Kaşlarım çatılı bir şekilde elimdeki karpuzu yerken Aren abim yanımda gülüyordu.
Çatık kaşlarım ile ona döndüm. "Gülmesene,"
Başını sallayıp gülüşünü saklamaya çalıştı. Gözlerimi devirip sinirle oturduğum sandalyeden kalkıp annemlerin yanına gittim.
Babamın yanına oturduğumda sorarcasına bana baktı. "Ne oldu kızım ?"
Omuz silktim. "Top oynamama izin vermiyorlar neymiş hamileymişim, ulan altı üstü elimle topu atcam. "
Tamam top oynamak benim için tehlikeli olabilir ama heveslenmiştim bı kere. Canım çekmişti işte.
Babam bu halime buruk bir şekilde gülümserken abimlere seslendi. "Batu, getirin o topu. "
Cenk eline aldığı topla bize doğru gelirken bana bakıp güldü. "Tamam gel yerde oturup birbirimize atalım topu. "
Çocuk muyum be ben.
Dik dik Cenk'e baksam da cevap vermedim. Çok sinir olmuştum ona. Gözümün içine baka baka inatlarına top oynuyorlardı.
"Dalga geçme lan kardeşimle. " Erdem abim Cenk'in kafasına vurduğunda Cenk göz devirdi.
"Biz neyiz ?"
Erdem abim omuz silkip yanıma oturdu. "Üveysiniz siz , çöpten aldık sizi. "
Baya yaratıcısın be abi.
Cenk bayık bayık abime bakarken abim sırıttı.
"Bu kadar yaratıcı olma ve oğlum. " Babam abime gözlerini devirirken abim omuz silkti. "Sana çekmişim işte baba. "
Babamın kaşları çatılırken abime baktı. "Keşke bana çekseniz, aynı amcanıza çekmişsiniz. "
Abim kafasını kafamın üstüne koyup bir şey demedi. Sanırım çok umursamadı. Ya da diyecek bir şey bulamadı.
"Hop hop amcama laf ettirmem. " Batuhan abim koşarak buraya doğru gelirken babam göz devirdi. "Aman yemedim amcanı, ara da yarın yemeğe çağır bari. "
"Sen neden aramıyorsun baba, küstünüz mü?" Cenk merakla sorarken abim Cenk'in koluna vurup güldü.
"Bu da soru mu sence, baksana duruşa küsmüşler kesin."
Babam kollarını göğsünde bağlayıp omuz silkti. "Ben ona küstüm o kim ki bana küsüyor."
Batuhan abim gülüp başını salladı. "Tamam ben ararım. "
"Bu yaşa gelmişsin hâlâ kardeşinle uğraşıyorsun. " Annem bıkkınca söylenirken babam anneme baktı. "Ne varmış yaşımda?" Eliyle abilerimi gösterdi. "Bunlara taş çıkartırım ben. "
Annem geçiştirircesine kafasını salladı. Ardından bana bakıp gülümsedi. "Seninle tanışmak istiyorlar kızım, bir sorun olur mu? "
Başımı iki yana salladım. Sorun olmazdı. "Sorun olmaz anne. "
Olsa da diyemezdim zaten.
Annem gözlerimin içine bakıp gülümsedi ardından Zeynep teyzeye döndü. "Siz de gelin isterseniz Zeynep. "
Zeynep teyze başını iki yana salladı. "Bir dahaki sefere artık. "
Annem ısrar etmeden başını sallarken arkama yaslandım. Belim ağrımıştı. Erdem abimin başı hâlâ benim başıma yaslıyken başını kaldırıp bana baktı.
"Dokunabilir miyim? "
Eliyle göbeğimi gösterdiğinde tebessümle başımı salladım.
"Her seferinde izin almana gerek yok abi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceylin
RandomHamile, yalnız bir kadın. Bir günde değişen hayatı. -Çok az klişe -Ön yargılı abiler yok. -Tatlı, soft bir kitap. -Herkesi beklerim.