Bence şu dünyada en kötü şey uykudan uyandırılmak.Hadi anladım uyandırılıyorum niye güzel bir şekilde değil ki.
Hayır yani uyandırmanın bir sürü yolu var.Öperek uyandırmak,seslenerek uyandırmak,kapı tıklatarak bile olabilir.Bu kadar güzel yollar varken niye dürterek uyandırılır ki insan.?
Abarttığımı düşünmeyin.Benim için uyku çok önemlidir.Tam uykumu alamadıysam o gün başka bir Derin olurum.Batu bu ikinci Derin'i çok iyi tanır.
Ben uyanmamakta direnirken bir el hala beni dürtüyor ve sesleniyordu.Yavaş yavaş ikinci Derin yanım ortaya çıkmaya başladı.
Sinirleniyorum artık ama yeter.Sesinden anladığım kadarıyla annem.
Anlamadığım şey ise niye bu kadar uğraşıyor ki normalde iki seslenir baktı uyanmıyorsam giderdi.O da bilir çünkü uykusuz halimi.
Ben gözlerimi açmamakta direnirken bir anda yüzüme su atıldı.Bilin bakalım kim tarafından?.Annem.Çok şaşırdınız biliyorum(!)
-Anne yeter ya yeter uyanmayacağım neden anlamak istemiyorsun valla bak şimdi çıldıracam ya ne diye su döküyorsun ki baktın uyanmıyorum in aşağıya kahvaltını yap çok uykum var benim hadi anne hadi...
Welcome to uykusuz Derin.
-Oh allahım şükürler olsun.
Dedi derin bir nefes aldı ve bana sarıldı.İyy ıslağım ben ıslak.Şimdi sular iyce bana yapıştı anne sağol.
Hayır yani ne var bunda bu kadar telaş yapacak.?Alt tarafı uykumu alamadığım için uyanmak istemedim.
Biraz sarıldı bana öyle sonra yine konuşmaya başladı.
-Kızım sen beni çıldırtacakmısın.İnsan bir ses bari verir çok korktum ya sen normalde iki seslenmeme uyanan bir kızdın ne olduda ıslatarak ancak uyandırabildiğim biri haline geldin acaba.?Yavrum sen uykusuz mu kaldın bak şu gözlerine resmen çökmüşler kaçta yattın bakıyım sen dün gece.Güneş de veda etmeden gitmiş?
Uykusuzluktan ölüyorum,çok güzel bir şekilde uyandırıldım ve sabah sabah bir sürü soruya maruz kaldım..
Hayatımda hiç bu kadar güzel bir sabahım olmamıştı (!)
-Anne yavaş gel lütfen.Daha kurduğun ilk cümleyi idrak edemedim şimdi benden sorularına cevap vermemi bekliyo olamazsın.Hem o ne biçim bir uyandırma şeklidir ya bilmiyormusun dürtülerek uyandırılmaktan nefret ederim.
-Biliyorum kızım.Bu yüzden dürterek uyandırdım zaten.Başka yol mu bıraktın.5 dakikadır sesleniyorum odana girmeden yaklaşik bir dakika boyunca kapını tıkladım ve uyanman içinde bir kaç kere öptüm.Baktım olmuyo dürttüm yine uyanmayınca da..
-Su anne su biliyorum.Neyse madem artık uyandım ben bi elimi yüzümü yikayayım.Gerçi sağol az çok yıkamış kadar oldum
Dedim sitemle.Zaten dürtülmekten nefret ederim su da nedir ya ?
Annem ufak bir kahkaha atıp beni aşağıda beklediklerini söyleyerek kahvaltıya indi.Bende hazırlanıp okul çantamı aldım ve odadab çıktım.Uykusuzluktan gözlerimin altı çökmüştü hafif bu yüzden normalden biraz fazla makyaj yaptım denilebilir.
Kahvaltımızı birlikte yaptık.Hava biraz kapalıydı.Güneş bulutların ardından zar zor gösteriyordu kendini.
Ah be bulutlar size kaç kere daha söyleyeceğim güneşin önüne geçmeyin diye? O kadar yer varken niye güneşin dibinden geçip o güzel ışıklarının dünyamıza ulaşmasını engelliyorsunuz ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Züppe.!
RomanceBabasının zoruyla gittiği okulundan nefret eden bir kız,inat edip okulunu önemsemezse ne olur dersiniz.? Babası ne gibi bi ceza verebilir veya bir ceza bir hayatı nasıl alt üst edebilir? Okuyacağınız hikaye; Yeni bir başlangıç'ın hikayesi Hiç hoş...