KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comLan HIRT.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comPardon? Kimsin birader? Ayıp oluyor yalnız.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comAyıbı bırak sen. O işler sen benim arkadaşıma ayılık yapmadan önce düşünecektin.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comHa sen Cemile'nin kız arkadaşısın.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comYalnız birader, kız mız hayırdır sen? Kız değilim ben.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comNe bileyim ben? Unicorn falan ben kız sandım seni. Erkeklerin Unicorn sevdiğini görmedim de daha önce.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comYav asabımı bozma. Boş yapma. Lafı da başka yerlere çekme. Siz 3 geri zekalı bir olup bir Cemile'min üstüne gitmeye utanmıyor musunuz?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comVay demek Cemile bana beni başkalarına şikayet mi ediyorsun diye söylenirken kendisi de beni şikayet ediyormuş ha?
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comKes lan zıbık. Sen hesap ver bana. Sen nasıl tehdit edersin Cemile'yi.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comBak birader bu Cemile ile benim sorunum. Seni ilgilendirmez. Sana hesap vermek zorunda değilim.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSen ve tayfan o kızın üstüne giderken iyi ama. Bana hesap vereceksin. Yoksa benden daha beterleriyle uğraşmak zorunda kalırsın. Dökül.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comEller deliye ben akıllıya hasret. Tam birinden kurtulduk derken. Neyse uzun lafın kısası şu ki: Canımı yaktı, canını yaktım ve yakacağım.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comHıyar. Götüne tekmeyi bir koyarım görürsün kim kimin canını yakıyor. Boş herif.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comSen sürekli böyle hakaret etmeye devam mı edeceksin?
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comBu söylediklerim senin gibi birine ancak iltifat sayılır.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comNe istiyorsun?
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comCemile'ye bir daha sataşma. Kaç yaşında adamsın. Ayıp bu yaptıkların. Özellikle de savunmasız bir kızın yarasına dokunmak. Karaktersiz şahsiyet seni.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comTamam. Danışmanıma bir danışıp geliyorum.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comNe danışanı? Kime danışıyorsun?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comDanıştım. KEYFİM VE KAHYASINA. Maalesef mümkün değilmiş.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comKüfretsem o kadarına terbiyem müsade etmez. Malûm ben senin gibi zengin züppesi değilim. Savunmasız insanlara saldırmıyorum.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comSınırını aşma. Gerçek hayatta bulursam seni fena benzetirim. Klavye delikanlılığı yapma bana.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comAsıl klavye delikanlısı sensin. 3 erkek bir olup kızın üstüne gitmek kolay tabi. Kız 1 haftadır kendini harap etti. Senin haberin var mı?
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comOlabilir. Beni de üzmüştü.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.coDışarıdan gören de bir boka benzediğini sanar. Dövme, motor. Bad boy havaları halbuki tam bir süt çocuğusun.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comArtık Cemile ayrı sen ayrı listedesin. Seni kara listeye aldım. Kim olduğunu öğreneyim de gör sen o zaman ebeninkini tersten.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comSenden korkan senin gibi olsun. Kayra Yılmaz. Tarih 2. Sınıf öğrencisiyim. Kime sorsan gösterir beni. Korkum yok benim sen ve yandaşlarından.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comİyi madem. Seni bulacağım günü iple çekiyorum.
KİMDEN: unicornisterse@gmail.com
KİME: payedarbora@gmail.comDayağımı yiyince yüzün gözün morarır. Sen en iyisi yanında buz getir.
KİMDEN: payedarbora@gmail.com
KİME: unicornisterse@gmail.comMerak etme. Ben o buzu senin götüne sokmak için getireceğim. Havalar da sıcak ya. İyi gelir.
(13.46)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVME MESELESİ( Yarı texting)
De TodoDövmeci ve motorcu bir genç... Dövmeden nefret eden bir kız... Kız gence e-mail atarsa ne olur? Yolları kesişecek midir? Merak ettiyseniz, gelin içeri. Yalnız kapıyı örtün çünkü burada soğuk rüzgarlar esecek gibi... *Kitabımda reklam istemiyorum.*