-Aymira? Nereye daldın öyle?
O sırada bu söylediklerimin hepsi gözümün önünden bir film şeridi gibi geçiyordu, bu yüzden cevap veremedim.
-Yok bişey, Ayaz bence biz biraz ara verelim, zaten çok hızlı başladı herşey. Fazla bağlanmadan bitsin.
-Aymira saçmalama, ben seni brakmam, sende az önce lütfen beni brakma demiyor muydun zaten?
-Fikrim değişti işte Ayaz, ben seni çok seviyorum, sevmeyi de asla brakmam ama olmuyo işte. Annen istemiyor beni.
-Kimin s*kinde o ya Allah aşkına? Onun söyledikleri umrumda bile değil tamam mı? Ben seni seviyorum ve asla da brakmam, brakamam Aymira!
-Ayaz, lütfen, yalnız kalıp düşünmeye ihtiyacım var. Bir kaç gün konuşmasak olur mu? Benim için.
-Eğer sana iyi gelicekse tamam, ama lütfen kafanı yorma fazla, ben bi abine bakıcam gel senide odana çıkarıyım.
Elimden tutup beni odama çıkardı çünkü çok yorulmuştu bedenim, heryerim. Ölü gibiydim. Odama götürdü beni, abime büyük ihtimalle benimle ilgilenmesini söyledi çünkü gerçekten hiç iyi değildi durumum.
Şimdi de pek bir fark ama herneyse, dünden daha iyiyim en azından. Abim Ayaz'ı geçirdi, en azından onların arası iyiydi, her ikiside aramızın düzelmesini istiyor. Kapı kapanma sesini duydum, abim yukarı çıkıyordu, odamın önüne gelmişti:
-Güzel prensesim, girebilir miyim?
-Gel abi
-Daha iyi misin?
-Aynı-Bak ne diycem, sen o Buket karısının dediklerini niye takıyosun abim ya?! Brak o konuşsun, biz kendimizi bilmiyor muyuz sanki?
-Öyle abi de işte, sevdiğim adamın annesinin bana böyle konuşması, benden "bu kız" diye bahsetmesi gücüme gidiyor
-Haklısın abim, çok haklısın. O önce kendi haline bi baksın *mk. Murat Bey'in söylediklerini duymadın mı? Kocasını aldatıp onunla evleniyor, üstüne üstlük oğluna böyle davranıyor.
-Biliyorum abi, Ayaz bana anlatmıştı dün herşeyi, ama bence Buse o Rus adamdan değil, Ayaz'ın babasından
-Bende fark ettim, hem ablasına, hemde Ayaz'ın babasına çok fazla benziyor. Hadi ablası neyse de Ayaz'ın babası ne alaka?
-Herneyse abi ya, ben erkenden yatıcam çıkar mısın lütfen?
-Tamam güzelim, iyi geceler tatlı rüyalar sana. Takma kafana olur mu?
-Tamam abim, sanada iyi gecelerAbim anlımdan öpüp odamdan çıktı, tüm gece ağladım yine, ama olabildiğince sessizce. Malum abim herşeyi duyuyor da...
Şimdi sabah oldu, henüz bi olay yok, Ayaz yazmış ama bakmadım. Onunla konuşursam istemeden kalbini kırarım diye korkuyorum o yüzden konuşmiycam ona bir kaç gün. Belki her ikimiz için de daha iyi olur böylesi. Hem yavaş yavaş alışırız belki bu hayata. Ben onsuz, o bensiz.....
İyi geceler günlüğüm.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcuya Aşık Olmuşum
SpiritualGenç bir kızın kendinden bir kaç yaş büyük olan Motorcuyla tanışmasıyla başlayan aksiyonlu ve eğlenceli olaylarları anlatan bir aşk hikayesi (+13 önerilir)