Bu kitaba ait karakterler, zaman
kavramı ve olay örgüsü tamamen kurgusaldır!Sanırım siz bu bölümü okurken evde bayılmış olurum ben😁
Koca bir sezon geride kaldı,bol hüzün duyuyoruz şimdi sonrasında bol özlem ve en son bol sevinç ve bol kavuşma duyacağız YAŞAM ANLAŞMASINA🫶🏼
20 bölüm,
Yanımda olduğunuz her an için🤍
Kötü bölüm sonlarında ağlayarak yazdığınız mesajlar için🤍
Yamaç sahnelerinde kapıma itfaiye yolla Elaaaa diye geldiğiniz için🤍
Desteğinizi hep ama hep hissettirdiğiniz için🤍Çok teşekkür ederim.
Upuzun bir bölüm ciddiyim,nefeslenin ve duraklayın yoksa duygu karmaşası yaşarsınız çünkü ben yazarken bi ateşlendim,bi ağladım bi keyiflendim😋Hep değiştim hep.
Keyifli Okumalar🫶🏼🫶🏼🏆
(Balo salonunun vibe ı böyle onu da şimdiden söyleyim dedim✨🤍)
MİRAY DİNÇER
Hayatı; attığımız bakışların, söyleyeceğimiz sözlerin, gülüşeceğimiz anların, sonsuz istekle sarılmalarımızın son olacağını bilmeden yaşarız.
Sanırsam bu yüzdendir, kalp kırmanın acısı, vicdan azapları ya da mutluluk. Çünkü en mutlu olduğumuz anlar bile eğer bir sona davetiyeyse en berbat anlara dönüşür.
Annem on dokuzuncu saatindeydi, ameliyatının. Hala çıkmamıştı. Hala haber bekliyorduk ve hala içim acıyorken öfkem tam anlamıyla geçmemişti. Lena yan tarafımızdaydı, Yamaç da ona yaslanan saçlarımı okşuyordu. Bense... Sahi ben ne yapıyordum? Öyle değil. Cidden ne yapıyordum? Aniden gelen bir kararla Lenaya döndüm.
"Sana hiç bayramlık alındı mı çocukken?"
Yamaç da Lena gibi afallayarak bana doğru baktı, bense devam ettim. "Ya da sokakta arkadaşlarınla yakan top oynadın mı?"
"Ne diyorsun?" dedi şaşırarak.
"Peki annen yani annem saçını ördü mü hiç?"
"Sorduğun soruları şu anla alaka seviyesi nedir?" dedi ama ben yine devam ettim.
"Son..." dedim. "Hiç uçurtma uçurdun mu?"
Yamaç elimden tuttuğunda ben Lenaya bakmayı sürdürdüm. "Anlamıyorum!" diye bağırdı. "Anlayamazsın zaten." dedim sessizce. "Annem içerde ne halde... Dediklerinin bi anlamı yok.""Anlamsız soruları bazen cevaplar anlamlı yapar. Söylesene."
Yan tarafımdan kesik bir neffes geldi ve Yamaç ayağa kalktı. "Miray..." Bir şey diyecekti ama engel oldum. "Yani,"diye başladı Lena. "On üç yaşıma kadar her bayramda alırdı babamla annem. Yakan topu da severdim. Arkadaşlarımla oynardık çocukken her akşam." Duygulanmış gibiydi. "Annem saçımı banyo çıkışlarında örerdi. Ara sıra ama her banyoda değil." Nefes aldı derince. "Uçurtma uçurmadım ama hiç."
YOU ARE READING
YAŞAM ANLAŞMASI
Teen Fiction"Seninleyken kendimi kaybediyor gibi oluyorum,gülmekten öleceğim Yamaç dur."dedim eğlenerek. Mırıldandı gülümseyerek. "Kendini benimle kaybediyorsan kimle bulacaksın peki?" Yüzümü buruşturdum. "Felsefe yapma ya,anladın işte." Gülümseme yerleşti yüzü...