-Motor sevdası-

231 7 0
                                    

-Bir deneme turu attırmak isterdim Derincim.Ama gördüğün gibi vaktimiz yok.Gerçi kuaföre giderken kısa da olsa bir deneme turu atmiş oluyorsun.Hemde sürücü benim değerimi bil.Tahmin edersinki rakip tanımıyorum araba konusunda

Deyip havalı bir şekilde göz kırptı.Hemen bir havaya gir zaten.Kendini bir öv falan.
Benden bahsediyoruz elbette böyle bir konuşmanin altinda kalmam ama başlamak için arabaya geçmeyi bekleyebilirim sanırım.

Hızlıca arabanın önünden dolanıp kapıyı açtığımda Batu çoktan sürücü koltuğuna oturmuş arabayı çalıştırıyordu.İçeri geçip kapıyı kapattım ve konuşmaya başladım

-Garajımdaki motor koleksiyonuma dikkatini çekerim.Boşa almadık heralde.İstersen bir ara bak aralarından beğendiğin bir tanesiyle deme turu attırayım ha ? Ne dersin.Bilirsin motor konusunda iddalıyımdır.

Deyip göz kırptım

Evet acayip bir motor tutkunuyum.Bu sefer sadece motor değil sürme konusunda da çok iyiyim. Kendimi bildim bileli motor sürüyorum hatta ilk motorum "garajımın en güzel köşesinde" duruyor hâlâ.Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama kesinlikle motor konusunda rakip tanımam.Şimdiye kadar pek çok yarışa katıldım ve hiçbirinde birinciliği kaptırmadım.Kaptırmaya da niyetim yok.

-Her neyse

Sesinde biraz önceki eğlenir ton yerine bıkkın bir ton vardı.Gönlünü almak istediğim için uzanıp kocaman sulu bir öpücük bıraktım yanağına.Ne zaman morali bozulsa böyle öperim ben onu.Cidden.

-Tamam tamam geldi yerine keyfim dedi gülerek.Ben demiştim.İşe yarar ;)

10 dakikalık bir yolculuğun ardından Batu beni kuaföre bıraktı ve evine gitti hazırlanmak için.Kuaför tıklım tıklım doluydu.Ona rağmen benic önce aldılar.
Saç,makyaj derken kısa süre içinde hazırlandım.
Buraya sık gelirdim.Onlar için 'öncelikli' müşterilerdenim.

Normal zamanda bu hiç de umrumda olmazdi ama "geç kaldığım için linç edilme ihtimalim söz konusu" olduğundan sewinmeden edemedim.

Aklıma gelen şeyle telefonu elime aldım.24 cevapsız arama ve 46 mesajla gözlerim fal taşı gibi açıldı.Aramaların hepsi bizimkilerden di.Mesajlar da öyle.çok şaşırdım (!)
Hemen mesaj kısmına girip toplu bir  "beni affetmeleri için yalvaran"özür mesaji attım.Ve gelen cevaplara bakmadan telefonu kapatıp sessize aldım.Çok geçmeden kapının önünde Batunun arabası belirdi.Görür görmez dışarı çıkacaktım ki parayı ödemeyi unuttuğumu farkettim.Rezil ben rezill..

Ödemeyi yaptıktan sonra kendimi adeta dışarı attım.Koşar adım arabaya gittiğimde karşımda gördüğüm meteorla ağzım birazcık açık kaldı.Şaşkınlığımı gizleyemeden;

-Çok yakışıklı görünüyorsun,işte benim Batu'm
Deyip göz kırptım.(Şu sıralar çok mu göz kırpmaya başladım ben?)

-Sağol Derinjim,sende harika görünüyorsun.

Adımı özürlü gibi telaffuz etmesine sinir oluyorum.Gerçi ondan başka da yapan yok.Cidden bunu söyleyen Batu değil bir başkası olsaydı ağzının ortasına yemişti yumruğu.Elim ağırdır bilirsiniz.

-Öff adımı şöyle söylemenden nefret ediyorum!

-O yüzden söylüyorum zaten Derinjim.

Gıcık ya iyiki bi iltifat etme gafletinde bulundum hemen fırsat bilir şımarır.Yüz vermemek lazım buna tepene çıkar yoksa böyle .P

-Hadi gidelim artık.!
İkimizde arabaya bindik.Kuaföre geliş hızımızın iki katı hızla yol aldığımızdan olmalı tahmin ettiğimden çok daha kısa bir süre içinde kulübün önümde buldum kendimi.

Zengin Züppe.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin