Chapter 321 - 330

1 1 0
                                    


Bölüm 321 - Yaşayan Bir Kişi Ortaya Çıkıyor

Roselle'in günlüğünün tutulduğu sergi salonunda, iki Makine Zihni üyesi aniden bir tıkırtı duydu.

Aynı anda başlarını çevirerek cam vitrinin üzerindeki bloklardan yapılmış Mühürlü Esere baktılar.

Müzenin birinci katının küçültülmüş modelinin içinde sürekli yanıp sönen gri bir nokta vardı.

"En yakın tuvalette cansız bir nesne var." Ekip üyelerinden biri kesin bir yargıya vardı.

Diğer ekip üyesi biraz rahatladı, kaşlarını çattı ve tahmin edici bir ses tonuyla "Rüzgârın savurduğu ölü bir yaprak mı?" dedi.

"Bu mümkün." İlk konuşan ekip üyesi başını salladı. "Güvenlik görevlileri geçene kadar bekleyelim, durumu kontrol etmelerini ve onaylamalarını sağlayacağız. Kaptan bize burada kalmamızı ve ne olursa olsun ayrılmamamızı söyledi, özellikle de tek başımıza."

Acil bir durum olması halinde Roselle'in not defteriyle birlikte tahliye edebilirlerdi.

"Pekâlâ." Arkadaşı bu öneriye itiraz etmedi.

...

Müzenin ikinci katındaki ofis alanında, Klein yüzen bir hayalet gibiydi, bir duvardan diğerine geçiyor ve doğrudan restore edilmiş çalışma odasının üzerinde uçuyordu.

Ancak, çok hızlı uçmuyordu. Bunun yerine, aşağıdaki ateş kıvılcımını hissetmeye devam etti ve mesafeyi takip etti.

Düz çizgi mesafesi neredeyse otuz metreye ulaştığında, hayali ve yarı saydam sağ elini kaldırdı ve parmaklarını sessizce şıklattı.

Birinci kattaki tuvalette, kibrit kutusu yumuşak bir gürültüyle patladı.

Ardından, kızıl bir alev sıçradı ve bir kağıt havluyu, bir saksı bitkisini ve ahşap kapıyı tutuşturdu.

Alevler henüz yayılmamıştı ama yeterince şok ediciydi.

Gürültüyü duyan yakındaki güvenlik personeli hemen oraya koştu. Birinci katta tüm durumu izleyen sergi salonundaki iki Makine Zihni üyesi de aynı anda maketteki alevleri gördü ve bilinçaltında oraya koşmak istedi. Bu sadece yangını söndürmek için bir girişim değildi, aynı zamanda baş belasını yakalamak için de hazırlıklıydılar.

Ancak iki adım attıkları anda, Kaptanlarının emirlerini hatırlayarak durdular:

Durum ne olursa olsun, bu sergi salonunu ve Roselle'in defterini terk etmeyin!

Birbirlerine baktılar, sonra sessizce kendi Beyonder silahlarını çıkarmadan önce salonun iki girişine dikkatle baktılar.

Buhar ve Makine Tanrısı Kilisesi'nin Beyonder'ları olarak ekipman konusunda asla eksiklikleri yoktu.

...

Şu anda Max Livermore elinde bir fenerle birinci kattaki çeşitli sergi salonlarında devriye geziyordu. O da kargaşayı fark etmiş ve hiç düşünmeden Roselle'in defterinin bulunduğu sergi salonuna doğru koşmaya başlamıştı.

Eşyaların güvenliğini sağlamak, davetsiz misafiri yakalamaktan daha öncelikliydi!

Üstelik Max, karşı tarafın niyeti ne olursa olsun, müzenin birinci katına girdiği ve salonlardan herhangi birine girdiği sürece Mühürlü Eser'in etkisi altında kalacağına ve buradan kolay kolay çıkamayacağına inanıyordu!

Eğer dışarıdan bir yardım yoksa, içeri sızan kişi içeride kapana kısılırdı!

Davetsiz misafirin bir yardımcısı olsa bile, etkilerden kurtulması yine de epey zaman alacaktı.

Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin