Buket hanımın terörü

170 7 0
                                    

Hepsi birbirine garip garip bakıyordu.
Abim konuya girdi.

-Daha fazla kapıda kalmayın, ailecek gidin siz artık bence.
-Abi saçmalama, lütfen içeri girin konuşalım biraz.
-Konuşulacak bir şey yok. Dedi Ayaz'ın annesi
-Var, hemde çok şey var. Dedi babası.
-Ozaman lütfen içeri buyurun, detaylıca konuşuruz. Dedim

Kimse bir şey söylemedi, içeriye girdi hepsi, Buse'de Öykü'de çok şeker 2 kızdı, birbirlerine oldukça benziyordu ikiside garip bir şekilde. Sanki babaları da aynıymış gibi....

-Bak Murat, buraya gelmek hiç istemezdim, bu duruma düşmekte. Ama oğlumuz böyle bir kızı sevemez.
-Neden olmasın Buket? Sen beni bir Rus adam için braktın, ailenin tepkilerine rağmen sen beni değil onu seçtin
-Baba Buse. Dedi Öykü

Ayaz stresten titriyordu, yanına gitmeyi, ona sarılmayı çok istiyordum ama annesi onu yanına hapis etmişti, sanki oğlunu ondan çalıcakmışım gibi davranıyordu.

-Bakın hanım efendi, kardeşime ikide birde "bu kız" muamelesi yapamazsınız.
-Çocuk haklı Buket, brakta gençler aşklarını yaşasın, belki onlarınki bizimkine benzemez.
-Anne ne zaman babamın yanına dönücez? Dedi Ayaz'ın küçük kardeşi Buse.
-Birazdan annecim, birazdan
-Ha o adamda mı burda bide? Kızınıda sırf oğlunun mutluğunu bozmak için bi koz olarak getirdin değil mi? Bu kadar mı gözün döndü cidden Buket?
-Uzatma Murat, bu ilişki olamaz, bitti.
-ANNE YETER ARTIK YA YETER!
diye ayağa fırladı Ayaz.
-Anne sok şunu artık kafana, ben 22 yaşındayım, 22! Sen mi seçiceksin bana gelin adayı ya Allah aşkına?!
-Hayır tabikide oğlum, ama bu kız...
-Hayır anne, Aymira "bu kız" değil, benim sevgilim ve onu çok seviyorum. Diyince Ayaz gözlerim doldu.

beni cidden bu kadar çok mu seviyordu?Şok içerisindeydim.

-Kalk Buket, gidiyoruz, brakta gençleri biraz konuşsunlar, halletsinler.
-Ayaz, kalk oğlum sende geliyorsun, bu insanlarl-... Diyince Buket hanım, Ayaz çok sinirlendi.

-ANNE, ÇIKIN.
-Yürü Buket, yürü

Ayaz'ın babası kızları alıp kapıya doğru gitti, Buse giderken bana seslendi.

-Aymira abla, çok güzelsin.

Çok pis tutuyordum kendimi ağlamamak için, küçücük çocuğun çektiklerine bi bak ya...

-Teşekkür ederim güzelim, sende öyle.

Koşarak yanıma geldi babasının elini brakarak, üstüme atladı ve sıkı sıkı sarıldı, aynı abisi gibi...

Bir Motorcuya Aşık Olmuşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin