Hakkaten ya kim o ?

Orkun soğuk bir sesle;
-Doruk Yetkiner

-Ha şu bizim Doruk..Amcaoğlu hatırladım ya ne zamandır görüşemiyorduk bak gördünmü bu güne nasip- Dalga mı geçiyosunuz benimle? Kim bu Dorok Yotkonor.?

deyip ellerimi tırnak işareti yaptım.Sanırım daha önce bu hareketi sevdiğimi söylemiştim.

Buket:
-Doruk Yetkiner canım; trilyoner (böyle bir kelime gerçekten varmı bilmiyorum) bir babası olan aynı zamanda bana göre mafya size göre 'karanlık işlerle uğraşan' bütün kızların altına girmek için yırtındığı,ama senin kustuğun 'taş çocuk'.

-Oha buket canım senin edebiyatın kaç?Çocuğu bi yüceltmediğin kalmıştı.Oda oldu.Tam oldu.

Timuçin:
-Şakanın sırası değil Derin

-Ovv bunu senmi söylüyosun tmm knk sustum ozaman ben.

Elimle sanki dudaklarımda fermuar varmış gibi yapıp çektim.Yaklaşık 1 dakikalık sessizliğin ardından dayanamayıp sordum

-Niye mafya olduğunu yada kötü işlerle uğraştığını  düşünüyorsunuz ki?
Orkun cevap verdi:

-Çünkü Babası alt tarafı bir kaç tane araba galerisi olmasına rağmen şaşılır derecede zengin.Düşün senden benden zengin yani.Emek olmadan yemek olmaz Derin.Ama tabi karanlık işlerle uğraşmıyorsan.

-Şimdi diyeceksin ki bu senin düşüncen gerçek olmayabilir vs. Ama bunu sadece ben düşünmüyorum herkeze göre bu böyle.Adam kaç kere gözaltına alındı haberin yok.Ama her seferinde paçayı kurtardı.

Orkunun bu kadar şey bilmesine şaşmayın.Babası Türkiyenin en ünlü ve en iyi savcılarındandır.
Muhtemelen babasından öğrenmiştir.

-Tamam inandım Babası mafya yada neyse işte kötü adam.İyi de bunun Dorukla ne alakası var ? Bu sefer de babası mafyaysa çocuğuda mafyadır diye mi düşündünüz ?

Orkun ağzını açıp bir şey söyliyecekti ki

Melis:
-Hayır bizzat şahit olduk.

Hepimiz onun bu tepkisine şaşkın gözlerle karşılık verdik.

-Neye şahit oldun?

Anlatacaklarınin uzunluğundan sanırım derin bir nefes aldı ve herkez sustu.Hepimizin gözleri onun üstündeydi.Buket' e kısa bir bakış attı ve konuşmaya başladı

-Buketle birgün okulun tuvaletinden makyaj yaparken içerden sesler gelmeye başladı.istemsiz olarak kulak misafiri olduk.Kızın biri anladığımız kadarıyla telefonla konuşuyordu."Şimsi biz neyiz" "Dün gecenin tekrarlanmasını istiyorum ikimizde çok eğlendik bence" gibi cilveli cilveli konuşuyordu.

-ee
Diye atlayınca lafa hepsi bana dondu ve 'kapa çeneni' temalı bakışlarından yolladılar.Konuşmaya Buket devam etti.

-Uzun bir süre konuştuktan sonra kız bağırarak "Bunu herkeze anlatacağım duydun mu beni" "Bana hiçbirşey yapamassın seni rezil edicem,duygularımla oynadın Doruk","Hah öldürürmüş,sen kimi öldürüyorsun be, bana hiçbirşey yapamassın Doruk Yetkiner" gibi sözler duyduk.Sonra kız bir hışımla tuvaletten çıktı gitti.

-Ee ne var bunda anlamadım ki.?

Melis:
Bunda birşey yok Derincim.Kızı en son ozaman gördük.1 hafta boyunca okula gelmemiş.Babam -Okul müdürü-söylemişti.En sonunda babam velisini aradı ve ne zaman geleceğini sordu.
Kız....kız... ölmüş Derin.

Dedi ve gözlerinden yaş akmaya başladı.

Ben ise olan biteni şok olmuş bir şekilde dinlemiştim.

Yani.. Yani ben cidden....çok çok kötü bir çocuğu rezil etmişim.

Doruk Yetkiner'i...!!!

Beğeni sayımız az okuduktan sonra beğenirseniz sevinirim :)) Yaklasık 1 hafta boyunca bölüm yayınlayamayacağım.Belki arada sürpriz bölümler olabilir.Ama onlarıda uzun yazamayacağım.Şimdiden özür dileyeyim dedim :))

Zengin Züppe.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin