Bölüm 431 - Boğulmakta Olan Bir Adam Umutsuzca Çırpınmamalı
Klein'ın sorusunu duyan Emlyn White korkuyla sıçradı ve onu dikkatle tartarak, "Düşündüğümden daha zenginmişsin," dedi.
Sherlock Moriarty'nin 2.450 poundu toplamasının en az bir hafta süreceğini tahmin etmişti.
"Uzun zamandır para biriktiriyorum." Klein cevap olarak iç çekti.
Emlyn düşünceli bir ifadeyle başını salladı.
"Özel dedektif olmak bu kadar kazançlı mı?"
"Bu sadece işleri kolaylaştıran bir kimlik. Eğer büyük bir ödülle karşılaşmazsan, yılda iki ila üç yüz pound kazanacaksın," dedi Klein açık yüreklilikle.
Emlyn ona baktı ve kayıtsızca sordu: "Peki gerçekte ne iş yapıyorsun? Silah kaçakçılığı mı? Zengin ve güçlülerin kasalarından çalmak mı? Sıra 7'nin altındaki Öteye Geçenler için, 2.000 pounddan fazlasını bu kadar çabuk biriktirmek için yapılabilecek pek bir şey yok ve bunların çoğu yasaları çiğnemeye varan gri alanlar. "
Sen, bir vampir, bana kanunları çiğnemekten mi bahsediyorsun? Görünüşe göre biraz hızlı para kazanmaya oldukça heveslisin... Klein gülümsedi.
"Nispeten tehlikeli bazı görevleri kabul edebilirsin; eğer ölümden korkmuyorsan deneyebilirsin."
Emlyn çenesini kapattı ve ancak uzun bir süre sonra, "Akşam gelip beni bul. Seni satıcının evine götüreceğim."
Ne kadar itaatkâr bir vampir... Klein tam kabul etmek üzereydi ki, birden bunu güvenli bulmadı.
Ya satıcı tüm parayı görünce düşüncelere kapılırsa? Ya elinde ilgili Beyonder malzemeleri yoksa ve soygun yapmak için beni kandırmaya çalışıyorsa? Emlyn White'a güvenilebilir ama tanıttığı satıcıya güvenilemez... Tehlikenin derecesini teyit etmek için gri sisin üzerinde bir kehanet gerçekleştirmek için bir bahane bulmalıyım... Evet, bu kadar karmaşık olmasına gerek yok. Daha iyi bir yolu var. Klein biraz düşündükten sonra başını çevirip Emlyn'e baktı.
"Hayır, tek başına git.
"Sana depozito olarak 1.000 pound vereceğim ve sen de iki malzemeyi Hasat Kilisesi'ne getireceksin. Onaylandıktan sonra kalan bakiyeyi ben ödeyeceğim. Satıcının bu yöntemi kabul edeceğine inanıyorum. Bu asil bir Sanguine'in itibarını gösterecektir."
Gururunun okşanması üzerine Emlyn farkında olmadan çenesini kaldırdı.
"Bu şekilde ticaret yapmakta bir sorun yok."
Bunu söylerken bir kahkaha attı.
"Karşı tarafın sözünü tutmayacağından mı korkuyorsun? Hasat Kilisesi'nde daha mı rahatsınız?"
"Elbette, yanında 2,2 metreden uzun ve son derece sıkı kaslara sahip bir Toprak Ana tapıcısı gören herkes kendini güvende hisseder." Klein gülümsedi ve Peder Utravsky'yi işaret etti. "Onunla başa çıkabilecek insanlar iki ila üç bin poundu umursamazlar."
Emlyn'in yüzü karardı ve homurdandı.
"Bin poundluk depozitoyu çalacağımdan endişelenmiyor musun?"
Klein kayıtsızca önüne baktı.
"Neden endişeleneyim ki?
"Her gün buraya geri döneceksin, bu da seni bulmayı kolaylaştıracak ve vampir gibi canlı bir yaratık bin pounddan daha fazlasına satılır."
Ağrıyan bir yerinden vurulan Emlyn öfkeyle mırıldandı, "Sanguine! Anlıyor musunuz? Sanguine!
"Ayrıca, bana yaratık deme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)
Azione⚠️bölümler makineden çevirilmiştir!⚠️ bazı küçük hatalar olabilir, "pa" gibi kelimeler ara sıra "baba!" olarak çevrilmiştir o yüzden lütfen kusura bakmayın. boş vaktim olduğunda düzeltirim. 😅 Seri Özeti: Buhar gücü ve makineciliğin yükselişiyle, ki...