Bölüm 521 - 540

11 1 0
                                    


Bölüm 521 - Cesur Varsayım

Okyanusta korsanların üç ikonik ortak ilgi alanı vardı: içki, kadınlar ve kumar. Alger Wilson sadece gümüş cep saatini çıkarıp çevirdi ve ilk nereye gitmesi gerektiğini biliyordu.

Saat on biri çeyrek geçe genelevler ve barlar henüz açılmamıştı. Sadece kumarhaneler servet kazanmak isteyen bir grup insanı kolayca bir araya getirebilirdi.

Alger bu liman şehrini küçük memleketinden daha iyi tanıyordu. Hiç durmadan yoluna devam etti, tenha bir ara sokakta bulunan bir kumarhanenin önüne gelene kadar her köşeyi sorunsuzca döndü.

Bildiklerine göre, bu kumarhanenin sahibi derin bir geçmişi olan bir çete lideriydi. Genel valilikteki önemli bir şahsiyetle açıklanamayan ama belirsiz bir bağlantısı vardı. Burası birçok korsanın çalıntı mallarını satın almak ve satmak için ilk tercihiydi.

Bu nedenle korsanlar sık sık buraya gelirdi. Sabahları ganimetlerini altın poundlarla takas edebilirlerdi ama gece her şeylerini kaybederler ve dışarı atılırlardı.

Alger kalın kahverengi paltosunu çekti; anakaradan gelen bir moda giysisi olan şapkasını bastırdı ve yarı kapalı kapıyı iterek açtı. Fedailerin dikkatli bakışları altında kumarhaneye girdi.

Loen Krallığı'nda kumarhaneler yasaktı. Sadece barlara oda olarak eklenebilirlerdi, ancak krallığın geniş denizaşırı kolonilerinde sadece yasal olmakla kalmıyor, aynı zamanda temel bir endüstri haline geliyorlardı. Bunlar arasında Rorsted Takımadaları'ndan Bayam ve Doğu Balam'dan Alethe bölgedeki en ünlüleriydi. Pek çok iş adamı Backlund ya da Midseashire kıyılarından özel olarak bu kumarhaneleri ziyaret ederdi.

Bölgeyi inceleyen Alger, çeşitli kart oyunlarının yanı sıra zar türevi döner tabla oyunları da gördü.

Henüz erken olduğu için çok fazla kumarbaz yoktu ve Alger hızlıca hepsini "taradı".

Birden gözleri parladı ve kılık değiştirmiş bir kişinin kimliğini anında tanıdı.

Şapkasını çıkardı, bir Texas Poker masasına doğru yürüdü ve hedefinin omzunu sıvazladı. Eğildi ve adamın kulağına fısıldadı, "Yanıyor."

Danitz sağ eliyle kartının köşesini çeviriyordu, bu yüzden tokattan neredeyse yerinden fırlayacaktı ve neredeyse arkasındaki adama doğru bir ateş topu gönderecekti.

Çelik Maveti tarafından saldırıya uğradıktan sonra, açgözlü korsanlar tarafından hedef alınabileceği için gerçek görünümüyle bilgi aramamasının gerektiğini biliyordu.

Her ne kadar korsanların çoğu güçlü olmasa ve Danitz için bir tehdit oluşturmasa da, Çelik Maveti'yi avlama planını sekteye uğratmamak için yine de kendini ifşa etmek istemedi.

Ancak, evden ayrıldıktan sadece bir saat sonra, büyük çaba harcayarak büründüğü kılığın ortaya çıkması onu şaşırttı.

Başını hızla yana çevirdi ve göz ucuyla kendisini "karşılayan" kişiye baktı.

Deniz yosununa benzeyen lacivert saçları görünce Danitz biraz rahatladı ve diğer oyuncuların selamlamayı duyup duymadıklarını gözlemlemek için döndü.

Kumarbazların hepsi gizli kartlarını dikkatle inceliyor, ya katlıyor ya da devam ediyordu ve hiçbiri onun yanında olanlara dikkat etmiyordu.

"Neden buradasın?" Danitz kayıtsızca sordu.

Alger ile bir önceki özel buluşmada tanışmışlardı ve karşı tarafın bir hayalet gemisi ve bir düzine denizcisi olduğunu biliyordu. Oldukça güçlü ama tanınmayan bir adamdı.

Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin