16. Bölüm

6.4K 658 340
                                    

Sınır: 350 oy, 200 yorum

Verdiğiniz en zor karar neydi? Gerçekten zor ve hayati değer taşıyan bir karar mıydı peki? Birinin canına mâl olacak kadar değerli miydi, verdiğiniz o karar.

Verdiğim bu kararla birinin ölmesine ya da yaşama tutunmasında rol oynayacaktım. O kişinin hayatında ki bir insan olacaktım, onun için değerli bir insan.

Derin bir nefes verip karşısında durduğum eve baktım. O kadar çok korkuyordum ki. Ya bebeği istemezse? Bebeğimin babasız büyümesini istemezdim. Ben de babasız büyümüştüm. Nasıl bir lanet olduğunu biliyordum.

"Bunu yapmak istediğine emin misin? " Yavuz kararsızlıkla bana bakarken başımı salladım.

"Bilmeye hakkı var. Ne kadar bana karşı acımasızca davransa da onu çocuğundan alıkoyamam. Hem barışmak gibi bir şey istemiyorum sadece haberi olsun. " Dedim omuz silkerek.

Gurursuz ya da salak bir insan değildim. Beni aldatmıştı ve bunun affı yoktu. Bu gün affetsem yarın yine aynısı olacaktı. Nasılsa bunu da affeder düşüncesi ile aynı şeyi yapmaya devam edecekti. Ben bunu kaldıramazdım. O kadar mal bir insan değildim.

Derin bir nefes alıp zili çaldım.

Birkaç hafta öncesine kadar ben de bu evde yaşıyordum. Mutlu bir evliliğim vardı, bir çocuk istiyordum. Ama bir çocuğu tek başıma büyütmek istemiyordum.

Kapı kısa bir süre içinde açıldığında beni aldattığı kadını gördüm. Üstünde sadece bir gömlek varken Yavuz çoktan arkasını dönmüştü bile.

"Ne işin var burada? "

"Giray ile konuşmam gerek. Merak etme kısa sürer. " Onu kenara itekleyip eve girdim. İrem arkamdan bağırırken buraya doğru gelen Giray Berat'ı gördüm.

Şaşkınlıkla bana baktı. "Ne oluyor? "

Derin bir nefes verdiğim sırada İrem gelmiş ve Giray'ın yanına sokulmuştu.

"Bir şey konuşmamız lazım."

Boş boş bana baktı. "Söyle çabuk, işim var gördüğün gibi. "

Ne kadar kendime yediremesem de kalbimin sızladığını hissettim. Aptal şey.

İrem'in belinden tutup kendine yasladığında midem bulandı. Gözümün önünde sevişeceklerdi neredeyse. Hangi ara bu kadar cani bir insan olmuştu?

"Hamileyim. " Pat diye söylediğim şeyle şokla bana baktı. Daha fazla bu görüntüyü kaldıramazdım.

"Ne?"

Bir karnıma bir bana bakarken oldukça şaşkın görünüyordu. Ben de ilk öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Hiç beklemediğim bir şeydi, özellikle boşandıktan sonra asla beklemiyordum.

Birkaç dakika geçmesine rağmen hâlâ bir şey dememesi ile göz devirdim. Ne vardı bu kadar şaşıracak?

"Tepki verecek misin? " Dedim dayanamayıp.

"Ne belli Giray'dan olduğu? " İrem gözlerini kısmış bana bakarken göz devirdim.

Onu geri almak için yalan söylediğimi mi sanıyordu? Salak.

"Boş boş konuşma. Ayrıca buraya barışma umutları içinde gelmedim. Bilmeye hakkı olduğunu düşündüm. "

Giray'a baktım. Gözlerime bakıp derin bir nefes aldı.

CeylinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin