KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comErkek değil misiniz? Hepiniz aynısınız.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME ozgulcemile@gmail.comAllah Allah ne oldu yine ya? Sürekli bana taş atıyorsun.
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comTabii atarım. Az önce bir müşteri geldi çiçek almaya. İki ayrı sevgilisine aynı çiçeği aldı. Üstelik aynı notu yazdırdı. Adresleri de birbirine çok yakın üstelik. Şerefsiz. Haysiyetsiz. Münasebetsiz.
KİMDEN:payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comSen ne yaptın?
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comÇiçekleri hazırlayıp adama verirken videoya aldım. Tabii hazırlarken adamı da konuşturdum. Çiçekleri hazırladıktan sonra adamın kafasında parçaladım ve kızların adreslerine videoyla beraber gönderdim. Bir postada onlardan dayak yesin it oğlu it.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comVay vay vay. Senden korkulur vallaha. Ama hak etmiş köpek. Böyleleri çok maalesef.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSen de böylesindir kesin. Seninde vardır 15 20 tane.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comYok 50 60 tane.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comŞaşırmadım. Az söylemişim ben. Sizden ne koca ne de baba olur.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBiz iyiki seninle yüz yüze değiliz ha. Sen benim sabrımı çok zorluyorsun. Ben dalga geçtim sadece. Hem kimse yok hayatımda benim.
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comYüz yüze olsak bir şey yapabilirsin sanki. Tabii sen saatlik takılıyorsundur.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comHayır düşünüyorum ama yok yani. Cemile diye bir eski sevgilim olmadı. Ama bana neden bu kadar kin dolusun anlamıyorum.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSana kin beslemiyorum. Herkes herkesi sevmek zorunda değil.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBen pek öyle hissetmedim ama neyse. Bende böyle bir olaya tanık olmuştum.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comAffedersin sadece diğer adama sinirlendim sana patladım. Neye tanık oldun anlatsana?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comBaşımıza taş yağacak. Sen af mı diledin?
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME:payedarbora@gmail.comSöylediklerimi ikinci defa tekrar etmem ki yazarak da olsa bu bir. İkincisi ben taş kalpli değilim.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comPekâlâ öyle olsun. Çalıştığım yerde bir adam iki kere iki farklı kadınla gelmişti. İkisinin de birbirine kuzenim diye tanıtmış. Olayı anlayınca adamla iyi geçindim. Üçüncü defa geldiğinde yalnızdı ve ben de ağzından laf alıp sesini kaydettim. İki kıza da gönderdim. Adam sağlam bir dayak yemişti.
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME:payedarbora@gmail.comOh vallaha içimin yağları eridi. Senden hiç beklemezdim vallaha helal olsun.
KİMDEN:payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comİltifat olarak alacağım.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME:payedarbora@gmail.comNasıl işine geliyorsa.
KİMDEN:payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comFabrika ayarlarına dönmen uzun sürmedi.
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME:payedarbora@gmail.comBende böyle.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comPekâlâ pekâlâ. Hala çalışıyor musun?
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comHayır evdeyim. Anlattığım olay sabah oldu.
KİMDEN:payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comGüzel. Havalar güzel bu aralar.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME:payedarbora@gmail.comEvet ya. Tam sahile inmelik hava. Mayıs ayına bayılıyorum resmen.
KİMDEN:payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comEvet. Böyle havalar insana güzel hissettiriyor.
KİMDEN:ozgulcemile@gmail.com
KİME:payedarbora@gmail.comSanki başka bir diyarda gibi.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comBence de öyle. Yarın sabah erken kalkacağım. Allah'tan son sene de kurtuluyorum.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comBen de sevmem erken kalkmayı Acun gibi. Neyse iyi geceler.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME:ozgulcemile@gmail.comSana da.
(22.43)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVME MESELESİ( Yarı texting)
De TodoDövmeci ve motorcu bir genç... Dövmeden nefret eden bir kız... Kız gence e-mail atarsa ne olur? Yolları kesişecek midir? Merak ettiyseniz, gelin içeri. Yalnız kapıyı örtün çünkü burada soğuk rüzgarlar esecek gibi... *Kitabımda reklam istemiyorum.*