7. Bölüm

10.1K 747 91
                                    

Oy ve yorum vermeyi unutmayın. Bölüm sonunda ki açıklamayı da okuyun lütfen

Gözlerim dolu dolu karşımda ki kadına bakarken o bu halimi umursamadan konuşmaya devam ediyordu.

Titrek bir nefes alıp başımı salladım. "Tamam daha fazla uzatmayalım, evleneceğim."

Ayağa kalkıp karşısında durdum sözde annemin. Bir haftadır tartışıyorduk, beni evlendirmek istiyordu. Ben karşı çıktıkça çıldırıyordu, istemediğim bir adamla beni zorla evlendirmek istiyordu.

"Ama eğer başıma bir şey gelirse sorumlusu sen olursun. "

Gözlerini devirdi. "Sen beni ne sanıyorsun, ben o kadar cani miyim ki tanımadığım bir adama vereyim seni. Giray iyi bir adam. "

Alayla başımı salladım.

Eminim öyledir.

Bir şey söylemeden arkamı dönüp evden çıktım. Hızla Yavuz'un evine doğru gitmeye başladım.

Canım acıyordu bir anne nasıl kızını zorla evlendirirdi ki ?

Yük mü olmuştum ona, hâlbuki uzun zamandır kendi kendime yetmeye çalışıyordum. Çoğu zaman evin masraflarını bile karşılardım. Hem okuyup hem de çalışıyordum dört yıldır. Alıştığım için artık kolay geliyordu bu tempo bana.

Yavuz'un evine vardığımda kapıyı hızla çaldım. Kapıyı Yavuz'un annesi Zeynep teyze açtı. Gözleri beni görünce şaşkınlıkla büyüdü.

" Kızım ne oldu sana ?"

Ağzımdan bir hıçkırık kaçarken daha fazla kendimi tutamadım.

Zeynep teyzeye sarılıp ağlarken göz yaşlarım durmak bilmiyordu. Zeynep teyze sırtımı sıvazlarken titrek bir nefes alıp verdim.

" Ben kötü biri miyim?"

"Tabi ki değilsin kızım saçmalama, sen çok iyi birisin. "

"Neden annem beni sevmiyor o zaman?" 

Kısa bir sessizliğin ardından Yavuz'un sesini duydum.

"Ceylin mi o ? Ne oldu ?" 

Beni annesinin kolları arasından alıp yüzüme baktı. "Ne oldu sana , biri bir şey mi yaptı?"

Başımı iki yana salladım. Ellerim ile gözlerimi sildim. Gözlerim acıyordu.

"Annemin teklifini kabul ettim. "

Dumura uğramış bir şekilde bana baktı. "Anlamadım?"

"Şaka yapıyorsun değil mi?"

Başımı iki yana salladım sessizce. Zeynep teyze soru dolu gözlerle bana bakarken bakışlarımı kaçırdım.

"Kesinlikle o adamla evlenmiyorsun. İlla evleneceksen benimle evlen. "

Ne ?

Şaşkınlıkla Yavuz'a baktım.

"Ne diyorsun be sen ?"

Bana bakıp gözlerini devirdi. "Kim olduğunu bilmediğin bir adamla evleneceğine benimle evlen. Zaten iki ay sonra okulun açılıyor, o zamana kadar boşanırız. "

Başımı iki yana salladım. "Annem bunu asla kabul etmez. Seninle kardeş gibi olduğumuzu biliyor. "

"Çocuklar neler oluyor anlatacak mısınız? " Zeynep teyze kaşlarını çatıp bize bakarken akan burnumu çektim.

CeylinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin