Yeni bölüme hoşgeldiniz.
💞Gülgün karşısında gördüğü şeyle şok olur. Çünkü hiç beklemiyordur. Karşısında Orhanla bugğne kadar olan bütün fotoğraflar vardır. Cam mekanın içinde yerde gül yaprakları etrafında fotoğraflar ve ortada yemek masası vardır. Gülgün içeri girer fakat Orhan'ı göremez. Daha sonra bir müzik sesi duyulur.
Can Ozan'dan "Toprak Yağmura" çalıyordur.
Ardından Emrenin şarkıya eşlik etmesiyle arkasını dönmüştür.
Toprak yağmura, ben sana
Aşık olduk yeniden
İmkansız gibi görünen
Bu meseleGirdi aklıma her gece
Tanıdık bir melodi
Sen miydin sebebi
SöyleseneBir kadın gelir, değiştirir seni
Alıştığın o sert, kararlı şeklini
Yüz binlerce yıldır böyledir gider
Suyun kumsala vurması gibi
Vurması gibi♪
Ve gök ağladı her sabah
Ben kayboldum yeniden
Şu camlardan süzülen
Tane taneVe hep uykuya dalmadan
Düşündüm geceleri
O yazdığın dizeleri
EzberimdeBir kadın gelir, değiştirir seni
Alıştığın o sert, kararlı şeklini
Yüz binlerce yıldır böyledir gider
Suyun kumsala vurması gibi
Vurması gibiGözde'nin gözleri dolmuştur. Orhan'ın böyle bir şey yapacağını aklının ucundan bile geçirmemiştir. Karmaşık duygular yaşıyordur. Orhan Gülgün'e yaklaşır. Aralarında 2 adımlık mesafe vardır. Orhan Gülgün'ün gözünden düşen bir damla yaşı eliyle siler. Daha sonra aralarındaki o 2 adımlık mesafeyide kapatır. Sadece 1 nefes kadar uzaktırlar birbirlerine.
Ve Orhan konuşur;Orhan: Ben sana aşık oldum yeniden...
Gülgün: Yeniden? Sen bana hiç aşık oldunmu ki?
Orhan: (İç çekerek baştan aşşağı Gülgün'ü süzer) böyle bir kadınla yıllardır evliyim ve aşık olmamam sence mümkünmü?
Gülgün bir şey diyemez. Sadece gözlerini kapatır.
Gülgünün yüzünü iki elinin arasına alır ve kafalarını birbirine dayar.Orhan: Gözlerime bak. Beni sen değiştirdin. Senin aşkın değiştirdi. Ve sana söz veriyorum artık eski günlerdeki gibi olmayacak hayatımız. (Elini Gülgünün karnına koyar) Artık 3ümüz çok güzel günler yaşayacağız.
Gülgün tebessüm eder. Elini Orhan'ın elinin üstüne koyar. Orhan Gülgün'ün dudağına eğilir. Ve öper. Gülgün önce karşılık vermez. Orhan tekrardan öpünce karşılık verir. Dakikalarca öpüşürler. Sanki aralarının kötü olduğu her anı silmek istercesine öpüşüyorlardı. Daha sonra nefesleri kesilince ayrıldılar. Orhan Gülgün'ün boynunu öptü. Elinden tutup masaya yöneldiler.
Orhan Gülgünü oturtturur. Ve karşısına geçer. Uzunca Gülgüne bakar. Ona yaşattığı acılar aklına gelir. Ve kendinden nefret eder. Gözleri dolmuştur. Gülgün fark eder.
Gülgün: Orhan?
Orhan cevap vermez. Çünkü Gülgünü duymuyordur. Gülgünün gözlerinin toprağına gömülmüştür.