KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comResmen kaldım ya. Kaldım. Çaktım dersten.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comNe dersi? Pek şaşırmadım ama neyse.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comCumhuriyet Dönemi Türk Şiiri dersinden kaldım. Edebiyat okuyorum da ben. Ayrıca ben derslerime çok sık olmasa da çalışırım. Yargısız infaz yaptın bana şu an.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comEdebiyat mı? Senin gibi birinin ben mühendislik falan okumasını beklerdim. Şeyden dolayı...
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comDövmelerimden... Artık bu duruma alışıyorum. Her şeyde telefonu suçlayan anneler gibi dövmelerimi suçluyorsun.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comNeyse ne. Niye kaldın dersten?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAslında daha tam belli değil ama açık her şey. Sınava geç kaldım hoca da beni almadı. GR girildi vize sınavım. Her yerle konuştum araya sokmadığım insan kalmadı. Ama yok. Ne final ne büt kurtarır beni.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comNiye geç kaldın? O zaman okulun uzayacak?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comUyuyakalmışım. Ve evet uzayacak 1 sene daha.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSorumsuzluğunun bedeli.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comNasıl arkadaşsın sen ya. Biraz teselli etsene.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comArkadaş mı? Öyle olduğumuzu kim söyledi?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAh pardon. Sen ve önyargın bunu engelliyor.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSana katlanmak zorunda değilim. Ayrıca sınav günü uyuyarak ne kadar sorumsuz bir insan olduğunu göstermişsin. Bana yazan da sensin. Git teselliyi senin kollarına atılmak isteyen kızlarda ara.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comO gün annem kalp krizi geçirdiği için hastaneye kaldırılmıştı. Ben de sabaha kadar onun yanındaydım. Sabah beklerken uyumuşum. Yine bilmeden konuştun ve kim olursan ol sen de benimle böyle konuşamazsın. Bir daha da yazmam sana.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comÖzür dilerim gerçekten. Bilmiyordum. Haklısın. Düşüncesizlik ettim.
(14.56)KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comYa özür dilerim. Haddimi aştım. Kabul.
(17.12)KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comHadi ama Bora.
(18.34)KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comCidden özür dilerim. En azından bir cevap yaz.
(19.09)KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comKendimi çok kötü hissediyorum.
(20.14)KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comPeki ama yine de her şey için üzgün olduğumu bil.
(00.17)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVME MESELESİ( Yarı texting)
DiversosDövmeci ve motorcu bir genç... Dövmeden nefret eden bir kız... Kız gence e-mail atarsa ne olur? Yolları kesişecek midir? Merak ettiyseniz, gelin içeri. Yalnız kapıyı örtün çünkü burada soğuk rüzgarlar esecek gibi... *Kitabımda reklam istemiyorum.*