KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comÖncelikle merhaba.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comMerhaba. Kimsiniz?
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAnıl ben.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comOnu görüyorum. Beni nereden tanıdığınızı soruyorum.
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBen Bora'nın arkadaşıyım yakından. Poyraz'ı da tanıyorum.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comUzatmadan ne istediğini söylesen?
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comKim olduğumu anlayınca hemen resmiyeti kaldırdın bakıyorum.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comNe alakası var. Artık sen ve o yandaşlarınla uğraşmak istemiyorum.
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comDemek ben ve yandaşlarım ha? Hem kocaman adamın kalbini kırman yetmiyor gibi bir de trip mi atıyorsun?
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comBen sadece arkadaşlarıma ve yakınlarıma yani önemsediğim kişilere trip atarım. Sen karıştırdın ben Bora'yla arkadaş falan değilim. Hem ne büyüttünüz ne kıymetli kalbi varmış.
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comSen sahiden aptalsın. Bu kadar basit değil. Bora o zamanlar annesinin hastalığı yüzünden zor zamanlar yaşadı. Travma yaşadı. Zor toparladık. Sen şimdi onun yarasına tuz bastın. Depresyona girdi adam 2 haftadır kendinde değil. Aptal bir kalp kırığı değil. Bunun tek sorumlusu da sensin.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comBen çok özür dilerim. Bahsetmişti ama bu kadar ciddi bir şey olduğunu bilmiyordum. Cidden çok özür dilerim.
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comSonradan dilenen özrün pek manası olmaz. Hem özrün muhatabı ben değilim.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comAma Poyraz benim çok üstüme geldi. Düzgünce açıklasaydı zaten öyle davranmazdım. Hem ben zaten Bora'dan özür diledim. Poyraz neden bana yazma gereği duydu anlamıyorum.
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAh kıyamam. Sen şimdi mağdur rolünde misin?
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comNe saçmalıyorsun?
KİMDEN: yalcinanil@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comAdam sana söylemiş annemin yanındayım diye. Sen bilip bilmeden sallamışsın. Yetmemiş Poyraz'a da küfretmişsin. Bu ne hadsizlik.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: yalcinanil@gmail.comYeter be yeter. Bin tane derdim var benim sizinle mi uğraşacağım. Ben zaten ilk başta Bora'dan özür dilemiştim. Sen ya da diğer gerizekalı yazmasaydı ortada sorun kalmayacaktı. Hadsiz de sensin şerefsiz de.
Terbiyeli ol ve beni tanımadan yorum yapma.KİMDEN: payedarpoyraz@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comŞimdi de şeref bekçisi mi kesildin başımıza? Normalde senin gibi kızların üstüne çok gelmezdim ama sen hem Bora'yı kırdın hem de bize saygısızlık ettin.
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarpoyraz@gmail.comBak bunu o olmayan beyninin içine sok tamam mı ben ÖZÜR DİLEDİM. Uzatan siz gerizekalılar. Ayrıca benim gibi kızlar da ne demek?
KİMDEN: payedarpoyraz@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comSenin gibi ağlak, acınası, zavallı...
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarpoyraz@gmail.comGötveren. Aşağılık pislik. Hayvan.
KİMDEN: payedarpoyraz@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comHAHAHHAHAH. Nasıl bozdun prensesliğini?
KİMDEN: ozgulcemile@gmail.com
KİME: payedarpoyraz@gmail.comSenin gibi hafifmeşreplerle uğraşamam. Allah hepinizin belasını versin.
KİMDEN: payedarpoyraz@gmail.com
KİME: ozgulcemile@gmail.comBunu diyen çok oldu biliyor musun? Ama vermiyor. BDHDJJDKDKDKDMKD.
(18.12)***********
Son söz de Şahika Ekinci'den bir özlü söz idjdjdkkdkskksks.İlk başın elit ve saygınlığı sonlara doğru oluşan çirkeflik.
Ama şimdi Cemile'min üstüne çok geldiler Anıl Poyraz derken raydan çıktı kız.
Burayı da okuduysan hadiiii 8'eeeee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVME MESELESİ( Yarı texting)
RandomDövmeci ve motorcu bir genç... Dövmeden nefret eden bir kız... Kız gence e-mail atarsa ne olur? Yolları kesişecek midir? Merak ettiyseniz, gelin içeri. Yalnız kapıyı örtün çünkü burada soğuk rüzgarlar esecek gibi... *Kitabımda reklam istemiyorum.*