bölüm 461 - 470

6 1 0
                                    


Bölüm 461 - Nazik ve Hevesli Asılmış Adam

Geçmişin aksine, Derrick açıkça daha zekiydi. Bir açıklama yapmak için beceriksizce sadece kelimelere güvenmiyordu.

Bay Fool'un iznini aldıktan sonra, hatırlayabildiği anılardan bir dizi sahne canlandırdı. Keşif sürecini ve Asılmış Adam, Adalet, Sihirbaz ve Dünya için önemli bulduğu noktaları parçalı bir şekilde gösterdi ve ardından bunlara bazı açıklamalar ekledi.

Karanlıkta yıkılan duvarlar, yıkılan binaların arasından geçen sokaklar, hayvan postundan fenerin ışığı altında toza bulanan taş sütunlu beyaz ve mavi antik tapınak, zifiri karanlık bir çarmıhtan baş aşağı sarkan heykel, insanlığın yerine günahtan acı çeken Düşmüş Yaratıcıyı tasvir eden duvar resimleri dizisi, Son derece çekici "mantarlar", sunaktaki garip bir şekilde gözlerini açan heykel ve arkada saklanan sarı saçlı genç Jack... Tüm bu sahneler Tarot Kulübü üyelerinin gözlerinde en doğrudan ve gerçekçi şekilde şekilleniyor ve yansıyordu.

Kasvetli ve karanlık ton, atılan her adımda hissedilen kriz duygusu ve Güneş'in yaşadığı tuhaf gelişme Audrey'i oldukça heyecanlandırdı. Onun söyledikleriyle son derece ilgilenmeye başladı.

Gümüş Şehri'nin etrafındaki durum bu... Şimdiye kadar okuduğum tüm romanlardan daha çekici... Bu, gizem, belirsizlik ve dehşetin bir araya gelmesinin cazibesi... Tabii ki orada yaşayan insanlar için bu iyi bir şey değil... Audrey'nin düşünceleri karmakarışıktı. Bir an önce yarı-tanrı seviyesinde bir güç merkezi haline gelip karanlığın ve fırtınaların hüküm sürdüğü o bölgeye girmekten başka bir şey istemiyordu.

Klein onu izledi ve duygusal bir iç çekti.

İç geçiriyordu çünkü Gümüş Şehri'nin böyle bir ortamda bunca zaman dayanması gerçekten de kolay değildi. İç geçirdi çünkü Küçük Güneş hâlâ yeterince zeki değildi ve deneyimi yoktu. Aksi takdirde, yaşanan olayları bir film ya da belgesel şeklinde eksiksiz olarak sunabilirdi. Bu kesinlikle heyecan verici ve çekici olurdu!

Ancak bu şekilde anlatım çok uzun sürerdi. Herkes böyle bir film izleyecek olsa benim maneviyatım buna dayanamazdı. Ayrıca, kişi gri sisin üzerinde ne kadar uzun süre kalırsa, dış dünyada kötü bir şey olma olasılığı da o kadar artar... Klein birden kendini şanslı hissetti.

Alger düşünürken sessizce izlemeyi bitirdi. The Sun'a uzun bronz masanın üzerinde sunmak üzere seçtiği birkaç önemli noktayı seçtirdi. Bunların arasında altı "kötü tanrıya" direnen Düşmüş Yaratıcı'nın duvar resmi de vardı.

"Bunlar hangi kötü tanrılar?" Alger bağlantılar kurmaya başlarken vücuduna şimşekler dolanmış, ayaklarının dibinde siyah dalgalar, sırtında kuş tüyünden bir pelerin ve elinde üç çatallı bir mızrak olan ahtapota baktı.

Derrick dürüstçe başını salladı.

"Bilmiyorum. Senin onları tanıyacağını düşünmüştüm."

Audrey ve Fors aynı anda bakışlarını üzerlerine çevirip birkaç kez dikkatle incelediler ama yine de herhangi bir tahminde bulunamadılar.

Başlangıçta bunların Gümüş Şehri efsanelerindeki sekiz kadim tanrıdan altısı olduğunu düşünmüşlerdi ama uygun bir eşleşme bulamadılar. Ne de olsa duvar resminde bir ejderha, bir elf, bir dev, bir anka kuşu ve bir Yok Edici Şeytani Kurt varken, sadece bir dev vardı.

Bu... Budala ciddi bir bakış attı ve göz bebekleri neredeyse küçüldü.

Bulunduğu konumu göz önünde bulundurarak, başlangıçta duvar resmine sadece üstünkörü bir bakış atmıştı ama şimdi nihayet bir şeylerin yanlış olduğunu fark etti.

Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin