İyi okumalar🐞
Pov:Minho
Dört saat geçmişti ve Jisung hâlâ yoğun bakımdaydı. Herkes endişeli bir şekilde beklerken Jeongin ufak bir kriz geçirdiğinde Felix ona sakinkeştirici iğne yaptığında Changbin onu bir odaya götürüp onunla ilgileniyordu. Felix hepimizden daha sakın kalmaya çalışsa da içindeki fırtına çok belli oluyordu.
"Felix niye hâlâ uyanmadı?" Sesim ilk defa bu kadar kısık ve acıklı çıkarken Felix gözleri dolu bir şekilde cam pencereden Jisung'a bakarken gözlerini kapattığında gözündeki bir damla yanağımdan süzülerek başını ağır anlamada olumsuz anlamda sallarken konuştu. "Bilmiyorum... Lanet olsun ki bilmiyorum!" Felix'in sesi yükselirken Hyunjin oturduğu yerden kalkıp Felix'e sarılıp sakinkeştirmeye çalıştı.
"Hyunjin niye...niye uyanmıyor?" Hyunjin, Felix'in saçlarını okşarken konuştu. "Sakin ol civcivim. Jisung uyanacak tamam mı?" Felix Hyunjin'e daha sıkı sarılırken Chan ve Seungmin bize atıştırmalık bir şeyler getirdi.
"Hadi gelin bir şeyler yiyin." Chan'ın sesini duysam ben hâlâ Jisung'a bakıyordum. Keşke keşke daha erken gelseydim... Kim neden nasıl yaptı bunu sana Jisung'um... "Minho hadi bak neredeyse on saattir bir şey yemedin." Seungmin yanıma gelerek bana bir sandviç uzattığında elim asla sandivice gitmiyordu. Sanki yersem zehirlenecekmişim gibiydi.
"İstemiyorum Seungmin." Seungmin bana bir süre baktıktan sonra elini omzuma koyup konuştu. "Jisung iyi olacak Minho." Bunu demesiyle ona yalancı bir gülümseme yapıp Jisung'u izlemeye devam ettim.
***
"Felix h-hyung..." Jeongin camda Jisung'u izlerken ben de o sırada Chan'ın zoru ile en azından uyanık kalmak için kahve içerken Jeongin şaşkın bir şekilde Felix'e seslendi. Felix kafasını Hyunjin'in omzundan kaldırıp ayağa kalktı. Bende hemen ayağa kalkıp camda baktım.
"G-gözlerini açtı." Daha dikkatli baktığımda gözleri hafif uykulu gibi açıkken hemen içeriye doktor girdiğinde Jisung'un değerlerini baktıktan sonra odadan çıktı.
"Noldu? Şuan nasıl?" Kendimi durdurmadan meraktan ölmek üzere olduğum soruları hızlıca sordum. "Merak etmeyin durumu gayet iyi birazdan onu normal odaya alacağız." Herkes rahat bir nefes verdikten sonra ben hemen tekrardan soru sordum.
"Peki onu görebilir miyiz?" Doktor ilk Jisung'a sonra da bize baktıktan sonra konuştu. "Evet ama sadece üç kişi daha fazla yormamak için görüşmeyi kısa tutalım." Doktora hepimiz teşekkür ettikten sonra doktar yanımızdan ayrıldı.
***
"Bizi çok korkuttun biliyor musun Jisung?" Felix, Jisung'un elini tutup okşarken Jeongin ise Jisung'un diğer tarafında kafasını onun gövdesine koymuş -yaralarını acıtmayacak- şekilde sarılıyordu.
"Merak etmeyin iyiyim." Jisung kendini düzeltmek için hareket ettiğinde ben oturduğum koltuktan kalkıp onu tekrar yatırdım. "Bizi yanlız bırakır mısınız?" Jeongin ve Felix birbirlerine bakıp sonra Jisung'a baktıklarında o ise olumlu anlamda başını salladı. Bununla Felix ve Jeongin odadan çıktılar. Jisung'a baktığımda onu bu hâlde görmek kalbimi acıtıyordu...
"Jisung ben çok k-korkt-" Ben cümlemi bitirmeden Jisung kolları ile belimi sardı. Bununla ellerim hemen onun incecik beline yerleştirdim. "Özür dilerim. Seni ve diğerlerini endişelendirip korkuttuğum için çok ama çok özür dilerim." Gözlerimden yaşlar süzülürken konuşmak yerine sıkı olmayacak şekilde ona sarılıyordum.
"Tamam artık. Hadi sen biraz dinlen. Ben buradayım, tamam mı?" Jisung kafasını olumlu anlamda sallayıp yatağa yatarken gözlerini kapatanana kadar bana baktı...
Sadece bekle Jisung... Sana bunu yapanı bulup daha kötü şeyler yapıcağım.
Bölüm bitti<3333
Benim final yakın deyip gerilim çıkarmam peki hahagahhahsdv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ready for love•Minsung•
AcakJisung arkadaşı Felix'in kuzenine platonik aşıktı. Felix her ne kadar onları konuşturmaya çalışsa da Jisung bu durumdan kaçmanın bir yolunu biliyordu. Ama bir gün Felix okulda merdivende ayaklarının kayması ile kolunun üstüne düştüğünde eve gitmesi...