8.Bölüm

9.5K 725 205
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Heyecanla saçlarımı toplarken elim sürekli göbeğime gidiyordu. Bu gün kontrolüm vardı ve ben çok heyecanlıydım. İçimden bir ses bebeğimin bu gün cinsiyetini göstereceğini söylüyordu. Ayağa kalkıp derin bir nefes verdim.

Selin Hanıma benimle gelmesi için teklifte bulunacaktım. Kabul edeceğini biliyordum ama yine de telaşlıydım.

Aynadan kendime bakıp öpücük attım. Güzel olmuştum güzel.

Elim kalçalarıma kadar uzanan dalgalı saçlarıma gitti. Acaba boyatsam mı? Evet evet boyatayım, bence kızıl bana yakışır. Eve gelirken birkaç kutu boya alırdım.

Saçlarımı hep kendim boyardım. Açıcı kullanmadığım için sorun olmazdı. Acaba bebeğe zararı olur muydu ? Olmazdı bence ya, umarım olmaz. Neyse artık Selin Hanıma sorardım.

Geçen bir haftada biraz da olsun onlara alışmıştım. Tabi Erdem'in ruh gibi sessizce bir yerlerden çıkmasına hâlâ alışamamıştım.

Telefonumu alıp odadan çıktım.

"Oo kız bu ne güzellik. " Cenk serseri bir tavırla kolunu omuzuma atıp yanağımdan makas aldığında güldüm.

"Sana layık olmaya çalışıyorum diyelim." Sırıtıp saçlarımı karıştırdı.

"Bana layık olabilecek tek insansın"

He he der gibi başımı salladım. Aynen ondan.

Mutfağa girip masaya oturduk. Biz hariç herkes buradaydı.

Timur Bey bana bakıp gülümsedi. "Nasılsın kızım ?"

Tebessüm ettim. "İyiyim siz. "

"Ben de iyiyim. "

"Ben hiç iyi değilim. " Batuhan ağlamaklı sesler çıkartırken ben harici kimse onu takmamıştı.

Ben , "ne oldu ?" Diye sorarken Aren kaşlarını çatıp ona baktı. "Kulağımın dibinde garip garip sesler çıkarma."

Batuhan elini kalbine koyup bana baktı. "Beni tek umursayan Ceylin bebeğim, ne acı ama değil mi ?"

"Batu yemeğini yiyip işine git annecim."

Batuhan şok olmuş bir şekilde
annesine baktı. "Beni kovuyor musun."

Dehşete düşmüş ifadesi beni güldürdü.

Selin Hanım omuz silkti. "Ne anlamak istiyorsan. "

"Vay be, sizin gözünüzde hiç değerim yok anlaşılan. Baba, ben yeni anne istiyorum. "

Timur Bey'in lokması boğazında kalırken öksürmeye başladı. Selin Hanım sırtına vururken bir bardak su uzattı.

Batuhan sırıttı. "Heyecanlandın değil mi, seni yaşlı kurt senii. "

Gülmemek için dudağımı ısırdım. Cenk öksürerek gülüşünü gizledi.

Selin Hanım sinirle Batuhan'a baktı. "S-defol git be şuradan, yeni anneymiş. Ayağımın altına alırsam seni görürsün yeni anneyi. "

Batuhan ayağa kalkıp sırıttı. "Hadi görüşürüz, hayranlarım beni bekliyor. "

Bu tarafa gelip Selin Hanım'ın yanağını öptü, Selin Hanım gülümseyerek yanağını sıktı.

Tebessümle onları izledim. Bebeğimin hemen doğmasını istiyordum.

Önüme dönmüşken Batuhan beklemediğim bir şey yapıp yanağımdan öptü ve koşarak evden çıktı.

CeylinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin