Bölüm 351 - Soru ve Cevap "Oyunu"Tam yarım saat süren kesintisiz sessizliğin ardından Klein gözlerini açtı ve yavaşça ayağa kalktı.
Bastonunu aldı, şapkasını taktı ve katedralden çıkarak kiralık bir arabayla karanlıkta Minsk Caddesi'ne geri döndü.
O anda çevredeki teyakkuz ve gözetim kaçınılmaz olarak gevşemiş, gaz lambalarının ışığı altında gölgelere dönüşmüştü.
Gece yarısından kısa bir süre sonra Klein anahtarını çıkarıp evinin kapısını açtı ve Sırlar Kitabı'nı aramak için boş misafir odalarına girdi.
Kalın keçi derisiyle ciltlenmiş eski kitabı birinci kattaki bir odanın gardırobunda bulmak için fazla çaba harcamadı.
Kitabın cildi koyu siyahtı ve üzerinde Hermes'in iki satırı kıpkırmızı yazılmıştı:
"Sırlar Kitabı.
"Klarman."
Phew... Klein nefes verdi ama kitabı okumak için acele etmedi. Bunun yerine, odada hızla bir maneviyat duvarı inşa etti, bir ritüel aracılığıyla kendini çağırdı ve yanıt verdi ve ardından Azik'in bakır düdüğünü, Ana Anahtarı, Tümüyle Siyah Gözü, Beyonder mermilerini, biyolojik zehir şişesini, Kurt Adam Beyonder özelliğini, Sırlar Kitabı'nı ve hatta gri sisin üzerindeki tüm kapları fırlattı. Hangisini çıkarıp hangisini taşıyacağına karar vermeden önce kargaşanın dinmesini beklemeyi planlıyordu.
Tüm bunları yaptıktan sonra, Kurt Adam Beyonder özelliğini veya biyolojik zehir şişesini inceleme zahmetine bile girmedi. Sadece yıkandı ve yatağına uzandı.
Bunu yapmasının iki nedeni vardı. Birincisi, kitabı okumak çok zaman alıcıydı. Bu sakin olmayan gecede gerçek dünyada vücuduna sorun getirmek çok kolaydı. İkincisi, Klein şu anki zayıflığının farkındaydı; ruhaniyetinin büyüme hızı, sürekli artan Beyonder güçlerini ve mistik eşyalarını tatmin etmeye yetmiyordu.
Böylesine yoğun bir savaştan sonra ruhaniyeti çoktan tükenmişti. Başı ağrıyor ve uykusu geliyordu.
Evet, maneviyatıma en çok yük bindiren şey Kağıt Heykelcik İkameleri ve ardından Güneş Broşu ile "Güneş Kutsal Suyu" yaratmaktı ama bu gece kullanılmadı. Sırada Kutsal Su Yaratma ve Alevli Zıplama var... Klein esnedi ve uykuya dalmasını engelleyen aşırı yorgunluk ve gerginlik halinden kurtulmak için Düşünme (Cogitation) özelliğini kullandı.
On saniyeden kısa bir süre içinde, çeşitli parçalı sahneler dönüşümlü olarak önünde belirirken rüyalar diyarına girdi.
...
Terk edilmiş depoların çevrelediği açıklıkta, Makine Zihni geldi ve tekrar gelmeden önce gitti. Bu olayı soruşturmakla görevli kişi, takım kaptanlığından diyakoz rütbesinde bir uzmana dönüştü.
Ikanser Bernard'ın kahverengi saçları dağınık ve inatçı bir şekilde dışarıda kalmış, şapka takılsa bile saklanması imkansız hale gelmişti.
Bu durum, Makine Hivemind'ın pek çok üyesinin, diyakozun saçlarını şekillendirmek için muhtemelen bir bomba kullandığına dair gizlice şaka yapmasına yol açtı.
O anda, kesik çenesi ve yüz hatlarıyla Ikanser, üzerinde antik desenler bulunan gümüş bir ayna tutuyordu.
Aynanın her iki yanında göze benzeyen birer süs vardı. Bunlar, sakin ve büyüleyici görünen siyah bir mücevherin temeli üzerine inşa edilmişti.
İkanser bölgeyi inceledi ve şöyle dedi: "Kanalizasyondaki fareler kehanet ve medyumluğa müdahale etme konusunda uzman olsalar ve olayla etkili bir şekilde başa çıkmış olsalar da, burası gizemli bir Beyonder dünyası ve yüzde yüz başarıyı garanti etmenin bir yolu yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Of The Mysteries Türkçe (291. bölümden sonra)
Action⚠️bölümler makineden çevirilmiştir!⚠️ bazı küçük hatalar olabilir, "pa" gibi kelimeler ara sıra "baba!" olarak çevrilmiştir o yüzden lütfen kusura bakmayın. boş vaktim olduğunda düzeltirim. 😅 Seri Özeti: Buhar gücü ve makineciliğin yükselişiyle, ki...