Ayaz'ın Anlattıkları

434 16 0
                                    

-Bak Aymira, Polen benim eski sevgilim, yaklaşık 2-3 ay oldu biz ayrılalı. O beni aldatmıştı bu yüzden de ayrıldık, ama hâlâ aldattığını kabullenememiş gibi peşimde dolanıyo bu son günlerde.
-Ama Polen abimle 2 aydır sevgili
-Demekki onuda bu şekilde avutmuş, nerdeyse her gün kapıma geliyo, yalvarıp yakarıyo onu affetmem için.
-Olamaz ya! E peki siz, öpüşüyordunuz ya ben geldiğimde!
-Aymira diyorum ya, ben onu unutalı çok oldu, sadece sen bizi gördüğün anda dudağıma yapıştı birden. Ondan önce biz baya baya kavga ediyorduk, beni neden bıraktın gibi şeyler söylemeye başladı bana, bende çok sinirlenmiştim ve ona saçmalamayı kesmesini söyledim. Hiç beklemediğim bi anda öptü beni. Şok olduğum için geriye çekilme fırsatı bulamadım ve öylece kala kaldım, e o sırada da zaten sen yanımıza geldin ve olanlar oldu.

Konuşamadım bile bu duyduklarımdan sonra, gözlerim dolmuştu tekrardan:

-Hayır hayır ya, ağlama artık lütfen içim gidiyo seni böyle görünce Aymira
-Elimde değil, abimin son 2 ayda herşeyi değişmişti bana karşı sırf o kız yüzünden
-Cidden çok kötü oldu böyle
-Benim abimin yanına gitmem gerek, onu o durumda yalnız bırakamam
-Bende geliyorum seninle
-Yok sen kal, bide bu yüzden kavga çıkmasın
-Tamam sen nasıl istersen, daha sonra iyi hissetmezsen arayabilirsin, konuşuruz
-Tamam, sağol beni evine getirdiğin için
-Ne demek.

Olanlar çok korkunçtu cidden, nasıl bütün bunlar bizim başımıza gelmiş olabilirdi ki? Abim Polen tarafından aldatıldı, HEMDE AYAZ'LA! Aslında Ayaz'ın hiçbir suçu yok çünkü o isteyerek birşey yapmadı. Keşke bütün bunlar olmasaydı da abim şuanda iyi olsaydı.

Bir Motorcuya Aşık Olmuşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin