KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comŞimdi haberim oldu. Bizimkiler seni rahatsız etmiş. Affedersin.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comÖnemli değil derdim ama diyemeyeceğim. Senin yüzünden tanımadığım insanlarla laf dalaşına girdim.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAffedersin bir daha olmaz.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comBundan sonra beni başkalarına şikayet etmek yerine bana söyle. Bende böyle saçmalıklarla uğraşmak zorunda kalmam.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAffedersin dedim uzatmasan mı?
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comTamam haklısın. Ben de özür dilerim. Günün stresini senden çıkarıp kalbini kırdım.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comGeçmiş geçmişte kaldı. Önemli olan hatalardan ders çıkarmak.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comHaklısın. Bir daha olmayacak. Söz veriyorum.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comPekâlâ. Madem söz verdin. İnandım sana Turunçgil.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comNe?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comHakkını yemeyelim. Güzel kızsın. Ama sanırım Alp, Turunçgil sevmiyor ha?
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSen ne diyorsun? Alp'i nereden tanıyorsun?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comSen harbi safsın. Okuduğun okul kimin? Babamın. Payedar Üniversitesi. Soyadımdan da mı anlamadın? Hâl böyle olunca bende seni araştırdım.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comOrada okuduğumu sana söylemedim.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBana yazdığın gün yani yaklaşık 1 ay önce okula motorla gitmiştim. Ama dönüşte Poyrazla döndüm. Motorla değil. Sonrasında da küçük bir araştırma yaptım.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comAlp'i nereden tanıyorsun?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comHâlâ onu mu önemsiyorsun cidden? Seni aldatmasına rağmen. Yazık.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comArkadaş mısınız? O mu diyor bana yazmanı?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comSen hâlâ seni düşünüyor mu sanıyorsun? Adamın sikinde bile değilsin. Ayrıca ben emir almam, emir veririm. Beni o aptal eski sevgilinle karıştırma Turunçgil.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comHaddini aşma. Benimle düzgün konuş. O zaman onu nereden biliyorsun?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comSen benimle saçma sapan konuşup canımı sıkınca ben de okula gittim ve senin adında kızları araştırdım. Bir de annenin çiçek dükkanı olduğunu biliyordum. Bu bilgiler ışığında kim olduğunu buldum. Sınıf arkadaşlarından da biraz bilgi topladım. Zaten seni tanıyan herkes Alp hikayesini anlattı.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comNiye böyle bir şey yaptın?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBeni en hassas noktamdan, annemden, vurdun. Ben de senin canını sıkacak bir şeyler bulmak istedim. Söylesene acı değil mi sevgilinin seni en yakın arkadaşınla aldatıp ondan çocuk peydahlaması. Ama korkma Teyze olamayacaksın çünkü bebeği aldırmış Busecik.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSenden annen konusunda özür diledim ama sen ve senin arkadaşların beni dinlemediniz. Bunları öğrenmen umurumda bile değil. Ama bundan sonra karşıma çıkarsan seni vururum.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comİtiraf et Buse'nin hamile olduğunu bilmiyordun. Zaten o da çocuğu illegal yollarla aldırmış. Ayrıca saçma tehditlerin umurumda değil.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comÖğrenmem midemin daha çok bulunmasına onlardan daha çok tiksinmeme neden oldu. Canım yanmadı.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comKimi kandırıyorsun? Alp çocukluk aşkınmış. 2 senedir birlikteymişsiniz. Hayvan gibi aşıkmışsın adama.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comGeçti. Geçmişte kaldı. Bundan sonra beni rahatsız edersen polise giderim. Yazma bana bir daha.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBir kere ağlarıma takıldın Cemile. Bir kere canımı yaktın. Bundan sonra canının yanma sebebi olacağım. Bu ülkenin adaleti yok. Yani polise güvenme.
(18.54)*********
Bir bölüm daha bitti.Poyraz'a sinir olduk. Sınırları zorladı.
Ama biraz olsun Poyraz'ın iyi karakter olmadığı anladık bence. Gerçi ileride ne olacağı belli olmaz değil mi?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Bir sonraki bölüme kadar umutla kalın.
Hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVME MESELESİ( Yarı texting)
RandomDövmeci ve motorcu bir genç... Dövmeden nefret eden bir kız... Kız gence e-mail atarsa ne olur? Yolları kesişecek midir? Merak ettiyseniz, gelin içeri. Yalnız kapıyı örtün çünkü burada soğuk rüzgarlar esecek gibi... *Kitabımda reklam istemiyorum.*