bölüm 441 - 450

4 1 0
                                    

Bölüm 441 - Kanallar Artıyor

Yanak mı? Primordial Demoness de geçmişte bir erkek miydi? Klein neredeyse elini çenesine doğru kaldıracaktı.

Bir keresinde, Suikastçı yolunun 7. Sekanstan sonra karşı cinsten üyelerin dişiye dönüşmesine yol açmasının nedeninin kötü tanrıça Primordial Demoness'in varlığı olduğunu tahmin etmişti. Roselle'in günlüğünün, Primordial Demoness'in başlangıçta da bir erkek olabileceğini göstereceğini kim bilebilirdi?

Bu iki soruna işaret ediyordu. Birincisi, Ezeli İblis doğuştan bir tanrı değildi ve 0. Sekansa ulaşmak için yalnızca iksirlere güvenmişlerdi. İkincisi, bu yoldaki tamamen kadınsı değişimler Beyonder özelliklerinin doğasında vardı.

Roselle bir keresinde Beyonder Özelliklerinin Korunması Yasası'nın ardındaki gerçek hakkında spekülasyon yapmıştı. Tüm Beyonder özelliklerinin orijinal Yaratıcıdan kaynaklandığından, bu nedenle herhangi bir artış olmadığından ve toplam miktarın korunduğundan şüphelenmişti... Bunun doğru olduğunu varsayarsak, bu, her şeyi yaratan Yaratıcının her şeyi kapsadığı, erkeklik, kadınlık ve cinsiyetsizliğin bir arada olduğu anlamına mı gelir... Ve İblis yolu saf dişiliğin bir temsili mi? Tabii ki, o eski kitap aslında sahte olabilir. Roselle'in bugünkü günlük kayıtlarında çok fazla bilgi var... Aklından düşünceler geçerken Klein günlüğün elinde kaybolmasına izin verdi.

"Başlayabilirsiniz," dedi gülümseyerek Adalet'e, Güneş'e ve diğerlerine.

Alger hemen Dünya'ya doğru baktı.

"Kurt Adam özelliğiniz satıldı. Bir zanaatkâr bunun için 1200 pound ödedi. Anlaşmamıza göre ben de 200 pound alacağım.

"Ayrıca, bir Derin Deniz Naga'sının saçına dair ipuçları buldum. Bir teli 100 pound ve toplamda beş tane istiyorsunuz. Eğer bu anlaşma sizin için de uygunsa, en kısa zamanda tamamlayacağım."

Klein, Kurt Adam'ın Beyonder özelliğinden daha yüksek bir pay vaat etmişti çünkü Asılmış Adam'ın Vampir Emlyn White'ın harcadığından çok daha fazla çaba harcadığını ve risk aldığını biliyordu.

Bu noktada bir an düşündü ve cevap vermesi için Dünya'yı kontrol etti.

"Sorun değil. Bana Derin Deniz Naga'sının beş tel saçını ve 500 pound nakit parayı mümkün olan en kısa sürede ver."

Şimdi geriye sadece İnsan derili Gölge özelliği kaldı ve elimdeki para miktarı 1.235 pound'a yükseldi ki bu yeterli değil. Makine Hivemind'ın Amon ailesinin anıt mezarını keşfetmesini beklemek istemiyorsam. Gördüğümde hemen satın alabilmem için 500 ila 1.000 pound daha almam gerekecek... Klein bilinçaltında para karşılığında başka hangi eşyaları veya bilgileri kullanabileceğini merak ediyordu.

Tabii ki bu, bu işlemlerin hedefinin ücreti nakit olarak ödeyebilecek durumda olduğu varsayımına dayanıyordu.

Bunu duyan Audrey elini hafifçe kaldırdı ve hiçbir şey saklamadan, "Üç malzeme satın almak istiyorum: Ayna Ejderha'dan bir çift göz, 50 mililitre kan ve Yaşlılar Ağacı'ndan bir meyve." dedi.

Bayan Justice Psikiyatrist iksirinin formülünü ele geçirdi... Klein bu kararı bir anda verdi ve Asılmış Adam da benzer bir sonuca vardı.

"... Öğretmenime yazacağım ve bu malzemelerden birine sahip olup olmadığını soracağım." Fors bir an düşündü.

Derrick başını salladı ve "Ben de not alacağım. Aşınmış Ayna Ejderhalar nadir değildir, aynı şey Yaşlılar Ağacı için de geçerli. Gümüş Şehri'nde bir Psyche Analyst'in geride bıraktığı Beyonder özelliği de var; ancak onlar için işlem yapmak zor ve şüphelenmek kolay.

Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin