Ege'yi Selim'den ayırmaya çalışıyorum fakat asla bırakmıyor.
En sonunda yapabildiğim en iyi şeyi yaptım."EGEE!!"diye çığlık attım ve Ege durup bana baktı.Ardından:
"İçimde kaldı ya."dedi ve Selim'in suratına bir yumruk daha indirdikten sonra doğrulup bana baktı.
"Kim bu yavşak?"dedi.
"Ya bu-"diyecekken Selim:
"Sevgilisiyim Adel'iminn"dedi ve gülmeye başladı.
"Sen sus lan göt."dedi Ege.
"Bu Selim,bana yıllardır platonik."dedim.
"Oğlum bu nasıl bir adam,bak adam dedim ya.Üstüne alınma lan patates."dedi Ege.
Ardından Selim'i yakasından tuttu ve kendine doğru çekip:
"Birdaha bu kızın olduğu yerde nefes alma,gözlerini de kırpma.Bak yoksa sevgilisine söylerim.Bu sefer hangi estetik cerrahı gelirse gelsin düzeltemez o yamulmuş suratını."dedi ve Selim'i sertçe geri bıraktı.
Selim bir şey diyecekti ki o gücü kendisinde göremedi ve sustu.Gözlerini kapattı-yada bayıldı.-
"Gel Adel,biz seninle biraz yürüyelim."dedi Ege.
"Olur."dedim ve Ege'nin koluna girdim.
Sahile doğru yürümeye başladık....
Sahilde oturmuş denizi izleyip sohbet ediyorduk.Aradan 3 saat geçti ve biz 3 saat boyunca orada oturup sohbet ettik.
"Artık kalkalım mu?"dedim
"Olur."dedi Ege ve kalkıp eve gitmeye başladık.Eve girdim ve annemlerin evde olmadığını gördüm.Anneme bir mesaj yazdım.
"Nerdesiniz anne?"
Mesajı gördü ve:
"Marketteyiz.Buarada kızım,Arda arkadaşında kalıyor.Bizide gece bekleme eve geç geliriz."
"Tamam,bende evde olmam büyük ihtimalle."
"Tamam kızım,görüşürüz."
"Görüşürüz."
Annemin mesaj sayfasından çıktım ve Buse'yi aradım.
Birkaç saniye sonra açtı.
"Alo,efendim Adel'im?"
"Buse,bu geve müsait misiniz?"dedim.
"Müsaitiz.Birşey mi oldu?"dedi.
"Yok yok birşey olmadı.Ama size bu gece bir sürprizim var."dedim.
"Hmm,neymiş o sürpriz?"dedi.
"Bak sana söyliyicem ama Batu ve Ege'ye çaktırma."dedim.
"Çaktırmam yaa.Söyle hadii!"dedi
"Tamam tamam söylüyorum.Bak şimdi..."
"Adel ne diyorsun?Bu çok güze bir haber!"dedi Buse.
"Evet,bende çok mutluyum.Gece hazırlanıp sizin eve gelicem.Ordan da planı uygularız."dedim
"Tamam,sen gelince bende hazırlanırım."dedi.
"Tamamdır.O zaman görüşürüz."dedim.
"Görüşürüüüz"dedi ve telefonu kapattı.
Masama oturdum ve kitaplığımdan bir kitap alıp okumaya başladım.
Yaklaşık 1 buçuk saat aralıksız kitap okudum.Genel olarak klasik ve fantastik kitaplar okurum ve bu okuduğum kitapta bir fantastikti.
Genç kurgu gibi türleri okuyamıyorum.Nedenini bilmiyorum ama sanırım annemin beni küçüklüğümden beri bu tarz kitaplara alıştırması olabilir.
O sırada telefonuma bir bildirim geldi.
"Heyecanlı mısın?" yazmıştı.
"Tabikideee.Kızım saatler geçmiyor çıldırıcam şimdi!"yazdım.
"Sabırlı ol.Bak şimdi saat kaç?"yazdı.Saate baktım ve:
"Saat şuan da 2 buçuk"yazdım.
"Tamam.Saat gece 11'de oradayım."yazdı.
"Bekliyorum."yazdım.
"Görüşürüz canım."yazdı.
"Görüşürüz"yazdım ve telefonu geri bıraktım.
Tekrardan kitabıma döndüm ve okumaya devam ettim.
2 SAAT SONRA
"ABİ ÇILDIRICAM!YOK ZAMAN GEÇMİYOR"diye bağırdım.
Tam olarak 3 buçuk saattir kitap okuyordum ve tamı tamına 18 tane,80 sayfalık kitap okudum.Ama yok zaman hala çok yavaş geçiyordu.
Saate baktım ve saatin 4 buçuk olduğunu gördüm.Daha 6 buçuk saat vardı.
Sıkıntıyla yatağıma uzandım ve yaklaşık 10 dakika boyunca öyle durdum.
Ardından telefonum çaldı.Ece arıyordu.Onunla o mezuniyet partisinden sonra birdaha görüşmemiştik.
Kaşlarımı çattım ve telefonu açtım.
"Efendim Ece."dedim.
"Adel selam.Ne yapıyorsun?"dedi.
"İyiyim sen ne yapıyorsun?"dedim.
"İyiyim bende.Ya şey diyicem sana,sahilde voleybol oynuyoruz da gelmek ister misin?"dedi.Benimle yakınlaşmak istiyor diye düşündüm.
"Kimler var?"dedim.
"Benim birkaç arkadaşım."dedi.
Biraz düşündüm.Daha sonra bunun vakit geçirmek için iyi bir fikir olduğunu düşündüm ve:
"Tamam,geliyorum."dedim.
Dolabımı açtım ve bir şort,üstüne de bol bir tişört alıp giydim.Ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ev
Horrorİkinci kurguma hoşgeldin! O gün Adel'in hayatının değiştiği gündü.O gün Adel'in Batu'yla tanıştığı gündü... Hayatının tepe taslak olduğu gündü... Büyükannesinin ani ölümünden sonra Amerika'ya taşınan Adel ve ailesi,orda büyük bir belaya bulaşırlar.A...