Bölüm 411 - Kalabalıklar Halinde Gelmek
Balam soyundan geliyor gibi görünüyor... bir üniversite öğretim görevlisi... Bu gerçekten Bay Azik, aynı ismi paylaşan biri değil... Yaşlı Kohler'in verdiği bilgileri kullanan Klein, ödülün hedeflediği kişinin Ölüm'ün soyundan geldiğinden şüphelenilen Azik olduğunu doğruladı.
Sorun burada yatıyor. Bay Azik'i kim ya da hangi örgüt arıyor?
Nihai amacı Ölüm'ü yeniden canlandırmak olan Numinous Episcopate mi? Perde arkasındaki beyni oynamayı seven İnce Zangwill mi?
İkincisi olması pek olası değil. İnce Zangwill, bir hedefin kendi tariflerine göre hareket etmesini sağlayan Mühürlü Eser 0-08'e sahiptir ve bir dizi tesadüf sayesinde istediği hedefe ulaşabilir. Bay Azik'i bulmak için çeteleri ve ödül avcılarını kullanmasına hiç gerek yok...
Bir dakika, ya bu aslında Mühürlü Eser 0-08'in bir oyunuysa? Şu anda Bay Azik'in hedefi olduğunu ancak savaşta zafer kazanacak güvene sahip olmadığını fark eden İnce Zangwill, düşmanını dolaylı olarak ortadan kaldırmayı umarak Bay Azik ile belirli bir grup arasında çatışma çıkarmak için 0-08'i kullanıyor. Ve bu ödül o grup tarafından verildi... Bu çok mümkün!
Ancak, Numinous Episcopate'i göz ardı edemem. Bay Azik intikam almak için onlarla temas kurmuş olabilir. Ancak, Ölüm'ün dirilişi konusunda iki taraf arasında büyük farklılıklar vardı ve bu da sonunda aralarının açılmasına neden oldu...
Klein anında iki olasılığı ve bunlara karşılık gelen nedenleri düşündü.
Kahvesinden bir yudum aldı ve Yaşlı Kohler'e şöyle dedi: "Bu ödülü kimin verdiğini ve tam fiyatını bulmama yardım et. Eğer uygunsa, bunu not edeceğim."
"Sorun değil." Yaşlı Kohler, Klein'ın isteğinde bir yanlışlık olduğunu düşünmedi.
Belli bir perspektiften bakıldığında, özel dedektif ile ödül avcısı arasında temel bir fark yoktu. Aralarındaki tek fark, birincilerin zina yapanları suçüstü yakalamak, kedileri bulmak ve başkalarının köpeklerini gezdirmelerine yardımcı olmak gibi önemsiz işlerle uğraşmaları, ikincilerin ise kaba kuvvetten çok çıkarım güçlerini kullanmalarıydı.
Yaşlı Kohler gördüklerini ve duyduklarını anlatmayı bitirdiğinde, Klein ona Nighthawks'ın müfredatına dayalı olarak bir sohbeti yönlendirmenin bazı püf noktalarını ve belirli senaryolar için acil durum planlarını kısaca öğretti.
"Benim için rıhtıma gitme vakti geldi. Bir kez daha iyi bir hayat sürmeme izin verdiğiniz için teşekkürler Dedektif Moriarty!" Yaşlı Kohler masanın üzerindeki eski, yıpranmış şapkayı aldı ve ona içtenlikle teşekkür etti.
Ona göre dedektif ona sadece iyi maaşlı bir iş sağlamakla kalmamış, aynı zamanda ona pek çok faydalı şey de öğretmişti. Dedektif artık ona muhbir olarak ihtiyaç duymasa bile, öğrendiği beceriler Doğu Borough'da zar zor hayatta kalmasını sağlayacaktı, özellikle de yaşlandığı ve zahmetli işlerde daha az yetenekli olduğu için.
İyi bir hayat mı? Bence şu anda sahip olduğunuz şey, bir insanın sahip olması gereken temel şeyler... Yaşlı Kohler'ın ucuz kahvehaneden çıkışını izledikten sonra Klein şaşkınlık içinde orada oturdu.
Backlund'a geldiğinden beri ilk kez bir arkadaşının adını başka birinden duyuyordu ve aynı zamanda ilk kez İnce Zangwill'in nerede olduğunu da öğrenmiş olabilirdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)
Ação⚠️bölümler makineden çevirilmiştir!⚠️ bazı küçük hatalar olabilir, "pa" gibi kelimeler ara sıra "baba!" olarak çevrilmiştir o yüzden lütfen kusura bakmayın. boş vaktim olduğunda düzeltirim. 😅 Seri Özeti: Buhar gücü ve makineciliğin yükselişiyle, ki...