Polen'in yeni kurbanı

99 3 0
                                    

Ben, Ayaz, abim ve Buket bol bol gezindik AVM'de alışveriş yaptık çünkü ben kaç haftadır sadece derslerime odaklanmıştım ve artık biraz açılmam gerekiyordu. Havalar güzelleşmeye de başlıyordu yavaştan. Ha bu arada bahsermedim sana, annemler döneli bayağı bi oluyo bu yüzden de artık eskisi kadar rahat değiliz, ne ben nede abim.

AVM'den akşam 7 gibi çıkmıştık ve abimin arabasına atlayıp Polen'in sitesine gittik. Bizim evlerimizden baya uzaktı ama Buket'le evi bir tık daha yakındı. Sitesine yakşaltığımızda kapının önünde bekliyorduk, ama eski, normal bir site olduğu için kapılarda güvenlik yoktu. İsteyen istediği gibi göirebiliyordu, bizde fırsattan istifade direkt içeriye girdik. (Bu arada evini Abim ve Ayaz'dan biliyorduk her ikisi de daha önce evine geldikleri için).

3üncü katta kalıyordu, salak Polen Ayaz'a evinin anahtarını verdiği için içeriye girdik, evet, eve taciz sayılıyordu ama bize yaptıklarının yanında bu hiçbirşeydi ve aynı zaman da bizi şikayet edecek göz yoktu onda, korkusundan.

Evine girer girmez şoklar içinde kalmıştık çünkü Anıl, abimin en yakın arkadaşı salonda koltukta, T-shirtsiz bir şekilde uyuyordu. Evet yanlış duymadın, Anıl Nil'i aldatmıştı, Ayaz'ın söyledikleri bir bir doğru oluyordu. En son Anıl'ı gördüğümüzde bana sevgilisini tanısam ondan uzak durmasını söyledim gibi şeyler söylemişti, ki demekki haklıymış.

Abim Anıl'a seslendi:

-Lan senin ne işin var burda?!

Birdan ayağa fırladı Anıl

-Akın, asıl senin ne işin var burda?
-Soruma soruyla cevap verme lan, sen Nil'e nasıl böyle bir şey yaparsın ha?
-Akın nolur, Nil'in bu olaydan haberi olmasın lütfen
-Çok beklersin

Dedim bağırarak ve hemen Nil'i aradım.
Arkamdan koşturdu ama Ayaz tabikide onu durdurdu ve koltuğa ittirdi.
Buket'te benim arkamdan gelmişti, biz Polen'in dairesinin önünde dikilmiştik ve Nil'e olanları anlatıyorduk, kız hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı telefonun başında, çok üzülmüştüm halime ama Polen'in nasıl bir şeytan olduğundan maalesef ki haberi yoktu.

Bir Motorcuya Aşık Olmuşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin