Sevgili günlük,
Olaylar eksik olmuyo her zaman ki bizim gruptan. Sabah uyandım ve direkt Buket'le Ayaz'ı arayıp bize kahvaltıya gelmeleri için davet ettim. Abime haber vermeyi unutmuş olabilir... Aslında bilerek yaptım çünkü Buket söylememi istemedi, ona sürpriz olmasını istedi.Yarım saat sonra abim uyandı ve beni yemek masasını hazırlarken gördü.
-Günaydın prenses, hayırdır misafir mi geliyor?
-Günaydın abicim, evet Ayaz gelicek kahvaltıya
-Sebep?
-Canım istedi, çağırdım, bi mahsuru mu var?
-Var, bana niye sormuyosun? Bende bu evde yaşıyorum ya hani!
-Birazdan nedenini görürsün abicimDedim ve mutfaktan tabakları getirdim.
Abim arkamda kuyruk gibi dolanıp bana ikide bir ne planladığımı soruyordu çünkü birşeyler karıştırdığımı anlamıştı.-Konuşsana kızım noluyo?
-Görürsüüün!Tam da o sırada kapı çaldı, ben kapıya gittim, abimde arkamdan geldi. Kapıyı açtım, gelen Buket'ti.
-Hoşgeldin aşkım
dedim Buket'e sarılarak
-Hoşbuldum canım
Dedi gülümseyerekAbim şok içerisindeydi, üzerinde Ayaz için değiştirmeye bile zahmet edemediği pijamalarıylaydı. Utancından ölcek gibiydi. Aslında Buket onu bir çok kez bu şekilde görmüştü ama o zamanlar abi kardeş gibilerdi. O sırada arkasından Ayaz'da içeriye girdi bana sarıldıktan sonra. Kapıyı tam kapatacakken Anıl geldi. Evet, abimin en yakın arkadaşı olan Anıl. Ayağını kapının arasına koyarak kapamamamı sağladı.
-Aymira! Dur
-Anıl?O sırada herkes geriye döndü ve bize baktı, Ayaz Anıl'la alâkalı zaten daha önce benimle konuşmuştu ve hiç hoşlanmamıştı ona "Anıl" dememe.
-Anıl, hoşgeldin kardeşim, hayırdır?
-Hoşbuldum Akın, bende oyun kolun kalmıştı da, oynamak için almıştın sonra unuttun bende onu getiriyim dedim.
-Teşekkür ederim, buyur geç içeriye sende bizimila kahvaltı et
-Zahmet olmasınBen cevap verdim:
-Yok ya ne zahmeti, bi tabak daha ekleriz olur biter
Omzuma dokundu eliyle
-Sağol Aymira'cım
Ayaz o sırada keskin bakışlarını Anıl'a dikmişti, onu öldürecek gibi bi tipi vardı.
Onu öyle görünce sakinleştirmek için elini tuttum.-Ayaz, sevgilim.
Dedim rahatlaması için Anıl'a bakarak, Ayaz'da şaşırmıştı öyle söylememe, pis pis gülerek Anıl'a döndü tekrar
-Memnun oldum.
Dedi Anıl ve Ayaz'a elini uzattı, el sıkıştılar, sanki yeni bir savaş başlatıyorlarmış gibiydi her ikisininde suratı.
-Buket'i zaten tanıyosun
Dedi abim ortamı yumuşatmak için.
-Tanıyorum tabi, tanımaz mıyım
-Maalesef tanışıyoruzDedi Buket yüz devirerek, Anıl'ı pek haz etmez kendisi. Abim bunu bildiği için en sevdiği iki insan arasında kalmaktan çok korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcuya Aşık Olmuşum
SpiritualGenç bir kızın kendinden bir kaç yaş büyük olan Motorcuyla tanışmasıyla başlayan aksiyonlu ve eğlenceli olaylarları anlatan bir aşk hikayesi (+13 önerilir)