15

255 17 2
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz.
💞

Sabah olmuştur. Yalıda derin bir sessizlik vardır. İfakat her zamanki gibi erkenden uyanmıştır. Fakat artık kaybettiği gücüne geri dönmek için savaşmaya hazırdır. Bunun için elinden geleni yapacaktır. Hemen üzerini giyinir. Halis ağanın odasına gider. Kapıyı çalar.

İfakat: Ağam gelebilirmiyim.

Halis: Gel İfakat.

İfakat odaya girer.

Halis: Hayırdır bu saatte uyanmışsın. Bir şeymi oldu?

İfakat: Ağam beni bilirsin. Geç uyanmayı sevmem. Vakitlice uyanır işlerimi hallederdim hep. Yani öyle alıştım. Tabii artık bir şey yapmıyorum ama.

Halis: Bilirim tabii her zaman işlerine bağlıydın. Ee seni bu saatte buraya getiren nedir?

İfakat: Ağam haddimi aşmak istemem fakat don günlerde yalının durumu kötü.

Halis: Nasıl yani?

İfakat: Şöyle ağam herkeste bir rahatlık var. Herkes başına buyruk hareket eder oldu. Aile gibi bir kavram yok artık benim fikrimce.

Halis: Haklısın aslında Gülgün bu işleri bilmiyor tabii daha çok yeni. Üstelik bebeğini kaybetti onun üzüntüsüyle iyice boşlar evi. Fakat sende çok hata yaptın İfakat sana olan güvenim sarsıldı.

İfakat: Ağam haklısınız. Ama ben size bir kusurda bulunmadım. Sadece çok yalnızdım Orhan da Emin öldükten sonra bana destek oldu. Gülgünde karılık yapamadı Orhan'a. Doğal olarak oda yalnız kaldı. Bizde hata yaptık. Affet ağam.

Halis: Sende haklısın. Gülgün elinde tutamadı Orhan'ı. Neyse ben bir düşüneyim bu konuyu. Sana haber ederim akşam yemekten önce.

İfakat Halis'in elini öper.

İfakat: Sağol ağam. İzninizle.

Halis: Çıkabilirsin.

İfakat odadan çıkmıştır. İstediği sonunda yavaş yavaş eline geliyordur.

Bu sırada Gülgünle Orhan uyanmaya başlamıştır.
Gülgün acıyla uyanır.

Gülgün: Aahh

Orhan: Hayatım noldu?

Gülgün: Bide noldu diyosun geceyi hatırlatırım.

Orhan sırıtır.

Orhan: Tek benim suçum değil. Artık nasıl arzuladıysan beni maşallah.

Gülgün orhanın koluna vurur.

Gülgün: Bak sen şuna. Neyse hadi oyalanmayalım kahvaltıya geç kalıcaz.

Orhan Gülgün'e yaklaşır. Boynunu öper.

Orhan: Acaba inmesekmi?

Gülgün: Aaa iyice abarttın. Yeni evli çiftler gibiyiz farkındamısın?

Orhan: Olabilir ne var bunda. Ben her gün karıma yeniden aşık oluyorum. Şikayetçimisiniz?

Gülgün: Aaa yok yok gayet memnunum. Ama kalkmamız lazım. Hadiii.

Orhan: Off tamam ya.

Orhan ve Gülgün duş alırlar. Üstlerini giyinip aşşağı inerler.

Herkes salondadır. Seyran Gülgün Ve Orhan'ı görünce ayağa kalkar.

Seyran: Günaydın Gülgün anne. Günaydın Orhan baba.

G-O: Günaydın kızım.

Asuman: Nasılsınız?

Celladına Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin