8: ZİFİRİ KARANLIK GÖZLER

18 3 0
                                    


"Aynı anda iki kişiyi seviyorsanız, ikinciyi seçin. Çünkü ilkini gerçekten sevseydiniz ikinci için düşmezdiniz" -Johnny Depp

"Aşk güzel insanların da korkunç şeyler yapmasını sağlayabilir."
- Jude Deveraux

♫︎ ♫︎ ♫︎

Porselen kalbim, Sena Şener

BATU'DAN

Gözyaşları düştüğü yeri yakardı. Yanağına düşen gözyaşını silsen de izi kalır, hem vücudunuzda hem de ruhunuzda. Mutluluktan da olsa, acıdan da olsa cayır cayır yakar. Fakat bu yangın, yalnız yanan kişiyi yakmaz. Bazıları vardır ki, karşısındaki ağlayınca ağlar. Ve bazıları da vardır ki, karşısındakinin ağlamasına sebep olur.

Ben hep birilerinin ağlamasına sebep olmuştum, düşen göz yaşları hiçbir zaman bana koymamıştı. Acıma duygum, son damlasına kadar biteli çok olmuştu. Bazen elimi göğsüme koyunca, ses çıkmıyordu bile. Ama bugün, dönme dolabın en tepesinde, karşımdaki mavi gözlü kız sayesinde kalbim hiç olmadığı kadar hızlı çarpmıştı.

Uzun bir süre sonra hissetmiştim, kalbim hiç durmadan, heyecanla konuşuyor, beynim susuyordu.

O gitti gideli böyle hissetmemiştim, o olaydan beridir böyle olamamıştım.

2 SENE ÖNCE

Aşk sonsuza kadar sürer miydi? Peki aşk diye bir şey var mıydı?

Aşkın tanımı yoktur, aşk noktayla değil, soru işaretiyle biterdi.

Batu inanmazdı aşka, babası bile annesine aşık değildi. Taa ki 10. sınıftaki o kızla tanışana dek, onu ilk gördüğü günden beridir içinde hiç dinmeyen bir mutluluk vardı. Çok geçmeden o güzeller güzeli kız da aynı şeyleri hissetmişti. Adı Balım'dı, masmavi gözleri adeta masumiyetin simgesiydi. Batu'nun en sevdiği manzara, Balım'ın kızıl kirpikleriyle mavi gözlerini ona dikmesiydi.

Birbirlerini deli gibi seviyorlardı. İkisi de ne zaman bir dert sahibi olsalar, dermanı birbirlerinde ararlardı.

Tarih 14.10.2016, henüz 10. sınıfta olan, iyi bir arkadaş grubu, deli gibi aşık olduğu bir sevgilisi olan Batu'nun hayatı bazı pürüzler dışında mükemmeldi. Odasında Aylin, Umut ve Mert'le beraber playstation oynuyorlardı, tabii Aylin kenarda makyaj yapıyordu.

Batu, gözlerini ekrandan ayırmadan, ''Balım yolda, geliyor.'' Dedi.

Aylin, suratına sürdüğü fırçayla donakaldı. ''Hani hastaydı, gelmek istemiyordu?''

Aylin ve Balım'ın pek anlaşamadığını biliyorlardı. Ama biri kız kardeşi, diğeri de aşık olduğu kız olunca arada kalıyordu. ''Israr ettim, dün de görüşemedik zaten.''

Aylin homurdanarak makyajına devam etti.

Mert sesini incelterek, ''Ayy aşık olunca da hiç çekilmiyorsun!'' Dedi.

Umut da bu dediğine katılmış olmalı ki, her zamanki soğukluğuyla, ''Mide bulandırıcı.'' dedi.

Batu hiçbirini umursamadı ve oyununa devam etti.

Yaklaşık bir buçuk saat sonrasında oyunları bitmişti, fakat Balım hala gelmemişti.

Ne zaman sessize aldığının farkında olmadığı telefonunu eline aldı, fakat Balım'ın annesinden 5, Balım'dan 3 cevapsız arama vardı. Ve üstte sevgilisinden bir buçuk saat önce gelmiş bir mesaj vardı.

Kasırga - Geçmişin İzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin