Ben yaklaşık 2-3 saat kadar ders çalıştıktan sonra Ayaz aradı, bu sefer abim yanımda değildi Allah'tan çünkü kapım kilitliydi HEHEHEHEHE
Bana akşam işim var mı diye sordu bende olmadığını söyledim. E tabi pazartesi olduğu için annemlerin izin vermesi imkansızdı, ne kadarda 19 yaşında olsam aynı evde yaşıyorum onlarla bu yüzden izin vermiyorlar. Bende o saf aklımla gece evden kaçmaya karar verdim. Tabikide herşey beklendiği gibi gitmedi, normalde o bana saat 9'da teklif etmişti ama ben ona gece 1'den sonra dedim ki annemler uyumuş olsun, ve tabiki abim de. Kendisi artık okumadığı için evde mal mal bir ömür PS oynuyor ve bana da rahat vermiyor.
Daha erkenken ben odamda Buket'le görüntülü konuşuyordum ve olanları anlatıyordum çünkü o müsait olmadığı için bu hafta sonu buluşamamıştık. Tabikide şok içinde şok geçirdi, bu arada abimin Polen'den ayrıldığında söyledim çünkü Buket senelerdir abime aşık ama Polen'in aradan çekilmesini bekledi söylemek için. Bunu da ona belirtince daha da fazla çıldırdı. Abimle konuşma provaları falan yaptı benim konuşurken tabi çok komik geliyordu bana, ama benim de yapmadığım şeyler değildi bunlar. Henüz Ayaz'a tam aşık olmadığım için pek bi kıskanmıyorum ama zamanla oda olur tabi :)))
Baya bi geç olmuştu, ben 12 gibi odamdan çıkıp annemlere iyi geceler dedim ve tekrar odama geliyordum, aslında planım camdan atlamaktı ama 2nci katta olduğum için birazda korkuyordum. Abime hiç konuşmadan odama girip kilitledim ve bir sürü nevresimi birbirine bağlamaya başladım.
Abim götünde duramadı tabi iki dakika, kapımı çaldı:-Ne var abi!
-Aç kapıyı lan çocuk!
-Abi yatıcam ya ne istiyosun?
-Yemezler, aç kapıyı!
-Abi saat 12 oldu farkında mısın? Ayrıca üstümü değiştiriyorum açamam.
-İyi, hızlı giyin ozaman!
-İster çatla, ister patla açmıyorum, bak işine bir kerede abi ya!
-İşim yok ki seninle uğraşıyorum Aymira.
-Birazdan gözünü açsan, seni seven başkalarını görsen keşke bi sikik Polen'e kafanı takacağına
-Ne demek istiyosun Aymira?
-Boşver abi, zamanı gelince öğrenirsin, iyi gecelerHiçbirşey demeden sessizce odasına gitti, bende işimi halletmeye devam ettim.
Saat 1'e yaklaşıyordu bende hazırdım neredeyse, Ayaz'a mesaj yazdım evimin önüne gelmesi için. Ben nevresimleri aşağıya attım, sweatimi giydim ve tutunarak inmeye başladım. (Ölüyodum)
Ayaz beni gördü aşağıdan, ben inene kadar 40 saat yaptığım için çocuk gelmişti ve benim salak gibi Spiderman oluşumu izliyordu.Bi şekilde sonuna vardım derken ellerim birbirine dolandı ve Ayaz'ın üstüne düştüm... Çocuğun kemikleri kırıldı mı diye bi kontrol ettim başta, sonra kalktım ve onu ayağa kaldırdım. (Süper güçlü, kaslı kollarımla) Ayaz'ın birşeyi yoktu Allah'tan yoksa nasıl kullanıcaktı motorunu ve beni nasıl arkasına artçı olarak alıcakt- Tamam herneyse uzatmıyalım, ikimizde iyiydik ve hemen motora atlayıp mahalleden uzaklaştık.
Çok güzel manzarası olan bi tepeye götürmüştü beni evden baya bi uzaktı mesafesi ama çok güzeldi. Yere uzandık, çimenlikti, sanki bi rüyaydı bu yaşananlar, bunu aynen böyle onada söylemiştim.
-Bana rüyamı yaşatıyosun, biliyo musun?
-Rüyalarını ayağına sermek benim görevim bundan sonra papatyamKalbim durdu duracaktı bana öyle söyleyince. Çok heyecanlanmıştım ve mutlu olmuştum, Ayaz tam yanımda uzanıyordu, ona doğru döndüm ve kollarının arasına sığıştım, sıkıca sarıldı bana yine. Saçlarıma oynuyordu bir eliyle, başımdan öptü, en sevdiğim şeyleri yapıyordu sanki tüm hayallerimi hissedip yapıyormuş gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcuya Aşık Olmuşum
SpiritualGenç bir kızın kendinden bir kaç yaş büyük olan Motorcuyla tanışmasıyla başlayan aksiyonlu ve eğlenceli olaylarları anlatan bir aşk hikayesi (+13 önerilir)