akşamki durumlar

551 18 0
                                    

Hava kararmıştı, saat 8'e doğru yaklaşıyordu odamda ödevlerimi bitirmekle meşkuldum, Ayazdan bir arama gelene kadar.

-ALLAAAAHH!
diye ayağa fırladım, abim eksik kalmasın hemen odama koştu.

-Noluyo yine kızım ya akşam akşam, ne diye anırıyosun yine?!
-Sende ha sabah ha akşam her seferinde birşeylerden rahatsızsın be abi!
-Bir kerede bir şeyi çok bilmesen Aymira!
-Sen niye yine benimle uğraşıyosun ya, o canın sevgilin Polen'e gitsene!
-Sus zaten canım sıkkın, yine dışarda biyerlerde bana haber vermedi yeni öğreniyorum.
-O zaman sevgiline sahip çıksaydın abicim, şimdi artık lütfen odamdan çıkar mısın abi?

Hiçbirşey demeden kapımı vurup gitti, bende 10 saattir çalan, sesini kıstığım telefonu açtım.

-Alo

Dediği anda delirmiştim

-Alo, ya kusura bakma abim geldi de açamadım telefonu.
-Sorun değil ya olan şeyler.
-Ee hayırdır?
-Şey diycektim, sizin evin yanındaki parka gelebilir misin 1 saate?
-Tabi olur, abime arkadaşıma gidiyorum derim.
-Ooo bakıyorum da profesyonel yalancısınız Aymira hanım
-E tabi sıkı aile, bide böyle bi abiyle normaldir.
-Tamam ozaman bekliyor olucam.
-Anlaştıııkk!

Yaklaşık olan 1 saatlik zamanımda giyinip süslendim, ama abimin gözünden yine ve yeniden kaçmadığı için müdahale etmeyi kaçırmadı.

-HOOOP, nereye böyle Aymira?
-Ne var abi ya, Buket'lere gidicem bi salsana artık beni ne tuttu seni bu gün?
-Sen bi işler çeviriyosun ama hadi bakalım, yakında çıkar kokusu

Cevap vermedim ve yine kapımı çarpıp çıktı, bende hazırlananmama bir son verip Ayaz'ı aradım:

-Ayaz, ben hazırım çıkıcam şimdi, sen nerdesin?
-Parktayım ben, seni bekliyorum
-Ayy tamam tamam hemen geliyorum

Çok heyecanlıydım, kalbim yerinden çıktı çıkacaktı sanki, son noktayı koyup yani glossumu sürüp evden çıktım.
Düz siyah bir kombin yapmıştım, ama bol bol makyaj yapmaktan sakınmadım.
Evimin yanındaki parka gittim ve büyük bir hayal kırıklığına uğramış gözlerle Ayaz'a bakıyordum...

Bir Motorcuya Aşık Olmuşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin