Yeni bölüme hoşgeldiniz.
💞Odanın kapısı sertçe açılır.
Latif: Ağam dur. Ağam.
Halis: Kes sesini . Latiiff.
Orhan ve Gülgün babalarını görünce şaşırıırlar. Gülgün hemen yerden kalkar.
Orhan: Baba?
Halis: BU SESLER NE? HİÇMİ EDEP ADAP BİLMEZSİNİZ SİZ?
Gülgün: Ba-
Halis: Kes sesini Gülgün! Neler oluyor anlatın hemen. Nedir sizin derdiniz?!
Orhan: Yok bir şey baba.
Halis: Yok bir şey ha? BU ODANIN HALİ NE O ZAMAN ORHAN? SENİN ELİNİN HALİ NE? GÜLGÜN NEDEN AĞLIYOR?
Orhan: Baba-
Halis: Kes sesini. Sabrettim bekledim. Karı-Koca arasındA olur böyle şeyler dedim. Ama sesleriniz yükseldikçe yükseldi. Yıllardır bilirim sizi. Böyle kavga etmediniz. Hele Gülgün hiç bir gün sesini dahi yükseltmedi. Şimdi ne olduda bu saygısızlığı yapıyorsunuz.
O sırada Halis Gülgün'e döner. Hıçkıra hıçkıra ağladığını görür. Dayanamaz ve sarılır. Halis hiç bir zaman Gülgün'ü gelini olarak görmemiştir. Hep kızı olarak görmüştür.
Halis: Sakin ol kızım. Kendini toparla. Daha sonra yanıma gel.
Gülgün: Peki baba.
Halis Orhana bakıp odadan çıkmıştır. O sırada ifakat odaya elinde ilk yardım çantasıyla gelir.
İfakat: Orhan gel şöyle. Yaranı sarayım.
Orhan Gülgün'e bakar daha sonra İfakate sarılır.
Orhan: Her zaman yanımda olup, beni destekleyip, yaralarımı sardığın için teşekkür ederim.
İfakat: Orhan saçmalama . Ne teşekkürü. Her zaman.
Diyip Orhan'ın elini sarmaya başlar. Gülgün'ün gözünden yaşlar akıyordur. Ama suratında bir ifsde yoktur. Öylece ikisini izliyordur. Daha sonra İfakat Orhan'ı öpüp odadan çıkar. Gülgün bomboş gözlerle odaya bakıyordur. Sonra Orhan'ın telefonu çalar Orhan odadan çıkmıştır. Gülgün telefona bakar arayan defnedir. Gülgün telefonu duvara fırlatır. Bağırmaya başlar.
Gülgün: ALLAH SENİN BELANI VERSİN ŞEREFSİZ HAYSİYETSİZ. SENİNLE EVLENDİĞİM GÜNE LANET OLSUN.
O sırada Orhan odaya girer. Gülgün kriz geçiriyordur. Kendine vuruyordur. Orhan hemen telefonu yerde görür. Ve anlar ne olduğunu.
Orhan: Gülgün sakin ol.
Gülgün: YAKLAŞMA BANA. SENDEN NEFRET EDİYORUM. İĞRENİYORUM SENDEN. DEFOL GİT. DEFOOOLLL.
Orhan: Ne halin varsa gör.
Diyip dışarı çıkmıştır. Telefonun ekranı kırıktır. Ama çalışıyordur. Hemen Defne'yi arar.
Orhan: Sana geliyorum hazırlan.
Defne: Tamam aşkımm.
Orhan Defne'nin evinin önündedir. Bir yandan aklı yalıdadır. Gelirken içki almıştır. Kapıyı çalar. Defne kapıyı açar. Ve direk Orhan'ın dudağına yapışır.
Defne: Hoş geldin sevgiliimmm.
Orhan: Hoş bulduk canım. Ne güzel olmuşsun.
Diyip Defne'yi belinden kavrar. Defne hemen elindeki içkiyi alır. Orhan tam öpücekken;