Abim kapıda karşıladı beni, ecelime yaklaşıyordum yavaşça, annemlere neden birşey söylemiyor diyiceksin şimdi, çünkü onun yaptığı saçmalıkları kadına söylersem kalbine iner bu yüzden ne o benim yaptıklarımı nede ben onun yaptıklarını anneme anlatmıyoruz. Nede babama, çünkü o öğrenirse anneme yetiştirir hemen ispiyoncu. sjdajsgsjsvsös
İçeriye girdim, abimde arkamdan yukarı geliyordu benimle, arkama bakmaya korkuyordum beni keser diye.Odama girdim arkamdan abim girdi odanın kapısını kilitledi ve benim karşıma geçti. Ben yatağımda oturuyordum, sandalyeyi çekip oda oturdu. Konuşmaya başlamak için deli gibi sağa sola bakıyordu, ne olduğunu anlayamadım başta, camda çok sinirli görünüyordu ama şimdi sanki birşey söylemekten çekiniyor gibiydi abim.
-Noluyo abi sana?
-Aymira
-Efendim
-Polen
-Abi sakınKorktuğum şeyi söyliyecek diye ödüm kopuyordu ama tamda o şeyi söyledi:
-Polenle tekrar aramı yapar mısın?
Suratına tamda böyle bakıyordum:
-ABİ SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN?
-GAYETTE FARKINDAYIM VE EĞER YAPMAZSAN ANNEME SÖYLERİM BU GECE DIŞARI ÇIKTIĞINI, HEMDE O SAPIK MOTORCUYLA
-Abi annemin kalbi var, saçmalama ya nolur yapma, Polen sana neler yaptı bu küçücük zaman biriminde görmüyor musun aç gözünü biraz!
-Kimse sevmiyor beni Aymira hiçkimse, ne Polen, ne sen, nede annem veya babam sevdi beni.
-Abi saçmalayı keser misin lütfen?! Nerden çıkarıyosun bütün bunları?
-Umursamıyo kimse beni.
-Bak abi, anlaşılan senin kafan bayağı bi karışmış, sana birşey söylicem ama asla Buket'e birşey demiyceksin tamam mı?
-Buket mi? Buket ne alaka şimdi?Açıklamaya başladım, abim Buket'in küçüklük aşkı. Başka hiç kimseyi bu kadar çok sevmedi Buket, abime de söylemekten hep çekindi, benden bir yaş büyük ama abim onu çocuk olarak görür diye hiçbir zaman söylemedi onu sevdiğini. Ben onu hep destekledim birlikte olmalarınıda çok istedim, ama abim hep Polen'in peşinden koştu bu son birkaç aydır. Hem kendine hemde Buket'e çok fazla zarar verdi, kendisi farkında bile değildi ve bu yüzden tekrar Polen'le birlikte olursa herşeyin düzeleceğini düşünüyordu.
Kısacası Buket'in ona senelerce duyduğu hayranlığı ve aşkı anlattım abime. Bu zamana kadar hiç fark etmediğini söyledi. Evet haklıydı, hiç farketmedi çünkü şimdiye kadar hep onu istemeyen kişilere gitti. Halbuki etrafına biraz bakınsaydı belki şimdiye kadar gerçek ve doğru aşkı bulmuştu.
-Sen ciddi misin yani? Buket bunca yıldır bana mı aşıkmış?
-Evet abi, ama lütfen kızı hayal kırıklığına uğratma, nolur
-Ama ben Buket'e hiç o gözle bakmamıştım şimdiye kadar
-Düşün taşın, ne cevap vereceğini kıza kendin gidip söylersin, kırmadan, üzmeden.Abim hiçbişey söylemedi.
-Şimdi lütfen çıkar mısın? Bu günlük bu kadar aksiyon yetti bana
-İyi geceler Aymira
-Sanada abiDedim ve odamın kapısını İLK DEFA sakince kapayarak çıktı. Şimdi saat sabah 10, yeni uyandım ve anlatayım dedim. Bu günün sonunda neler olucağını akşama anlatırım, umarım kötü şeyler olmaz günlüğüm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcuya Aşık Olmuşum
SpiritualGenç bir kızın kendinden bir kaç yaş büyük olan Motorcuyla tanışmasıyla başlayan aksiyonlu ve eğlenceli olaylarları anlatan bir aşk hikayesi (+13 önerilir)