diğer günün sabahı

886 24 9
                                    

Sevgili günlük,
Bu sabah uyandığımda çok heyecanlıydım, koşarak camıma doğru ilerledim ve olabildiğince sezsiz. Çünkü yan odada abim Akın uyuyordu ve uykusu maalesef ki çok hafiftir, küçücük bir fısıltıyı bile duyabilir. E tabi haliyle benim koşma seslerini de duyunca odama geldi, ben ise camda motorcu çocuğu arıyordum.

-Aymira, napıyosun sen orda lan! sabah sabah kimi gözetliyosun?
-Hiii, abicim, sanada günaydın
-Ne haltlar çeviriyosun sen yine bu saatte?

Saat 11'di, canım abim Akın daha yeni kış uykusundan uyandığı için saati 7 falan sanıyordu heralde KWÖXHLWHXŞAJLZH

-Abi saat 11'ya hani, hem bi haltlar çevirdiğim yok, öyle sokağa bakıyordum sadece
-İyi öyle olsun madem, hadi aşağıya in de bize bi kahvaltı hazırla. Annemle babam işe gittiler
-Tamam abicim, sen git o nur yüzünü bi yıka sonra ben sana kahvaltını hazır ederim.
-Şımarma hemen, gidiyorum ben sende gel birazdan

Hiç cevap vermeden ben olduğum yerden, yani motorcuyu beklemeye ısrarla devam ettim...VE SONUNDA GELMİŞTİ!!! Ben ne mi yaptım? Tabikide bi tesadüfmüş gibi aşağıya inip onunla karşılaşmaya gittim........
Koşarak salona indim ve abimi televizyon izlerken gördüm:

-Eee, şey abi ben fırına ekmek almaya gidiyorum, başka bi istediğiniz varmı efendim kahvaltıda?
-Yok Aymiram yok, hadi sen hızlı git gel,açım kızım ya!
-İyi be çatlama geliyorum hemen

Çabucak üstüme birşeyler atıp aşağıya indim motorcuyu kaçırmamak için, tamda tahmin ettiğim gibi hala olduğu yerde, yani evin karşısındaki bankta oturuyordu. Ama ben dün ona evimin yerini söylemediğimi ve ondan gizlediğimi unutmuştum. Kapıdan çıktığım gibi KASKSIZ BİR ŞEKİLDE KAFASINI EĞMİŞ TELEFONUNA BAKIYORDU! Korkarak yanına doğru yaklaştım, yüzünü çok merak ediyordum. Tamda tahmin ettiğim gibi kıvırcık siyah saçlı, esmer tenli, yeşil gözlü, bal dudaklı... Öhm öhm, herneyse demek istediğim şey çok yakışıklıydı cidden, tam aşık olunacak adamdı!

-Pardon, yanınıza oturabilir miyim acaba?

Dedim titreyen ve utanmış sesimle, kafasını kaldırdığı anda gözlerime baktı,  gülümsedi ve ayağa kalktı.

-Aaa, siz o dünkü hanım efendi değil misiniz?
-Eğer prenses dediğin kızdan bahsediyorsan, evet, o benim.
-Yaa çok sevindim seni gördüğüme, eee sen burda kalıyomuşsun, dün neden söylemek istemedin ki?
-Ya dün abimler evde değildi ve her an gelebilirlerdi o yüzden bizi görme ihtimalleri vardı, sanada bu yüzden söyleyemedim kusura bakma.
-Tamam ya sorun değil, merak etme anlayabiliyorum seni.
-Teşekür ederim, dün gece için, çok güzel geçirdim
-Geçirdik, çünkü bende çok eğlendim
-Ciddi misin?
-Evet, çok ciddiyim. Bu arada, isminiz öğrenebilir miyim acaba hanım efendi?
-Hahaha, tabikide, Aymira benim adım
-Teninle çok uygun bir ismin var, ay gibi bi kadınsın cidden

ÇOK UTANMIŞTIM BANA ÖYLE DİYİNCE, HEMEN YANAKLARIM KIZARMIŞTI.

-Ooow, noldu ya utandın sanırım bi tık
-Yok yaa ne alakası var?!
-Tamam tamam, asla utanmamışsındır kesin
-Çok bilmede sen söyle, senin adın ne?
-Ayaz benim ismim, memnun oldum
-Bende, hemde çok!

Bi an telefonum çaldı, ARAYAN KİŞİ ABİMDİ, İŞTE ŞİMDİ SIÇMIŞTIM!

-Hiiii, abiiimmm!
-Neerrdeeee??
-Arıyoooo
-E açsana kızım, ödümü patlattın ya
-Tamam, sus ve hiç konuşma sesini duymaması lazım
-Peki tamam
  
Telefonu açtım:

-Efendim Ab-
-NERDESİN KIZIM SEN AÇLIKTAN ÖLDÜK BURDA YA!!
-Abi bağırmasana ya, fırında sıra var onu bekliyorum napiyim
-İyi çabuk ol hadi.

Dedi ve telefonu suratıma kapattı.

-Noldu, kızgındı sanırım bi tık
-Boşver ya, benim gitmem gerek, daha sonra görüşürüz.
-Olur bana uyar, numaranızı alabilir miyim acaba hanım efendi?
-Tabikide bey efendi

Olanlara inanamıyordum.CİDDEN TAM BİR RÜYA GİBİYDİ YAŞANANLAR!
Numaramı verdim ve yanından gittim.
Fırına abim için ekmek almaya gittim ve sonra eve gittim.Abim her zamanki gibi açlıktan ölmüş gibi böğürmeye başladı eve girer girmez, neyseki alışkın olduğum şeyler...

Bir Motorcuya Aşık Olmuşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin