Bölüm 361 - Yarı Saydam Solucan"Beni mi arıyorsun..."
Ses kulaklarına ulaştığı anda Derrick donakaldı. Derisi gerildi ve tüyleri diken diken oldu.
Neden arkamda?
Neden benim odamda?
Mühre ne oldu?
Peki ya mistik eşyaların etkileri?
Alnından soğuk terler damladı ve bilinçaltında dönüp bakmak istedi.
Ancak içgüdüleri bunu yapmasına engel oldu.
Bu içgüdü, Gümüş Şehri'nin Genel Canavar Bilgisi derslerinin öğretilerinden ve devriye ekiplerine katıldıktan sonra yaşadığı garip sahneden kaynaklanıyordu.
Biri arkanızdan konuşuyorsa, aceleyle arkanızı dönmeyin!
Derrick ellerini kaldırdı ve göğsünün önünde yumruk yaptı, sonra yavaş yavaş arkasına döndü.
Oda karanlığa gömülmüştü ve hiçbir şey görmek mümkün değildi. Ancak, iki gözünde genişleyen ve iki minyatür güneşe benzeyen bir altın ışık tonu vardı.
Işık Tedarikçisi güçleriyle, yatağının kenarında sessizce oturan karanlık bir figür gördü.
Karanlık figür hızla netleşti ve ikiye bölünmüş bir kafa ortaya çıktı!
Kafasının ortasında iki gri beyin canlıymış gibi kıpırdanıyor, birbirlerine yaklaşmaya çalışıyor ama bunu başaramıyorlardı.
Beyninin kopan yüzeyindeki kalın, yapışkan sıvı ince ipliklere dönüşmüştü ama kurtçuklar gibi küçülüyorlardı.
İki ayrı taraftaki her bir göz birbirinden uzaklaşmış ve burun köprüsü ortadan ayrılmıştı. Kanın rengi parlak ve belirgindi.
Ağzının sol tarafı açıktı, ancak ağzının sağ tarafı sıkıca kapalıydı.
Bu korkunç canavar çıplaktı ve vücudunda sayısız koyu kırmızı yara vardı.
Sayısız yara vahşice açılmış, sıra sıra beyaz dişler ortaya çıkmıştı. Arka arkaya aynı cümleyi söylediler: "Beni mi arıyorsun..."
Bir an durakladı, ağzının köşeleri ve yaralarının kenarları kıvrılıyordu.
"Bak, ben normal değil miyim..."
Derrick'in gözbebekleri küçüldü ve hiç düşünmeden katlanmış ellerini göğsüne koydu ve dua eder gibi çenesine doğru kaldırdı.
Küçük oda aniden aydınlandı ve ateşle dönen saf bir ışık huzmesi çatıdan canavarın bedenine düştü.
Işın, Derrick'in kulenin dışında kullandığı kadar büyük değildi. Bunun nedeni buradaki mühür ve onu kulenin dışından izole eden mistik eşyaydı.
Ancak o anda, Derrick dua ettiği kutsal ışık huzmesinin aniden kalınlaştığını görünce afallamıştı. O kadar parlaktı ki gözlerini kapatmaktan kendini alamadı.
Birkaç dakika sonra, muhteşem ışık sütunundan daha saf ve daha kalın bir şey ayrıldı. Yüz hatları ve kıyafetleri olmayan, ışıktan yapılmış bir adam gibiydi!
"Işık adam" aniden parladı ve canavarın üzerine atladı.
Canavarın üzerindeki tüm "ağızlar" sanki kan dondurucu bir çığlık atıyormuş gibi aniden açıldı.
Yine de Derrick hiçbir şey duymadı.
Canavar şiddetle titremeye başladı ve "ışık adam "ın yakıcı ve aydınlatıcı ışığı altında hızla parçalandı, sanki eriyormuş gibi yok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)
Acción⚠️bölümler makineden çevirilmiştir!⚠️ bazı küçük hatalar olabilir, "pa" gibi kelimeler ara sıra "baba!" olarak çevrilmiştir o yüzden lütfen kusura bakmayın. boş vaktim olduğunda düzeltirim. 😅 Seri Özeti: Buhar gücü ve makineciliğin yükselişiyle, ki...