Yeni bölüme hoşgeldiniz. Güzel okumalar dilerim.
💞Gülgün: Orhan nerede?
İfakat bu soruyla donup kalmıştır. Ne diyeceğini bilmiyordur.
Gülgün: İfakat sana diyorum.
İfakat: Ha. Pardon ya bu ara kafam yerinde deil. Bilmiyorum Orhan nerede. Neden sordun?
Gülgün: Latif bey en son odaya girerken görmüş.
İfakat: Evet. Bende bir kaç dosya vardı onları aldı. Sonra çalışma odasına gitti galiba. Belki şirkete. Gitmiştir.
Gülgün o sırada İfakatin odasında Orhan'ın telefonunu görür. Derin bir nefes alır.
Gülgün: Anladım. Sen banyo yapıyordun galiba . Rahatsız ettim.
İfakat: Evet. Sorun değil.
Gülgün anlamıştı Orhan'ın yine İfakate gittiğini. Gözleri dolmuştu. Nefes alamıyor gibi oluyordu. Ama yinede içinde bir unut vardı. Belki telefonunu orada unutmuştur diye geçiriyordu içinden. Sonra İfakatin odasından tekrar su sesi geldi. Gülgün gizlice odaya girip girmemek arasında kaldı.
Gülgün: Hayır. Saçmalama gülgün. Bunu yapamam.
Ama içindeki şüphe onun yiyip bitiriyordu. Sonunda bir karar vermişti. Odanın kapısını yavaşça açtı. Yavaş adımlarla ilerledi. Banyonun kapısının önünde Orhan'ın kıyafetleri vardı.
Gülgün: Allahım lütfen bir kabusda olayım. Lütfen.
Banyonun kapısını yavaşça kındırdı. Gördükleriyle, duyduklarıyla mahvoldu.
Orhan: Tenini, kokunu o kadar özledim ki anlatamam.
İfakat: Hmm öylemiymiş. O zaman neden geceleri benim yanımda deilde karının yanındasın.
Orhan: Şşş bu anın büyüsünü bozma.
Diyip İfakatin boynunu öpmeye başlamıştır. İfakat zevkten kahkahalar atıyordur.
Gülgün gördükleriyle yıkılır. Odadan hemen çıkar. Ne yapacağını bilemez. Gözyaşları istemsizce gözlerinden akıyordur. Yalı Gülgüne dar gelir. Hemen kendini dışarı atar. Kimi arayacağını bilemez ve hemen Oktay'ı arar.
Oktay: efendim
Gülgün: N-nerdesin?
Oktay: İyimisin? Noldu?
Gülgün: Beni alırmısın. Yalıdan.
Oktay: Hemen geliyorum. Sakin ol.
Oktay gelmiştir. Gülgün Oktay'ı görür görmez sarılır. Bu sırada Orhan İfakatin odasından çıkmıştır. Odada Gülgün yoktur. Bahçeye çıkar korumalara sorar.
Orhan: Gülgün nerede?
Abidin: Orhan bey dışarıda yanında bir adam var.
Orhan: Kim?
Abidin: Bilmiyorum efendim.
Orhan dışarı çıkar. Gülgün'ü Oktay'a sarılırken görür. Oktay o sırada Gülgün'ün saçlarını okşar ve öper Gülgün Oktay'a daha çok sarılır.
Orhan her şeyi görür. Gözleri dolar. O'nun dokunduğu saçlara onun sarıldığı kadına bir başkası sarılıp, bir başkası öpüyordur. Kalbine bir ok girmiş gibi olur. Daha sonra sinirle içeri girer.Abidin: Efendim noldu? İyimisiniz?
Orhan cevap vermez. Odaya çıkar. Bütün odayı dağıtmaya başlar. Bağırıyordur, ağlıyordur. Gülgün'le olan bütün resimleri kırmıştır. Bütün elbiselerini yırtmıştır. Aklına o an geldikçe daha çok kalbi acıyordur. Ne yapacağını bilmiyordur. Eli boydan kesilmiştir. Elini gördükçe daha çok duvarlara vuruyordur. O sırada odaya İfakat ve ferit gelir.