18

256 14 6
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz.
💞

Orhan telefonu kapatır ve hemen masaya döner.

Halis: Oğlum ne oldu ? Niye alel acele geldin?

Orhan: Baba izninle ben gidebilirmiyim?

Halis: Nereye bu saatte?

Orhan: Şirketle ilgili önmeli bir durum var. Aradılar az önce. Hemen gitmem gerekiyor.

Halis: Tamam git.

Orhan kapıya doğru giderken Gülgünde izin isteyip peşinden gider.

Gülgün: Orhan?

Orhan tam çıkarken Gülgün'ün sesini duyup arkasına döner.

Orhan: Efendim.

Gülgün: Nereye?

Orhan: Söyledim ya canım masada.

Gülgün: Gerçekten şirketle alakalı mi?

Orhan: Aşkım şimdi gitmem gerek. Sana gelince her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıcam.

Gülgün: Peki tamam.

Orhan Gülgün'ün dudağına küçük bir buse kondurup evden çıkar. Gülgünde masaya geri döner.

Orhan Defne'nin evine yaklaşmıştır. Yol boyunca sürekli aramıştır ama telefonu kapalıdır. Dahada meraklanır. Aralarında her ne olursa olsun eskiden arkadaşlardır. Ve bu yüzden Orhan Defneye zarar gelmesini istemiyordur. Defneye ise hiç bir şey olmamıştır. Gülgün ve Orhan'ın arasını bozmak için plan yapmıştır. Amacı Orhan'ın Defne'nin evine gitmesi ve Gülgününde bunu görmesidir. Bu yüzden eve gizli kamera koymuştur. Ne yapıp edip ikisinin boşanmasını sağlamak için her şeyi yapacaktır.

Orhan Defne'nin evine gelir. Defne tabikide kapıyı ağlayarak açar. Ve direk Orhan'a sarılır.

Orhan: Defne iyimisin?

Defne konuşmaz daha fazla ağlamaya başlar ve daha sıkı sarılır Orhan'a. Orhanda Defne daha sıkı sarılınca Defneye karşılık verir. Defne istediğine ulaşmıştır. Tek yapması gereken bu kaydı Gülgüne atmaktır. Birden Orhan dan ayrılır ve göz yaşlarını silip gülmeys başlar. Orhan şaşırır.

Defne: Bir şeyim yok.

Orhan: Sen neye gülüyorsun? Artık anlatıcakmısın?

Defne: Orhancım sana küçük bir oyun kurmuş olabilirim.

Orhan: Ne oyunu?

Defne: Aslında bana hiç bir şey olmadı. Yani numaradan ağladım. Amacım senin buraya gelmendi ve geldin. 2.amacımda gülgüne senin buraya geldiğini izletmekti. Onuda birazdan yapıcam.

Defne eline telefonu alır ve videoyu Gülgün'e atar.

Orhan: Defne sen manyakmısın? Saçma sapan işler yapıyorsun.

Defne: Ben sana ne dedim? Gülgünle boşanman için her şeyi yapıcam dedim. Ve yapıyorum.

Orhan: DEFNE BEN KARIMDAN BOŞANMİCAM ANLADINMI BENİ? ASLA AMA ASLA. BEN ONU ÇOK SEVİYORUM. KANIMIN SON DAMLASINA KADAR ONU SEVİCEM.

Defne: O senden boşanacak zaten. Bu videoyu bir görsün. Hatta belki şuan valizini topluyordur.

Orhan: KES SESİNİ DEFNE. BEN GÜLGÜNE HER ŞEYİ ANLATICAM. ODA BENİ ANLAR. ANLADINMI BENİ. BİR DAHA SAKIN AMA SAKIN KARŞIMA ÇIKMA.

Der ve evden çıkıp gider. Arabaya bindiği gibi Gülgün'ü arar. Ama Gülgün açmaz. Hemen arabayı çalıştırıp eve doğru sürer.

Orhan yalıya varmıştır. Hemen odaya doğru koşar adımlarla ilerler. Odaya girdiğinds Gülgün koltukta oturuyordur. Gayet sakin duruyordur. Orhan videoyu görmediğini düşünür. Fakat Masada açık duran telefonu görür. Ve telefonda Defnenin attığı video vardır. Orhan derin nefes alıp Gülgün'ün yanına oturur.

Orhan: İyimisin?

Gülgün: Evet. Neden iyi olmayayım?

Orhan: Şey...

Gülgün: Videodan mi bahsediyorsun?

Orhan: Evet.

Gülgün: Bir açiklaman olduğunu biliyorum. Bu yüzden sinirli değilim. Zaten gitmeden önce bana gelince her şeyi anlatacağını söylemiştin. Seni dinliyorum.

Orhan rahaylamışçasına nefes alır.

Orhan: Ben tuvalete giderken telefon çaldı bir baktım Defne arıyor. Açtım konuşmaya başladı. Ağlıyordu. İyi değilim fln dedi. Bende endişelendim. Bir şeymi oldu diye. Sonra zaten geldim izin istedim. Çıktım. Evine gittiğimde kapıyı açtı birden sarılıp ağlamaya başladı. Ben karşılık vermedim. Sordum ne olduğunu. Söylemeden daha sıkı sarılıp daha çok ağladı. Sakinleşsin diye karşılık verdim. Sonra birden geri çekildi gülmeye başladı. Dedi planım buydu Gülgünle boşanman için yaptım fln dedi. Sonra bende direk geldim zaten. Yemin ederim-

Gülgün Orhan'ın sözünü keser.

Gülgün: Biliyorum. Oraya yardım etmek için gittin. Planı olduğunu bilmiyodun.

Orhan: Yani güveniyosun? İnandın bana?

Gülgün: Evet. Sana değil başkasına inanıcaksam neden kocamsın?

Orhan güler.

Orhan: Teşekkür ederim.

Gülgün Orhan'a yaklaşır. Ve dudaklarını birleştirir. Daha sonra ayrılırlar.

Gülgün: Seni seviyorum.

Orhan: Seni seviyorum.

Gülgün ve Orhan üstlerini değiştirip uyurlar.

Sabah uyanıp kahvaltıya inerler.

Kahvaltıya geçtiklerinde herkes vardır ama İfakat hala inmemiştir.

Orhan: Baba İfakat yok . Nerede?

Halis: Erkenden şirketw gitti. Sen şirkete gidince anlatır sana.

Orhan: Tamam.

Gülgün'ün telefonu çalar.

Halis: Ben bu masaya telefonla inilmeyecek demiyor muyum?

Gülgün: Özür dilerim baba. Cebimde kalmış.

Halis: Kalmayacak.

Halis Ağa masadan kalkıp gitmiştir.Gülgünde arayan kişiye bakar. Ve Oktaydır. Hemen telefonu alel acele kapatır.

Orhan: Sakin ol. Noldu? Kim aramış?

Gügün: Önemsiz ya boşver.

Daha sonra Gülgüne mesaj gelir.

Oktay: Birazdan gösteri başlayacak. Yerini alsan iyi olur. Sevgilim :).

Gülgün mesajı okur ama anlam veremez. Ve iyice panik olur. Ecel terleri döküyordur.

Orhan: Hayatım iyimisin? Terlemeye başladın.

Gülgün: Sorun yok. İyiyim.

O esnada Orhan'ın telefonu çalar. Arayan Defnedir. Orhan Gülgün'e belli etmeden kapatır.

Daha sonra mesaj gelir telefona.

Defne: Benim olanı alacağım demiştim dimi Aşkım. Hazır ol.

Orhan'ın mesajı okumasıyla birlikte Latif Efendi gelir.

Latif Efendi: Gülgün Hanım, Orhan Bey. Defne Hanım ve Oktay Bey geldi. Ağamla konuşacaklarmış.



~Devam Edecek~


Yorumlarınızı bekliyorum.
💞

Celladına Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin