yujin'in tuvalet kapısını açmasıyla çığlık atması bir oluyor. elindeki telefonu yere düşürüyor. çünkü biricik arkadaşları (gyuvin ve gunwook) onu korkutmakla uğraşıyordu. yujin çığlık attığı zaman gyuvin ve gunwook kahkahaya boğuluyor.
"her seferinde aynı tepki!" gyuvin suratındaki çirkin maskeyi çıkartıyor. yeşil suratlı, beyaz saç telleri olan çirkin bir maske. gunwook gülerek kendi kafasındaki çığlık maskesini çıkartıyor. gunwook gyuvin'in havadaki elini görünce onu boşta bırakmıyor ve beşlik çakıyor.
"haha, çok komik beyler." yujin homurdanıyor. bu şakalardan nefret ettiğini biliyorlardı ama yine de devam ediyorlardı. bir süre sonra sıkmaya başlamıştı. eğilip yerdeki telefonunu alıyor. neyse ki başına bir şey gelmemişti.
"surat asma yujinnie!" gyuvin yujin'in yanaklarını çekiştiriyor. "13. cuma'yı böyle başlatmak istedik. sevdiğimizi biliyorsun."
"evet, sadece minik bir şakaydı." gunwook yujin'in omzuna kolunu koyuyor. pekâlâ, hoş bir şaka olmadığını ikisi de biliyordu. sadece minik bir şakayla başlatıp bitirmeyi hedefliyorlardı. "başka olmayacak, söz."
"13. cuma saçmalıklarınıza katlanamıyorum artık." yujin homurdanmaya devam ediyor. onu rahatsız eden bir konu. onu rahatsız eden şey şaka değil, arkadaşlarının tavırları. bu konular hakkında ikili hep şaka yaparlardı ama yujin bunu doğru bulmuyordu.
"özür dileriz, kızma." gyuvin onun gönlünü almaya çalışıyor. fakat hâlâ ciddiyetsizdir. bu yujin'i sinir eden bir şey. "insanların öldüğünü biliyorsunuz, değil mi? cinayete kurban gitti. siz hâlâ 13. cuma'yı mı kutluyorsunuz?"
"bu kutlama değil, sadece kafa dağıtma." diye açıklama yapıyor gunwook. yujin ikilinin arasından çekiliyor. ellerini yıkamak için musluğa yöneliyor. "cadı konusunda şaka yaptığınızı biliyorum. bu normal bir ölüm değildi."
"lütfen cadı'ya inandığını söyleme." diyor gyuvin. ses tonunda bıkmışlık var. shadyside'ın kuruluşundan beri popüler olan bir efsane vardı. 16 yaşlarındaki bir genç kızın asılarak öldürülmesi ve kızın bütün kasabayı lanetleyeceğine yemin etmesi hakkında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
outta sight. shimkongz
Fanfiction"ölmek istemiyorum," sözleri çıkıyor sarışının titreyen dudakları arasından. gyuvin'in ona verdiği mavi kıyafetinin yakasında kan izleri var, gözleri gözyaşları ile boğulmuş. "kahretsin, gyuvin. ben ölmek istemiyorum." "ölmeyeceksin." diyor eski erk...