Yeni bölüme hoş geldiniz. İyi okumalar.
💞Gülgün ve Orhan salona girdiğinde beklenmedik bir şeyle karşılaşırlar. Defne karşılarında oturuyordur.
Orhan : D-defne?
Defne: Efendim hayatım?
Orhan Gülgün'ü kucağından indirmiştir. Şaşkın bir şekilde ikiside Defne'ye bakıyordur.
Defne: Hayatım senin yanında bunun ne işi var?
Gülgün: Hayatım derken? Orhan ne oluyor?
Defne: Aaa ben sana anlatayım hemen. Hani sen ameliyat olucaktın ya tabii baygındın o zaman. İşte bende Orhan'ı teselli ettim. Artık geceleri görüşemiyoruz malum sen varsın. Artık gündüzleri birlikteyiz tabii sen işte sanıyorsun dimii.
Gülgün duyduklarından sonra yerinden sendeler.
Orhan: Defne yeter .
Defne: Ama aşkım sen boşanıcam ama nasıl söyleyeceğim bilmiyorum dedin. Bende sana yardım ettim Gülgün hadi sende artık git. Bizi yalnız bırak.
Gülgün duyduklarını anlamaya çalışır. Fakat gözü kararıyor ve etrafı dönüyordur.
Defne: Duymadınmı gitsene.
Orhan: Gülgün ıyımısın?
Gülgün: Dokunm-
Diyecektir ki bayılır..
Orhan Gülgün'ü kucağına alıp koltuğa yatırır. Sonra Defne'ye döner.Orhan: Defnem ben sana demedim mi şimdi zamanı değil.
Defne: Orhan yeter artık. Ben seni istiyorum. Seninle uyanıp, seninle uyumak istiyorum. Gülgün benim hayatımı çaldı. Ve ben bu hayatı geçte olsa ondan almak istiyorum.
Diyip ağlamaya başlar. Orhan hemen sarılır Defne'ye.
Orhan: Şşş tamam sakin ol. Ben halledicem. Den şimdi git.
Orhan Defne'yi uzunca öptükten sonra yollamıştır. Daha sonra Gülgün uyanmaya başlar.
Gülgün : Orhan.
Orhan: Efendim hayatım?
Gülgün: O kadın nerde?
Orhan: Gitti.
Gülgün: Peki dedikleri doğrumu?
Orhan Gülgün'ün yanına uzanır. Yavaşça belini okşamaya başlar. Kulağına fısıldar.
Orhan: Sence doğru olması mükünmü?
Gülgün : Orhan.
Orhan: efendim
Gülgün : Bir taraf seç. O ben olayım.
Orhan cevap vermez ve iyice Gülgün'ün belini kavrar. Boynunu öpmeye başlar. Sonra eli Gülgün'ün fermuarına gider. Ve açar. Gülgün sadece iç çamaşırı ile kalmıştır. Ve hemen Gülgün Orhan'ın düğmelerini açar. Orhanda sadece boxer ile kalmıştır. Gülgün Orhan'ın üstüne çıkar ve büyük bir arzuyla öpmeye başlar. Orhan'ın artık sabrı kalmamıştır. Gülgün'ün iç çamaşırlarını bi çırpıda çıkarır. Gülgün de Orhan'ın boxerını çıkarır. Artık ikiside çıplaktır. Orhan Gülgünü yavaşça yatağa uzandırır. Ve vücudunun her santimini yavaş ve usul hareketlerle öpmeye başlar. Gülgün dayanamıyordur.Gülgün: Hadiii artık
Orhan zevkle cevap verir.
Orhan: Ne istiyorsun karıcım?
Gülgün: Seni... Her hücrene kadar.
Der demez Orhan Gülgün'ün içine girer. Gülgün birden inler. Bu Orhan'ın daha çok hoşuna gider ve daha hızlı girer. Gülgün Orhan'ın kucağına çıkar ve bu sefer gülgün gel git yapmaya başlar. Orhan inanılmaz bir şekilde zevk alıyordur. Gülgün de aynı şekilde. Odada ikisinin inlemeleri birbirine karışıyordur. Orhan Gülgün'ü tekrar altına alır. Daha hızlı hareketlerle gelgit yapmaya devam eder. Saatlerce seviştikten sonra sonunda ikiside rahatlamıştır. Yatakta birbirlerine sarılıyorlardır. Ve Orhan Gülgün'ün dudaklarına yapışır dakikalarca öpüşürler. Daha sonra ayrılırlar. Ve uykuya dalarlar.
2 gün sonra...
Gülgün ve Orhan yalıya dönüyordur. Bu iki gün onlara çok iyi gelmiştir. Tekrar birbirlerini bulmuşlardır. Sonunda yalıya varmışlardır. Gülgün Orhan'ın elini tutar ve yalıya girerler. İfakat ikisini el ele görünce kalbi acımıştır. Belli etmiyordur fakat Orhan onu çok iyi tanıdığı için anlamıştır. İfakat kalkar ve yanlarına gelir.
İfakat: Hoşgeldiniz Gülgün.
Gülgün: Hoş bulduk.
İfakat: İyi görünüyorsunuz. Bu kaçamak iyi gelmiştir umarım size.
Gülgün: Evet evet çok iyi geldi.
Diyip Orhan'ın yanağını öpmüştür. İfakat sadece bakıyordur. Gözleri dolmuştur. Orhan bunu fark etmiştir. İfakat hemen kendini toparlamıştır.
İfakat: İyi ne güzel. Neyse ben odama çıkıyorum. Bir şey olursa haber verirsiniz.
Diyip odasına çıkmıştır. Nefes alamıyordur. Kendini çok kötü hissediyordur. Duşun altına girer ağlamaya başlar.
Orhan Gülgün'ün elini bırakır ve Gülgünne döner.
Orhan: Canım işler birikti. Ben çalışma odasındayım. Rahatsız edilmek istemıyorum yoksa kafamı toplayamam. Söylersin latif efendiye.
Gülgün: Tabi hayatım. Bende uyuyacağım zaten.
Gülgün odasına gittikten sonra Orhan ifakatin odasına girer. Odada kimse yoktur. Sonra banyodan gelen su sesini duyar. Banyo kapısına gider. Ağlama seslerini duyunca hemen kapıyı açar. Orhan İfakatin ağlamasına dayanamaz hiç bir zaman. İfakat Orhan'ı görür.
İfakat: Çık odamdan!
Orhan: Hayır. Gidemem.
İfakat: Neden? karın seni bekliyordur gitsene. Özlemişsindir karını git.
Diyip daha çok ağlar. Orhan üstündekileri çıkarır. İfskatin yanına küvete girer. Bu küvette çok anları vardır.
İfakat: Napıyosun Orhan? Ben sana git diyorum. Karını özlemişsindir.
Orhan : Ben seni özledim. Bu iki gün cehennem gibiydi. Senin kokunu alamamak, sana sarılamamak, sana dokunamamak... Cehennemden farksızdı.
İfakat: Yalan söyleme karınla güzel vakit geçir-
Derken Orhan birden ifakatin dudaklarına yapışır. İfakat kendini geri çeker.
Orhan: Ne oldu?
İfakat: Bir taraf seç. O ben olayım.
Orhan gülümser. Ve aynı şeyi Gülgün'ün de dediğini hatırlar. Sonra ifakatin boynunu öpmeye başlar. İfakat Orhan'ın saçlarını okşamaya başlar. Tam o sırada İfakatin kapısı tıklanır.
Orhan: Ooofff bu ne yaa zamanımı şimdi.
İfakat: Orhan şşş birisi duyucak. Sen burda kal kapıyıda kitle ben çıkıp bakayım.
Orhan: Çıkmasan, çalıp çalığ gider zaten.
İfakat: Orhan saçmalama. Ben gidiyorum sende kitle arkamdan kapıyı . Hadiii.
İfakat banyodan çıkar. Üzerine bornozunu geçirip kapıya doğru gürür. O sıra kapı tekrar çalar.
Gülgün: İfakaat nerde kaldın yaa?
İfakat Gülgün'ü duyunca şok olur kapıyı açmak ve açmamak arasında kalır. Tekrardan kapı çalınca mecbur kapıyı açar.
İfakat: Gülgün. Hayırdır? Önemli bir şeymi var?
Gülgün: Orhan nerede?
~Devam Edecek~
Bölümün sonuna geldiikk. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.
💞