-Sürpriz-

325 8 0
                                    

Dersler,hocalar,hocaların saçma sapan soruları derken zaman ızdırap vermek istermişçesine yavaş bir şekilde geçti.
Sonunda okul bittiğinde Güneşle sinemaya gitmeye karar verdik.Bahçeden çıkmıştım ki aklıma gelen şeyle yerimde öylece kala kaldım.Sürprizim vardı benimm
Azdaha unutuyordum ya..!

-Güneş hemen bizim kafeye gitmemiz lazım.

Deyip birşey demesini beklemeden kolundan tutup kafeye doğru sürükledim.E bizim Güneşten bahsediyoruz değil mi.Susar mı peki?Taabiki hayır.

-Ya Derin hani sinemaya gidicektik.Öyle anlaşmıştık,nereden çıktı şimdi kafe işi ..?Aloo kızım kime diyorum.Derin!

-Off Güneş bi sus bi sus.Anlatıcam söz ama şuraya bi girelim bizimkileri bekleyelim,gelsinler herşeyi anlatıcam.

-Ya ama Deriinn ..!

Diye ciyakladığında kafeye girdiğimiz için binlerce kez şükür ettim.Hemen boş bir masaya oturup içecek sipariş ettik.Vakit kaybetmeden herkeze kafeye gelmeleri gerektiğini anlatan kisa bir mesaj attım ve beklemeye başladık.
Bu bekleme eylemi süresince Güneş ne söyliceğimi 20-30 kez falan sordu.Bir yerden sonra saymayı bıraktım.
Umduğumdan daha çabuk bir şekilde 10 dakika içinde herkez gelmişti.

Çağrı:
-Derin hanım yine ne peşindesin?

Timuçin:
-Nereye gidiyoruz?

Melis:
-Aynen ya ne sürpriziymiş bu ?

Orkun:
-Lan yeter biriniz sorsun geri kalan sussun kafam şişti yemin ederim.!

Orkunun bu çıkışından sonra herkez sustu ve meraklı gözlerle bana bakmaya başladılar.

-Siz aranızda konuşmaya devam edin,ben bir ara söylerim

Hepsi birden
-Derin!! deyince tabi konuşmak zorunda kaldım.

-Ay tamam ne bağırıyosunuz sizde hemen.Neyse hani şu büyük,gizemli,herkezin gitmek istediği ~özellikle bizim~ kulüp varya..

Timuçin:
-Hani şu yaşımız tutmadığı için bir kaç kez kapıdan atıldığımız..?

Melis:
-Aşırı merak ettiğimizz?

Güneş:
-Doğum günümde ilk işimin oraya gitmek olacağı yer..???

-evet,evet,evet hepinize ewet.Size sabredin ben halledicem demiştim ya hani oldu bilin artık.Annemle konuştum baya zor oldu ama biz sonuca bakalım.Yarın akşam için hazırlansanız iyi edersiniz.Çúnkü çokk eylenicezz..

Son cümlemden sonra sorular yağmur gibi yağdı;

-Ne..?
-Nasıl?
-Şaka mı bu kızım..!

-Hayır tabiki şaka değil!

Herkez halinden memnun bir şekilde sevinç nidalari atarken Orkunun rahatsız hali gözümden kaçmadı.

-Orkun ne bu surat? Hiç sevinmiş gibi durmuyorsun.

-Ben gelmiyorum Derin
Orkunun bu sözüyle bütün bakışlar ona yöneldi.

-Ne dediğinin farkındamısın sen bizim oğlan..?

-Duydun beni,gelmiyorum.Hatta bence kimse gitmesin.!

Noluyo şimdi niye boyle bir tepki verdi.Hem oda bizim gibi merak etmiyormuydu? Cidden merak etmiyormu ?

-Geliyorsun Orkun sensiz eğlence mi olur hiç,hem noluyo sana niye gelmek istemiyorsun ki ?

-Zorlayarak beni de götürdüğünüzde siz görevlilerle kavga ederken ben hep etrafı inceledim.Kulüpten perişan bir sekilde çıkıyorlar kimisi dövülmüş,kimisi kovulmuş,kimisi kusmuş...Konuşturmayın beni gelmiyorum işte.!

Bizde görmüştük doğru ama umursamamiştık hem bizene ki ondam bundan .!?Her ne kadar çok uğraşmış olsak da Orkun tepkilerimizden bıkmış olacakki kabul etti;

-Tamam,ama eğer biriniz bir rezalet çıkarırsa 'bunun yaşı tutmuyor' deyip attırım.Ayrıcaa eğer gözümüzün önünden ayrılırsanız..
dedi hepimizi göstererek
-çok fena olur!

Orkun hep böyledir olgun,korumacı,kaygılı.. Bana bazen abi bazen babammış gibi davranır.Belkide bu yüzden bir ayrı sewiyorum onu.

-Tamam baba :p
Deyip boynuna sarıldım..

Bekle bizi "Gizemli Kulüp"

Bundan sonra bölümleri hergün birer tane yayınlayacağım.Beklettiğim için üzgünüm.Umarım beğenirsiniz..
Yorum yaparsanız sevinirim.))

Zengin Züppe.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin