4

285 17 2
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
💞

...1 hafta sonra

Gülgün Orhan'ı 1 haftadır hiç görmemiştir. Eve gelmiyordur Orhan. Özellikle o mesajdan sonra Gülgün'ün Orhan'a attığı mesajalara 1 kere bile bakmamıştır. Gülgün Halis Ağanın yanına gitmiştir. Orhan'ı sormak için. Latif efendi Gülgün'ün geldiğini Halis Ağa'ya haber vermiştir. Gülgün odaya girmiştir.

Halis Ağa: Gel Gülgün.

Gülgün:Babacım kusura bakmayın rahatsız ettim. Bir şey sormak için gelmiştim.

Halis Ağa: Sor.

Gülgün:Baba Orhan 1 haftadır yok.

Halis Ağa:Nasıl yok Gülgün? Sen bana rahatsız o yüzden yemeklere katılamicak demedinmi?

Gülgün: Baba şey... Ben size yalan söylemek zorunda kaldım. Biz kavga ettik ondan sonra eve hiç gelmedi. Arıyorum açmıyor. Mesaj atıyorum bakmıyor. Ne yapacağımı bilemedim. Sizin yanınıza geldim.

Halis Ağa : Gülgün sen kocana sahip çıkamıyormusun? Kocan 1 haftadır eve gelmiyor. Ve sen bunu daha yeni bana söylüyosun. Bu nasıl bir rahatlık. Adamı evliliğinden bıktırmışsın. Birde bana şikayet mi ediyorsun.

Diyip Gülgün'e çık dercesine eliyle kapıyı göstermiştir. Gülgün duyduklarından sonra daha'da kötü hissediyordur. Gerçekten artık dayanıcak gücü kalmamıştır. Merdivenlerden inerken birden başı döner ve bayılır. Bu sırada merdivenlerden yuvarlanmıştır. Evdekiler merdivene doğru koşmuştur. Ferit annesini yerde baygın yatarken görünce çok korkmuştur.

Ferit: Anneee!! Anne uyan. Anne lütfen kalk.

Şeytan:Ferit dur. Sakın ol.

Ferit: Seyran ambulansı ara çabuk.

Diyip annesini kucağına almıştır. Ferit Fuat'a dönüp ;

Ferit:  Abi babamı ara hemen. Gittiğimiz hastahaneye gelsin.

Fuat: Aradım açmıyor.

Ambulans gelip Gülgün'ü almıştır. Ferit annesinin yanında ambulansa binmiştir. Diğerleri arabalarla ambulansı takip ediyordur.
Ferit hastahaneye varana kadar annesinin elini asla bırakmamıştır. Gülgün başına darbe aldığı için kafası kanıyordur. Ferit çok korkuyordur çünkü kanamayı durduramıyorladır ambulans hemşireleri. Hastahaneye varmışlardır. Gülgün'ü önce acile sonrada odaya almışlardır.

Ferit: Annem hala uyanmadı bir sorunmu var acaba Seyran?

Seyran: Ferit korkma bir şey yoktur. Bak doktor geliyor. Sorarız şimdi.

Oktay: Merhaba. Gülgün Hanımın durumu şuanlık stabil fakat bir sorun var.

Ferit: Sorun ne Oktay bey?

Oktay: Karnında kis var. Ve çok büyük. Hayati risk taşıyor. Şuanda müdahale edemiyoruz. Çünkü riskli bir ameliyat. Sizin onayınızı ve kendisinin onayı almamız gerekiyor.

Ferit duyduklarından sonra sersemlemiştir. Ayakta zor duruyordur. Seyran hemen koluna girip oturtturur. Bu sırada herkes Orhan'a ulaşmaya çalışıyordur. Ama nafile. Asla açmıyordur. Tek bir kişi hariç. En sonunda fuat yengesinin yanına gider.

Fuat: Yenge bide sen denesen aramayı. Sen aradığın zaman hep açıyor. Dedeme bişey oldu sanıp açar belki.

İfakat : Tamam. Arıyorum.

İfakat Orhan'ı aramıştır. Ve Orhan hemen açmıştır.

Orhan: Efendim İfakat?

İfakat: Orhan nerdesin? Biz hastahanedeyiz.

Celladına Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin