6- İlkler ilki.

30 2 2
                                    

MERHABALAR HERKESE, NASILSINIZ BAKALIM?? BEN SİZLERI GORDUM COK IYI OLDUM.

UNUTMADAN SÖYLEYEYIM, INSTAGRAM HESABIMIZ (ELZEMOFFIICIAL) TAKIP ETMEYI UNUTMAYIN, SORU-CEVAP, BOLUM ALINTILARI VE KITAPLA ILGILI DUYURULAR ORDAN OLACAKTIK🌸

FAZLA UZATMADAN BASLAYALIM ISTERSEN, OYLAMAYI, YORUM ATMAYI VE EN ÖNEMLISI DE ELZEM AILESINE KATILMAYI UNUTMAYIN.

SİZLERI COK COK COM SEVIYORUM HEPİNİZE KEYİFLİ OKUMALAR DILERIM.💕💕

***

Bir yerde bir söz duymuştum. O da şöyle diyordu;

Senin olmayacak birini sevdiğin zaman, çift mesai yapar ömrün. Gece yaşamaya, gündüz ölmeye çalışırsın.

O an haklı bulmuş, ve altını çizmiş en önemlisi de aklımın bir köşesine yer etmiştim bu sözü. İleri görüşlü değildim, ileriyi göremezdim. Fakat görmeyecekte değildim. Bir gün bu sözün, gerçek olacağı yüreğimi delip geçse de. Kısa bir anlık olarak birinin beni seviyor oluşu, kalbimi yerinden öyle bir heyecanla atmasını sağlıyordu ki. Bunu anlatacak kelimelerim, sözlerim, en önemlisi de bunu dile getirecek cümlelerim yoktu.

Talha eli ağzımda hâlâ öylece beklerken, elini çekmesi için hafif kıpırdandım. Ne yaptığını anlamış olacak ki elini yavaşça çekip işaret parmağını kendi dudaklarının üzerine götürüp sessiz olmam için bana işaret etmişti.

Etrafına bakınırken bende onun bir sağa bir sola donan yüzüne bakıyor, hiç çekinmeden uzun uzun hafif uzun sakallarını izliyordum.

"Kim onlar, kim ki? Hep oluyor bu, gerçekten bak. Polisi arayalım. Hem senin burda ne işin var?"

Başı hemen bana döndüğünde sol elini hızla dudaklarıma bastırıp biraz daha üstüme geldi ve dişlerinin arasindan konuştu "Öptüğün adama hesap sorar mı oldun şimdi de? Her neyse, polislik değil. Giderler sanırım. Biraz daha bekleyelim."

Başımı salladım uslu bir bebek gibi, bastan aşağı süzdüm karşımdaki adamı, benden bilmem kaç santim uzundu. Maşallahı vardı.

Her neyse sanane boyundan eflin, Allah sahibine bağışlasın ne diyelim demi?

Etraftan sesler kesildiğinde, ondan ayrılıp etrafıma bakındım sonrasında kırık camdan içeri girip derin nefes verdim. Onun da benim peşimden geldiğine emin olmak adına omzumun üstünden ona baktığımda geldiğini fark edip yürümeye devam edip salonun ortasındaki krem rengi koltuklardan birisine kendimi bıraktım.

Boğazını temizledi ve hemen ardından yanıma oturup bana baktı "Kim bunlar, tanıyor musun?"

Omzumu silktim, derin nefes alıp verdim ve ellerimi önümde birleştirip elimle oynamaya başladım. "Bir tahminim var aslında." Durdum, tekrar iç çekip bakışlarımı salonun köşesinde duran sömineye çevirip yanan ateşi izledim "Babamın, babamın düşmanları, böyle ayda bir kez gelip benim de gözümü korkutmaya çalışırlar."

Durdu, bir süre sustu ve öylece bekledi sonrasında oturduğu yerden hareketlenip bana doğru yaklaştı ve elini elimin üzerine koyup nefes verdi "Peş etmeyecek gibi duruyorlar."

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin