-Buse gel yanıma kızım, brak şu kızı
-Anne, kardeşlerimi de alıp git yoksa elimden bi kaza çıkıcak artık, senin söylediğin şeyleri kulakların duymuyor sanırım.
-Gayette duyuyor oğlum, sadece sen kendinde değilsin, bir iki güne unutursun bu kızıda. Aynı Polen'i braktığın gib-
-ANNEMurat abi tekrar salona geldi ve Buket hanım'ı kolundan tutup kapıya götürdü. Abim sinirden patlayacak gibiydi, kapıya kadar zor yürüdü. Ayaz'ın ailesini geçirip odasına çıktı, bizi salonda yalnız bıraktı.
Ayaz'a ilk sorduğum şey:
-Cidden beni de bu kadar çabuk unutur musun Ayaz?
-Aymira'm saçmalama, annemin dedikleri aşırı saçma biliyorum seninde kafan allak bullak oldu lütfen sen bunları düşünme olur mu?
-Ayaz, ben böyle yaşayamam, bana düşman olan kişi senin annen.
-Aymira'm sen düşünme bunları nolursun, herşey düzelicek.
-Emin misin Ayaz?
-Evet, sevgilim
-Ayaz brakma beni nolursun, seni çok seviyorum sensiz naparım ben ha?
-Sakin ol sen güzelim, ağlama lütfen sil o güzel göz yaşlarını kurban olurum ben sana bitanemDeliler gibi ağlıyordum gerçektende, peki ya Buket hanım nerden öğrenmişti bizim sevgili olduğumuzu? Tabikide Polen...
-Ağlama Aymira'm yapma bunu kendine
Duraksadım, Ayaz'a sordum:
-Annem nerden öğrenmiş sevgili olduğumuzu?
-Boşver güzelim, boşver sen bunları
-Ayaz, söyler misin lütfen?
-Polen, Polen söylemiş, siz o gün ne konuştunuz okulun bahçesinde?İnanamadım, o gün bana seni pişman edicem gibi şeyler söylemişti, cidden nasıl yaptı bunu? Abime yaptıkları yetmezmiş gibi şimdi sıra benle Ayaz'ın ilişkisine karışmak mı geldi?
Bi s*ktirsin amk kim ki o benim hayatıma karışıyo? Annesi sırf bu yüzden Rusya'dan Türkiye'ye, İzmir'e gelmişti düşünebiliyor musun? Ne kadar mantıklı bu sence? Ayrıca neden benden bu kadar nefret etti annesi anlamıyorum, onlar kadar paramız olmadığı için mi? Yoksa genel oğluna beni layık görmediği için mi? Anlayamıyordum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcuya Aşık Olmuşum
ДуховныеGenç bir kızın kendinden bir kaç yaş büyük olan Motorcuyla tanışmasıyla başlayan aksiyonlu ve eğlenceli olaylarları anlatan bir aşk hikayesi (+13 önerilir)