Biz Buket'le birlikte Nil'in yanına gittik, bize konum attı, evi yakın olduğu için bizde hızlıca varmıştık. Kız çok kötü durumdaydı, bunu hak edecek hiçbirşey yapmamıştı çünkü her aldatılan insan gibi. Biz onu sakinleştirmeye çalıştık ama o hiç iyi değildi.
-Aymira, lütfen brakında Anıl'a gidiyim, çok kötü yapıcam onu
-Hayır Nil, sen bu sinirle dsha kötü olucaksın lütfen şimdi sakinleş daha sonra konuşursunuz
-Ben şimdi görüşmek istiyorum, lütfen AymiraBen abimi aradım Nil çok ısrar edince, Anıl'ı bir güzel benzetmişlerdi, o sırada bi anda eve Polen girmiş ve olanları görmüş şoka uğramış ama yediği bokunda ne olduğunun farkındaymış. Meğersem bu kızın niyeti bütün ilişkilerindeki erkekleri aldatıp, üstüne üstük başka biriyle ilişkisi olan erkeklerle de birlikte olmakmış. Ne kadar karmaşık ve acımasızca değil mi?
Abim arabayla bizi almaya geldi, o sırada da Polen'in evinde Ayaz, Anıl, ve Polen kalmıştı. Biz vardığımızda Anıl'la Polen utanmadan hâlâ yan yana oturuyorlardı.
Nil kendini tutamadım ve birden Anıl'ın yakasına yapıştı.
-*mına kodumunun p*çi sen ne hakla beni aldatırsın lan, sen kimsin!!
-Anıl bi sakin ol
-NASIL SAKİN OLABİLIRİM YA SEN SÖYLE!Anıl yaptığı şey çok normalmiş gibi birde Nil'i salak durumuna düşürmeye çalışıyordu. Aklı sıra Polen'le birlikte kalabileceğini sanıyordu, saf şey.
-Sen şimdi Polen'le mutlu bir şekilde devam edebileceğini mi zannediyorsun cidden Anıl?
Dedi abim sinirli ama sakin ses tonuyla.
-Ben Nil'i hâlâ seviyorum, ama o vermediği için bende Pole-
O sırada dayanamayıp ben Anıl'ın suratına bitane geçirdim.
-SEN NASIL BUNU DİYEBİLİRSİN YA, HEM SEVGİLİNİ ALDATMIŞSIN HEMDE POLENİ KULLANMIŞSIN.
Polen bile *rospu olmasına rağmen asla kullanılacağını tahmin edememişti, Anıl'ın dediklerini duyuna ağzı açık bi şekilde kala kalmıştı.
Nil tabikide şok üstüne şok yaşadığı için sonunda bünyesi dayanamadı ve kendisini yerde buldu. Biz hemen etrafına toplandık, Anıl yanına koştu ve hiç düşünmeden Nil'i kucağına alıp hemen evden çıktı. Abimler bir şey söylemeden arkasından gittiler ve arabaya binip Nil'i hastaneye götürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcuya Aşık Olmuşum
SpiritualGenç bir kızın kendinden bir kaç yaş büyük olan Motorcuyla tanışmasıyla başlayan aksiyonlu ve eğlenceli olaylarları anlatan bir aşk hikayesi (+13 önerilir)